zdrowe odżywianie

1. Data: 2005-01-05 16:30:52

Temat: zdrowe odżywianie
Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy zdrowo sie odżywiać?
Co powinno sie jeść? I z czego lepiej zrezygnować? I dlaczego?
Nie chodzi mi o to żeby schudnąć, tylko żeby nie szkodzić sobie złym
jedzeniem.
Pozdrawiam.
Iwona

2. Data: 2005-01-05 20:47:36

Temat: Re: zdrowe odżywianie
Od: "dana " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwonsien <i...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Co powinno sie jeść? I z czego lepiej zrezygnować? I dlaczego?
> Nie chodzi mi o to żeby schudnąć, tylko żeby nie szkodzić sobie złym

Moze to znaczy TO http://drozdzaki.com/

jak ci starczy cierpliwosci i czasu to przeczytaj, dosyc interesujace.

pozdro Dana

3. Data: 2005-01-05 22:50:01

Temat: Odp: zdrowe odżywianie
Od: "GOGO" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co powinno sie jeść? I z czego lepiej zrezygnować? I dlaczego?
> Nie chodzi mi o to żeby schudnąć, tylko żeby nie szkodzić sobie złym
Witaj w tej chwili jedyną zdrową dietą jest Montignac , którego szczególnie
polecam .

Pozdrawiam GOGO
www.dietaMM.com

4. Data: 2005-01-06 06:55:05

Temat: Re: Odp: zdrowe odżywianie
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

GOGO napisał(a):
> Witaj w tej chwili jedyną zdrową dietą jest Montignac , którego szczególnie
> polecam .

ROTFL

pozd
WiRAHA

5. Data: 2005-01-06 09:37:33

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonsien" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co to znaczy zdrowo sie odżywiać?
> Co powinno sie jeść? I z czego lepiej zrezygnować? I dlaczego?
> Nie chodzi mi o to żeby schudnąć, tylko żeby nie szkodzić sobie złym
> jedzeniem.

Nie chodzi głownie co, ale jak.
Nie jeść wieczorem, zachowywać odpowiedni odstęp pomiędzy poszczególnymi
posiłkami (około 4 godzin), nie łączyć inaczej trawiących się pokarmów (np.
skrobia z białkiem), bardzo dokładnie przeżuwać, nie popijać przy ani po
jedzeniu, kończyć jedzenie jak się jest jeszcze lekko głodnym (zaspokojenie
głodu działa z opóźnieniem)...
Takie ogólne, a jak chcesz dokładniej to polecam starsze wydanie
"Oczyszczania organizmu" G.P.Małachowa, gdzie jest cała część o prawidłowym
odżywianiu.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

6. Data: 2005-01-06 11:43:49

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

> Takie ogólne, a jak chcesz dokładniej to polecam starsze wydanie
> "Oczyszczania organizmu" G.P.Małachowa, gdzie jest cała część o
prawidłowym
> odżywianiu.

Co to znaczy "starsze wydanie"? Jak stare?

7. Data: 2005-01-06 13:12:09

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonsien" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co to znaczy "starsze wydanie"? Jak stare?

Teraz wyszła nowa seria i w "Oczyszczaniu organizmu" jest tylko o
oczyszczaniu, a wcześniej była w niej duża część pt. "Prawidłowe odżywianie"

Taka wersja (jest jeszcze inna wcześniejsza) jeszcze to ma:
http://www.gandalf.com.pl/b/oczyszczanie-organizmu/
A tak wyglada wydanie z nowej serii, w której tego nie ma. Być może wyjdzie
osobna książka.
http://www.medicon.pl/prawy.php?szczegolowy_opis=&nr
_ksiazki=4867

8. Data: 2005-01-06 14:05:09

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

> [...]
> http://www.gandalf.com.pl/b/oczyszczanie-organizmu/
> A tak wyglada wydanie z nowej serii, w której tego nie ma. Być może

A może masz tą książkę? I może jesteś z Warszawy i możesz pożyczyć? :)
Pozdrawiam.
Iwona

9. Data: 2005-01-07 02:01:09

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):

> Teraz wyszła nowa seria i w "Oczyszczaniu organizmu" jest tylko o
> oczyszczaniu, a wcześniej była w niej duża część pt. "Prawidłowe odżywianie"

Trapez nie wciskaj kitu dzieciom
taki co zaleca czyszczenie organizmu chyba niewiele ma do powiedzenia o
prawidłowym odżywianiu.
przy prawidłowym odżywianiu nie zachodzi potrzeba czyszczenia organizmu
i to by było narazie tyle.

10. Data: 2005-01-07 06:40:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali w wiadomości news:crkqh4$l7e$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Trapez nie wciskaj kitu dzieciom
> taki co zaleca czyszczenie organizmu chyba niewiele ma do powiedzenia o
> prawidłowym odżywianiu.

Ty najwyrazniej do powiedzenia masz jeszcze mniej, skoro stac cie tylko na
negacje, w nienajlepszym na dodatek guscie. Sio pod kamien.

[Prasa] The Guardian: Dieta cud?
biały chlebek
Sok Pomidorowy
federal food code
Czy od piwa mozna miec wrzody na zoladku ?