Re: Pytanko :)

From: "Jarek P." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pytanko :)
Date: Wed, 23 Oct 2002 14:04:32 +0200

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aov476$9rg$3@news2.tpi.pl...

> przyrosniety. W rezultacie obecnie (choc minely juz ze trzy miesiace)
jeden
> paznokiec nadal mam czarny (a raczej jest pod nim czarny siniak taki juz
> troszke jakby zanikajacy, ale ciagle jest), a drugi - jest calkowicie
> oddzielony od skory palca, trzyma sie tylko (calkiem mocno) w tym miejscu
> ktorym z niej wyrasta.

Te "nieswoje" paznokcie jak najszybciej zerwij do końca!!! Albo sama (w
wannie po dugiej ciepłej kąpieli), albo jeśłi nie potrafisz - idź do
lekarza. Inaczej nowy paznokieć nie może normalnie rosnąć i wytworzy się
zdeformowany, deformacja taka zostanie ci na całe życie. Co prawda jeśłi
twoim ulubionym rodzajem obuwia są glany, to może to nie jest takie istotne,
ale może w sandałkach kiedyś też będziesz chciała pochodzić.

J. (z jednym "dziwnym" paznokciem po przepuszczeniu pewnej pani w
drzwiach...)