trądzik

1. Data: 2004-12-28 18:02:34

Temat: trądzik
Od: "Iwonka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dłuższego czasu mam problemy z trądzikiem. W zasadzie jest raczej ok, ale
nie daje mi o sobie zapomnieć :)
Zawsze sie zarzekałam, że ja u siebie nie widze powiązań między dietą a
trądzikiem. Jednak po ostetniej odgii mięsno-musztardowo-korniszonowej widze
że chyba byłam w błędzie.
Jaka dieta jest nalepsza przy kłopotach z trądzikiem?
Słyszałam że trzeba zrezygnować z czekolady (chodzi o kakao), ostrych
przypraw i kwaśnych marynat.
To prawda?
A może trzeba zrerzygnować z czegoś jeszcze?
Albo czegoś jeść więcej?
A co z ziołam i herbatami?
Pozdrawiam.
Iwona

2. Data: 2004-12-28 18:48:34

Temat: Re: trądzik
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka napisał(a):
> Od dłuższego czasu mam problemy z trądzikiem.
> Jaka dieta jest nalepsza przy kłopotach z trądzikiem?

http://zywienie.host.sk/articles.php?id=36

ograniczenie weglowodanow - gl cukrow, prod z maki ale i alkoholu
(niestety) bardzo pomaga

pozd
WiRAHA

3. Data: 2004-12-28 22:05:51

Od: "Iwonka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://zywienie.host.sk/articles.php?id=36
Niestety wejść nie moge. Może jakaś inna stronka?

4. Data: 2004-12-29 01:00:26

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety wejść nie moge. Może jakaś inna stronka?

http://szkola.interia.pl/id/akcje/porady/www/art/art
2&art_id=19622

to samo

pozd
WiRAHA

5. Data: 2004-12-31 12:35:41

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiRAHA" <w...@a...net> wrote in message

> http://szkola.interia.pl/id/akcje/porady/www/art/art
2&art_id=19622

> to samo

zartujesz?widziales kiedys papuanczykow? jaka maja cere?podpowiem: maja duze
problemy z lojotokiem, z tradzikiem i z pryszczami..... do tego nie leczone,
zostawiaja koszmarne blizny
lol

eulalka

eulalka

6. Data: 2004-12-31 12:41:58

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwonka" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Jaka dieta jest nalepsza przy kłopotach z trądzikiem?
> Słyszałam że trzeba zrezygnować z czekolady (chodzi o kakao), ostrych

prawda, ja nie mam problemow z tradzikiem, ale jak przesadze z czekolada
albo tajszczyzna to sie budze wysypana jak ta lala:-)
picie duzej ilosci wody na pewno pomaga, witaminy a i e,
ale IMHO najlepiej zglosic sie do dermatologa, czasem bowiem nie obywa sie
bez kuracji hormonalnej...

owocnej walki w 2005 roku

eulalka

> A może trzeba zrerzygnować z czegoś jeszcze?
> Albo czegoś jeść więcej?
> A co z ziołam i herbatami?
> Pozdrawiam.
> Iwona

Ktoś zna lub pamięta solidną z Herbalaifem?
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.
Kuchnia pięciu przemian(elementów)
dieta niskoweglowodanowa a sport ????
Wesolych Swiat