Krol Midas moim pra pra pra ............. ?

1. Data: 2005-01-01 17:36:39

Temat: Krol Midas moim pra pra pra ............. ?
Od: "dana " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zauwazylam na wskazujacym palcu pojawiajace sie
drobinki "zlotka". Czy ktos z was moze mi objasnic co to jest? Bylo tez
pekniecie dlugosci pol centymetra, ktore co rano zamienialo sie w zlota
kreseczke. Nie zartuje tylko powaznie pytam. Nie wiem czy mam sie martwic,
czy cieszyc?

Wszystkiego najlepszego w 2005 roku, duzo zdrowia i radosci zyczy wszystkim
grupowiczom

Dana

2. Data: 2005-01-04 13:38:51

Temat: Re: Krol Midas moim pra pra pra ............. ?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kreseczke. Nie zartuje tylko powaznie pytam. Nie wiem czy mam sie martwic,

IMHO jest to wynikiem złej techniki podcierania się po porannym
wypróznieniu.
moze ktos inny ma inne wytłumaczenie twojego porannego "złotka" na palcu
wskazującym

3. Data: 2005-01-05 08:34:53

Od: "dana " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "dana " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> IMHO jest to wynikiem złej techniki podcierania się po porannym
> wypróznieniu.

Swietnie masz opanowana instrukcje obslugi czterech liter. Ja jestem
nastawiona na auto....
Tylko nie mow, ze jeszcze jest kopalnia (nos)- to zalatwiaja moje obydwie
rece.

Moja wczorajsza odpowiedz wyslana z onetu jakos do tej pory sie nie pojawila.

> moze ktos inny ma inne wytłumaczenie twojego porannego "złotka" na palcu
> wskazującym

Mysle, ze moze to zrobic Trapez, jezeli to przeczyta.

pozdro Dana

Pytanie
trądzik
Ktoś zna lub pamięta solidną z Herbalaifem?
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.
Kuchnia pięciu przemian(elementów)