suszone jabłka

1. Data: 2005-01-06 12:22:48

Temat: suszone jabłka
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli 10 dag suszonych jabłek zawiera 340 kcal. to czy zjedzenie tej samej
ilosci kalorii pod postacią mięsa czy tłuszczu daje ten sam skutek? Według
mnie znaczenie ma zawartość tłuszczu w danym produkcie. Proszę specjalistów
od diet o zabranie głosu
jeannette

2. Data: 2005-01-06 12:49:16

Temat: Re: suszone jabłka
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Według
> mnie znaczenie ma zawartość tłuszczu w danym produkcie. Proszę

Ale ococichodzi ???;)

Slawek
P.S.
po suszonych jabłakach będziesz głodna, po mięsie i tłuszczu syta

3. Data: 2005-01-06 12:57:20

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o to, że mimo, iz szuszone jabłka zawieraja tyle samo kalorii to nie
zawieraja tłuszczu i dlatego są dietetyczne, mniej tuczące...
jeannette

4. Data: 2005-01-06 13:16:03

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to, że mimo, iz szuszone jabłka zawieraja tyle samo kalorii to
nie
> zawieraja tłuszczu i dlatego są dietetyczne, mniej tuczące...
> jeannette

No zdziwisz się , zawierają bardzo dużo cukrów prostych które spowodują
wyrzut insuliny , to dalej doprowadzi do skoków poziomu cukru w krwi, a w
szczególności tak zwaną hipoglikemie czyli zbyt niską ilość cukru ,
hipoglikemia wywoła uczucie głodu a dalej ....;( albo chodzisz głodna i
zła na cały swiat albo podjadasz , poza tym insulina jest hormonem
anabolicznym czyli powoduje np. przyrost tkanek , czesto tłuszczowych ,
fruktoza zawarta w jabłkach dodatkowo jest bardzo szybko przyswajana i w
znacznej cczęści przetwarzana na trójglicerydy które sa gotowym substratem
do odkładania w tkance zapasowej. No i musisz też wziąść pod uwagę ze w
jabłkach jest bardzo mało białka , dlatego organizm w celu przyswojenia
ich pobierze trochę białek z twoich mięśni , czyli spali własne tkanki
mięśniowe a zbuduje nowe tłuszcze zapasowe, mięśnie sa cięższe od tłuszczu
wiec powiedzmy ze chwilowo schudniesz , ale gdy znów zaczniesz jeść
"normalnie" szybko odbudujesz swoje mięśnie i w efekcie dopadnie cię JOJO
czyli za jakiś czas po kuracji odchudzającej będziesz ważyła więcej niż
przed.

Slawek

5. Data: 2005-01-06 13:56:03

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jeannette napisał(a):
> Chodzi o to, że mimo, iz szuszone jabłka zawieraja tyle samo kalorii to nie
> zawieraja tłuszczu i dlatego są dietetyczne, mniej tuczące...
> jeannette

do tego co napisal w drugim poscie (slusznie zreszta) slawek, dodam
tylko, ze tyje sie od nadmiaru kalorii a nie od tluszczow. myslenie w
sposob - nie jem tluszczu wiec nie utyje jest smieszne. kaloria to
kaloria - a faktem jest, ze latwiej jest "zlapac" tkanke tluszczowa a
stracic miesniowa na dietach wysokoweglowoadanowych, na ktorych nie
dostarczane jest bialko. tak wiec ewentualny spadek masy ciala przy
takiej diecie nie bedzie oznaczal jedynie utraty "zbednych" kilogramow.

pozd
WiRAHA

6. Data: 2005-01-06 14:18:17

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
ze tyje sie od nadmiaru kalorii a nie od tluszczow. myslenie w
> sposob - nie jem tluszczu wiec nie utyje jest smieszne. kaloria to
> kaloria

no niezupełnie ;) kaloria kalorii nierówna , mozna jeść 1000 kcal i tyć a
mozna jeść 3000 i chudnać

tyż prowda

Slawek

7. Data: 2005-01-06 14:50:59

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> no niezupełnie ;) kaloria kalorii nierówna , mozna jeść 1000 kcal i tyć a
> mozna jeść 3000 i chudnać

prosze rozwinac wypowiedz :)

pozd
WiRAHA

8. Data: 2005-01-06 15:15:48

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za fachowe porady.
Te jabłka suszone to miał być taki "niskokaloryczny wypełniacz" po rzuceniu
palenia.
A czym mozna je zastąpić?
jeannette

9. Data: 2005-01-06 15:33:28

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Jeannette pisze:

> Dzięki za fachowe porady.
> Te jabłka suszone to miał być taki "niskokaloryczny wypełniacz" po rzuceniu
> palenia.
> A czym mozna je zastąpić?
Sportem.

10. Data: 2005-01-06 16:05:17

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Sportem.

I teraz już wiem , że nigdy nie rzucałeś palenia i obce ci jest uczucie
nieodpartej chęci zjedzenia czegoś ..dobrego
jeannette

DIETA
Dieta
zdrowe odżywianie