Pytanie_ prezent

1. Data: 2005-01-16 13:50:53

Temat: Pytanie_ prezent
Od: "Agnieszka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Mam taki problem; chciałabym zrobić niecodzienny prezent pewnej osobie, która
uwielbia kolędy Ewy Małas - Godlewskiej a wśród nich jest taki tekst:
,,Nim Ci mamusiu - pomyślał Jezus - kupią koronę,
Lepiej Ci w zwykłej , szarej bluzce w kropki zielone."
No i chciałabym kupić jakiś drobiazg ( mały obrazek, kartkę, zakładkę do
książki) czy coś w tym typie z postacią Maryi ubranej w szarą bluzkę w kropki
zielone.
Nie wiem czy jest to możliwe, ale taki prezent na pewno sprawił by radość
zarówno mi, jak i osobie o której myślę.
Niestety sama jestem zielona w hafcie, nigdy tego nie robiłam i podziwiam
każdego, komu starcza cierpliwości na tak misterną pracę, dlatego poszukuję
kogoś, kto mógłby to zrobić za jakieś nie wygórowane pieniądze.

Agnieszka

1. Data: 2005-01-16 14:31:56

Temat: Re: Pytanie_ prezent
Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> [...]
> ,,Nim Ci mamusiu - pomyślał Jezus - kupią koronę,
> Lepiej Ci w zwykłej , szarej bluzce w kropki zielone."

Tak w ogóle to jest wiersz ks. Twardowskiego.
Ale to tylko tak, jako miłośniczka poezji tegoż Twardowskiego, musiałam
się wtrącić. ;)

Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

[xxx] Szukam-Damy z Igraszek z igla