Pytanie - zbiórka pieniędzy - PILNE !!!!

11. Data: 2004-09-14 09:11:16

Temat: Re: Pytanie - zbiórkapieniędzy - PILNE !!!!
Od: "## MalcolmX ##" <c...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

moze i masz racje parcele na cmentarzu moze juz wykupic niedlugo mu sie
przyda
Sluchaj :)... on tych pieniedzy nie zbierze nawet 0000.1 %
tu chodzi o co innego osobiscie go nawet nie znam
Powiadasz sebastian daruj sobie nadzieje lepiej zacznij zbiorke na
respirator
co jeszce ..... aparat do przywracania pracy serca ? ...
po co? Niech ma nadzieje niech o tym mowi niech cos robi
konto przy fundacji jest po to moim zdaniem zeby wplacone pieniadze nie
poszly na inny cel jak
przewidziany to tak niewiele jak bys siewydawalo ,ale w naszym kraju widze
nie mozliwe

tyle
osobiscie nic do ciebie nie mam :) trodszke mam inne zdanie ,moze nie jestem
lekarzem tylko ON

Malcolm

Użytkownik "tzchmgda" <t...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> ale mu doradzasz gratuluje czy wiece ze to robi wiecej szkod niz pozytku?
> znam ludzi po kijowie i co? nic wydali kase i nic zupelnie nic. czy nie
> lepiej zbierac kase na sprzet ktory bedzie mu niedlugo potrzebny? kto
wtedy
> da mu na to kase???????????

napisał
onet.pl...

12. Data: 2004-09-14 10:56:14

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

patrzymy widze zupelnie inaczej na ta sprawe. ja tez mam corke chora na
zanik miesni i nie ulegam pomyslom np wyjazdu do kijowa. chociaz ja bardzo
kocham i chce ja uratowac. wiem ze to akurat jej nie pomoze a oni tylko
wyludzaja pieniadze nie dajac w zamian nic. i to moja decyzja ze jej tam nie
wywioze, a to ze nie zbieramy pieniedzy na kijow w towarzystwie to jest
dcyzja wspolna czlonkow i zarzadu. niech sie uda do fundacji w kedzierzyniu
kozlu gdzie bez problemu zaloza mu subkonto i bedzie mogl sobie tam zbierac
kase. jest jeszcze drugie stowarzyszenie w warszawie ktore tylko zyje z
takich zbiorek i naiwnosci ludzi.
dlaczego tv pokazuje tylko programy z ludzmi przed wyjazdem do kijowa a
potem ma ich juz w ......?????
myslisz ze jak wplacisz na taki cel to co twoje sumienie bedzie
spokojniejsze? wplac mu na ten respirator a bardziej mu pomozesz.
wiem ze jest zdesperwowany smiercia brata ale wcale to nie znaczy ze z nim
musi byc tak samo. dzieki sprzetowi pomocniczemu moze zyc dlugie lata.. ale
musi sobie z tego zdac sprawe ze wlasnie to mu pomoze a nie wstrzykiwanie
Bog wie czego i od Bog wie kogo.
mysle ze dalsze rozpisywanie sie z mojej strony na ten temat jest
bezzsesowne. bo sie nie zrozumiemy. tym bardziej ze on na to wszystko
patrzy.
a.j.

13. Data: 2004-09-14 17:02:07

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety lekarka nie dala podlaczyc brata do respiratora, jak to ujela ''nie
mialabym sumienie, zylby moze dzien''...

14. Data: 2004-09-15 05:55:32

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

po tym wszystkim co tu piszecie widac jak malo sami wiecie na temat tej
choroby a o lekarzach nie wspomne

> [...]
''nie
> mialabym sumienie, zylby moze dzien''...

Banki
Dla zmotoryzowanych ON z W-wy i okolic
Potrzebuje kontaktu
pilnie poszukuję łóżka szpitalnego