Stres ...

1. Data: 2005-01-08 20:47:59

Temat: Stres ...
Od: "Tomasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie elementy pokarmowe należy wprowadzić do diety codziennej aby trochę
zmniejszyć napady złości. Bodajże potrzeba więcej magnezu.

--
Tomasz
<NOTO>

2. Data: 2005-01-25 10:02:36

Temat: Re: Stres ...
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogranicz ilosc spozywanego miesa!

3. Data: 2005-01-25 15:42:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:13df.000008e9.41f6193b@newsgate.onet.pl...

> Ogranicz ilosc spozywanego miesa!

A skąd wiesz, ile on tego mięsa zjada? No i co w ogóle jada.
Mięso nie ma związku z napadami złości. To jest mit.
Napady złości - to rozchwiany układ wegetatywny, a powodem tego jest
nieprawidłowa dieta, a NIE MIĘSO.
Gdyby to była prawda, to Eskimosi i plemiona pasterskie powinni być
ludźmi
najbardziej nerwowymi.

Krystyna

4. Data: 2005-01-26 21:17:36

Od: "Tomasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ct5pcb$o3b$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> A skąd wiesz, ile on tego mięsa zjada? No i co w ogóle jada.
> Mięso nie ma związku z napadami złości. To jest mit.
Kawałek mieska dziennie to u mnie norma. Głównie drób, ale schabowy (obiad)
lub poledwiczka na kolację też się zdaża. Ale nie jest tego dużo jakieś do
300 gr dziennie.

> Napady złości - to rozchwiany układ wegetatywny, a powodem tego jest
> nieprawidłowa dieta, a NIE MIĘSO.
A co to własciwie. Piję duzo czarnej kawy - i tego raczej nie da się
zmienić. Zaraz po wstaniu czarna kawa ... bo inaczej zasnę.

Tomasz

5. Data: 2005-01-26 22:15:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:ct5pcb$o3b$1@news.onet.pl...

Krysiu, mozesz podac jakies pozycje literaturowe potwierdzajace teze, ze
powodem rozchwiania ukladu wegetatywnego jest nieprawidlowa dieta?

Kiełki - jak i gdzie ?
Witam i pytam ;)
Slimming World
suszone jabłka