Pytanie - zbiórka pieniędzy - PILNE !!!!

1. Data: 2004-09-09 10:28:50

Temat: Pytanie - zbiórka pieniędzy - PILNE !!!!
Od: "Rostov" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczące zbiórki pieniędzy dla jednej osoby na operację w
Stanach, której koszt wynosi około miliona zł.
Jaki jest najlepszy sposób na zebranie tak kolosalnej sumy pieniędzy ?
Założenie fundacji ? Kampania medialna z podaniem konta i prośbą o wsparcie ?
Zwrócenie się o pomoc do prywatnych sponsorów czy fundacji lub organizacji
charytatywnych ?

Bardzo proszę o informacje lub kontakt mailowy osoby, które posiadają
konkretne informacje na ten temat.

Z góry dziękuję.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-09-09 10:36:25

Temat: Re: Pytanie - zbiórka pieniędzy - PILNE !!!!
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rostov pisze w news:04090912285072@polnews

> Bardzo proszę o informacje lub kontakt mailowy osoby, które posiadają
> konkretne informacje na ten temat.

Każdy sposób jest dobry. Trzeba tylko zwrócić się do jakiejś
fundacji z prośbą o udostępnienie konta. Nie zbierać na konto
prywatne, bo wtedy ani instytucje/firmy nie kwapią się do
darowizn, ani osoby prywatne nie ufają... Nie ma się zresztą co
dziwić.
Prośba do fundacji o konto (najlepiej do jakiejś fundacji
powszechnie znanej), a potem zbierać pieniądze, jak się da i
gdzie się da - zwracać się wszędzie, gdzie można.

Powodzenia!!

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2004-09-09 18:49:01

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20040909123354.6E06.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> [...]

> powszechnie znanej), a potem zbierać pieniądze, jak się da i
> gdzie się da - zwracać się wszędzie, gdzie można.

Dobrze też wziąć pod uwagę ,by odpowiednia jednostka miała status
organizacji pożytku publicznego i o wolontariacie,bowiem można wtedy
przekazać 1% z podatku należnego (jaki musimy zapłacić US).Jest to
szczególna forma wsparcia tylko i wyłącznie dla organizacji posiadających
status pożytku publicznego.
Dzięki tej ustawie każdy podatnik może samodzielnie zadecydować do jakiej
w/w organizacji trafi 1% z wyliczonego podatku ....
Jest w tedy większa możliwość zbierania i uzbierania pieniędzy...

> Powodzenia!!

Bogusława

4. Data: 2004-09-14 06:41:38

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,chcialbym gdzies zalozyc takie konto, gdzie moglbym zbierac srodki
na wyjazd do kijowa. Gdzie uderzyc ? Wczoraj pytalem radnej chelma i mowi ze
u nas sa ''niepewne'' instytucje i balaby sie polecic mi cos - jezeli chodzi
o tak duza kwote. Czy nie bedzie problemow z pozniejsza wyplata? Za pomoc
bede wdzieczny.

sebastian

5. Data: 2004-09-14 07:41:33

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

Oddzial Regionalny Towarzystwa Zwalczania Chorob Miesni w Gdansku NIE ZBIERA
NA KIJÓW , poniewaz nigdzie na swiecie metodata nie jest uznawana za
skuteczna.

6. Data: 2004-09-14 08:06:35

Od: "## XXL ##" <c...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Oddzial nie zbiera to niech nie zbiera , moze inni dadza konto on chce konto
widzial smierc brata niech ma osttania nadzieje ,a czy uzbiera ,czy operacja
przyniesie jakis skutek jest sprawa 2 rzedna

MalcolmX

7. Data: 2004-09-14 08:19:29

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie dawno zeby pomoc choremu koledze zbieralem pieniadze na wlasne konto.
Wplacali mi ludzie ktorych znam tylko przez internet i nikt nie odmowil
pomocy. Ludzie wplacali mawet wtedy gdy podalismy ze ten czlowiek zmarl

Leszek

8. Data: 2004-09-14 08:26:56

Od: "## MalcolmX ##" <c...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wplacali mi ludzie ktorych znam tylko przez internet i nikt nie odmowil
> pomocy. Ludzie wplacali mawet wtedy gdy podalismy ze ten czlowiek zmarl

tak nie mozna zadna firma ci nie da wiekszej kasy na prywatne konto jak juz
pisali wyzej .A on nie zbiera 1000 zl
Oszansach ze zbierze cala sume nie ma co rozmawiac tak samo o tym czy mu to
pomoze . wole zeby zbieral jak polozyl sie wziol gromnice i czekalna smierc.

to tyle

--
MalcolmX

9. Data: 2004-09-14 08:38:05

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oszansach ze zbierze cala sume nie ma co rozmawiac tak samo o tym czy mu
> pomoze . wole zeby zbieral jak polozyl sie wziol gromnice i czekalna

Tak, wiem ze taka operacja kosztuje kilkadziesiat tysiecy dolarow i
uzbieranie takiej sumy w polskich warunkach jest praktycznie niemozliwe.
Zwlaszcza gdy zna sie opinie naszych lekarzy, ze to zbedny wydatek..

Lech Dubrowski

10. Data: 2004-09-14 08:53:19

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

ale mu doradzasz gratuluje czy wiece ze to robi wiecej szkod niz pozytku?
znam ludzi po kijowie i co? nic wydali kase i nic zupelnie nic. czy nie
lepiej zbierac kase na sprzet ktory bedzie mu niedlugo potrzebny? kto wtedy
da mu na to kase???????????

> [...]
operacja
> przyniesie jakis skutek jest sprawa 2 rzedna

Banki
Dla zmotoryzowanych ON z W-wy i okolic
Potrzebuje kontaktu
pilnie poszukuję łóżka szpitalnego