suszone jabłka

31. Data: 2005-01-08 18:57:14

Temat: Re: suszone jabłka
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:crp94s$1krc$1@mamut.aster.pl...
> nie kocham sie z niczym co jest rodzaju meskiego :)

Kaloria nie jest rodzaju męskiego... :)

> jakos trudno mi to sobie wyobrazic,

Ale co? Uważasz, że zmyślam, żeby było ciekawiej na grupie???
Agata

32. Data: 2005-01-08 18:58:00

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> rety , a to dlaczego ????;)

Nie śmiem stawiać swojej diety na równi z Objawieniami ;)
Pozdrawiam, Agata

33. Data: 2005-01-08 19:11:46

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):

> Ale co? Uważasz, że zmyślam, żeby było ciekawiej na grupie???
> Agata

e tam, od razu ze zmyslasz :)
sie tu ludzie nerwowe robia na grupie - poprostu ja sie ograniczam a i
tak ledwo sie mieszcze w 1600-1800 kcal jak bym chcial. stad to moje
niedowierzanie - z zazdrosci :) gusiek niech sie nie denerwuje...

pozd
WiRAHA

34. Data: 2005-01-08 20:12:47

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie śmiem stawiać swojej diety na równi z Objawieniami ;)
> Pozdrawiam, Agata

No ale jak ktoś inny postawi to masz niesmak ??? uprzedzenia czy jak ????

Slawek

35. Data: 2005-01-08 22:31:29

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale jak ktoś inny postawi to masz niesmak ??? uprzedzenia czy jak ????

Oj daj spokój, tak se napisałam. Nie uważam tych diet za skuteczne, a mm
tak. I tyle :)
Możesz powiedzieć, ze jestem stronnicza i subiektywna :)
Pozdrawiam, Agata

36. Data: 2005-01-08 22:38:28

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak ledwo sie mieszcze w 1600-1800 kcal jak bym chcial. stad to moje
> niedowierzanie - z zazdrosci :) gusiek niech sie nie denerwuje...

A, jak z zazdrości, to insza inszość :) To zestaw sobie przykładowe mm-menu,
skoro znasz zasady i policz kalorie :) Zobaczysz, że mam rację :) Zresztą
1600-1800 to chyba nie najgorzej... skoro już MUSIMY mówić o kaloriach ;)
Pozdrawiam, Agata

37. Data: 2005-01-09 12:33:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> sie
> >

> Kto ci powiedział ze nie dostarczali ??? ;))))

dlaczego uwazasz,ze leszek i moprgano oklamywali nas tu na pmd przez kilka
lat,ze sa na diecie kwasniewskiego,a w rzeczywistosci nie byli na niej..
ja im wierze,ze byli przez te lata na diecie kwasniewskiego i mimo
spozywania niewielkiej ilosci weglowodanów przytyyli.

masz jakies dowody na to ,ze okłamywali nas przez kilka lat???

DIETA
Dieta
zdrowe odżywianie
[Prasa] The Guardian: Dieta cud?