Re: Pytanko :)

Data: 2002-10-21 19:18:30
Temat: Re: Pytanko :)
Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl>

Witaj

Użytkownik "Ja" <n...@m...me> napisał w wiadomości
news:ap1hec$mo3$1@news.tpi.pl...

> Powinno sie wykonac bad. ukladu krzepniecia (na poczatek) i lepiej udaj
sie
> do lekarza

Wykonalam - mialam problemy z krzepliwoscia - zreszta juz o tym wspomnaialam
w poprzednim poscie ;)
Jednak nie byla to sprawa jakas szczegolnie powazna (wynikala z powiklan po
stosowaniu pigulek anty) i mysle ze w zadnym stopniu nie uzasadnia tego
koszmarnego dretwienia stop, pozniej ich bolu a nastepnie - robienia sie
siniakow pod paznokciami.
Tak mysle :)
Mam male problemy z sercem - ale kardiolog, specjalista zaburzen rytmu z
Instytutu Kardiologii (a wiec chyba znajacy sie na tym) - powiedzial mi ze
to nie moze miec zwiazku. Moja arytmia nie jest na tyle silna zeby cos
takiego wywolac.
Rozumiem ze sinaki mogly powstac z powodu tego zaburzenia krzepliwosci, ale
cos cala ta sytuacje wywolalo.
Tylko co?...

Pozdrawiam
Agnieszka