Sok Pomidorowy

1. Data: 2005-01-04 10:10:55

Temat: Sok Pomidorowy
Od: "Krzys1972" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedyś byłem a może i dalej jestem nałogowcem picia Pepsi ;-). Potrafie
wypic sobie 2,5L przez 1-2 godzinki w pracy a dupa rosnie. Mam aktualnie
140KG 190CM ;-( Jednak na równo z Pepsi uwielbiam pić sok pomidodowy i
pytanie jest nastepujace:

Czy podczas swojskiej kuracji odchudzajacej polegajacej na ograniczeni
jedzena, cwiczeniach itp będę mógł wypić sobie dziennie od 0,5 do 1 L soku
pomidorowego ??

Krzysiek

2. Data: 2005-01-04 10:35:54

Temat: Re: Sok Pomidorowy
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzys1972" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy podczas swojskiej kuracji odchudzajacej polegajacej na ograniczeni
> jedzena, cwiczeniach itp będę mógł wypić sobie dziennie od 0,5 do 1 L soku

Sok pomidorowy jak najbardziej. Tylko wybieraj bez dodatku cukru (np.
Fortuna). I nie ograniczaj zbytnio ilości jedzenia, bo będzie jojo.
Pozdrawiam, Agata

federal food code
Czy od piwa mozna miec wrzody na zoladku ?
Kaszka mleczno - ryżowa
Moja dieta ... moja www
Krol Midas moim pra pra pra ............. ?