Kaszka mleczno - ryżowa

1. Data: 2005-01-03 13:55:10

Temat: Kaszka mleczno - ryżowa
Od: MihauZ <z...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy odchudzając się dietą 800kcal można jako jeden posiłek
spożywać kaszkę mleczno-ryżową ( Bobovita od 10miesiąca ) czy raczej
powinno się unikać takich kaszek ? Bo dochodziły mnie słuchy że takie
kaszki mogą być "tuczące" no a wolałbym tego uniknąć.
MihauZ
--> z...@b...cy <--

"A man who knows he is a fool is not a great fool"

2. Data: 2005-01-04 08:26:17

Temat: Re: Kaszka mleczno - ryżowa
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MihauZ" <z...@b...cy> napisał w wiadomości
> [...]
> powinno się unikać takich kaszek ? Bo dochodziły mnie słuchy że takie
> kaszki mogą być "tuczące" no a wolałbym tego uniknąć.

Raczej powinno się unikać diety 800 kcal. Może i schudniesz, ale jojo
gwarantowane. Ja bym poleciła dietę 1500 + ruch. No i oczywiście zmianę
nawyków żywnościowych raz i na zawsze
Pozdrówak - Agnieszka

Moja dieta ... moja www
Krol Midas moim pra pra pra ............. ?
Pytanie
trądzik
Ktoś zna lub pamięta solidną z Herbalaifem?