Pytanko

1. Data: 2001-10-18 09:39:16

Temat: Pytanko
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zastanawiam sie czy lepiej miec dziewczyne powiedzmy mniej inteligentna, ale
bardzo ladna czy tez moze bardzo inteligentna, bez wyjatkowej urody?
Jak grupowicze podchodza do tego tematu?

Pozdrawiam
Tomasz Jędrzejczyk
http://blogi.bajo.pl

1. Data: 2001-10-18 10:31:14

Temat: Re: Pytanko
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

masso:
> Zastanawiam sie czy lepiej miec dziewczyne powiedzmy
> mniej inteligentna, ale bardzo ladna czy tez moze bardzo
> inteligentna, bez wyjatkowej urody?
> Jak grupowicze podchodza do tego tematu?

Jak jest wybor to lepiej miec te ktora jest 'blizsza sercu' IMO. :]

BTW jak bedziesz sie zbytnio zastanawial to zadnej mozesz
nie miec. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-10-18 10:41:15

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9qmauj$5du$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
18-10-01 12:31:

> [...]
>
> Jak jest wybor to lepiej miec te ktora jest 'blizsza sercu' IMO. :]
>
> BTW jak bedziesz sie zbytnio zastanawial to zadnej mozesz

Zadnej z opisanych.
Za kare moze mu sie dostac np. brzydka i glupia.
Albo inteligentna i piekna [logicznie jest to mozliwe].
J.

1. Data: 2001-10-18 10:51:21

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Zadnej z opisanych.
> Za kare moze mu sie dostac np. brzydka i glupia.
> Albo inteligentna i piekna [logicznie jest to mozliwe].

To jest pytanko z garunku tych, na jakie odpowiadal Yossarian w Paragrafie
22:

Czy wolisz zyc na kolanach, czy umrzec stojac?

Oczywiscie domyslasz sie, co odpowiedzial :-)

S.

1. Data: 2001-10-18 10:53:31

Od: Daga Gorczyńska <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> w artykule
news:09d7.000000bf.3bcea343@newsgate.onet.pl pisze...
> [...]
inteligentna, ale
> bardzo ladna czy tez moze bardzo inteligentna, bez wyjatkowej urody?
> Jak grupowicze podchodza do tego tematu?

A jaką TY chciałbyś mieć?
Takiej decyzji nie podejmie nikt za Ciebie. Nikt nie może powiedzieć
Ci, co dla Ciebie lepsze, bo co _w ogóle_ lepsze - to chyba nie jest
możliwe do jednoznacznego określenia w tym akurat temacie. Ilu ludzi,
tyle odpowiedzi, a to Twoje życie, Twój wybór.

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-10-18 11:20:42

Od: Straus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Oct 2001 12:53:31 +0200, Daga Gorczyńska
<d...@a...net.pl> wrote:

> [...]
>możliwe do jednoznacznego określenia w tym akurat temacie. Ilu ludzi,
>tyle odpowiedzi, a to Twoje życie, Twój wybór.

Obawiam sie, ze masso caly czas bedzie sie martwil, ze wybranka
albo nie jest dosc madra albo nie jest dosc ladna. Ja juz wole miec
ciekawsze problemy ;-))

p.s. ktos napisal kiedys, ze jesli w zyciu zgadzasz sie tylko na to
co najlepsze, to o dziwo czesto to dostajesz. Ale ja sie z tym nie
zgadzam, uwazam, ze wtedy nie dostaje sie wogole nic ;-)))

Straus

1. Data: 2001-10-18 11:37:15

Temat: Minimalizm vs. maksymalizm
Od: Daga Gorczyńska <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Straus <r...@p...onet.pl> w artykule
news:1jetst0464c2dsic94lrm5hs629ffbltqn@4ax.com pisze...

> p.s. ktos napisal kiedys, ze jesli w zyciu zgadzasz sie tylko na to
> co najlepsze, to o dziwo czesto to dostajesz. Ale ja sie z tym nie
> zgadzam, uwazam, ze wtedy nie dostaje sie wogole nic ;-)))

A ja właśnie usiłuję się przekonać na własnej skórze, jak to jest.
Dotychczas zadowalając się tym, co dostawałam, zapewne traciłam to, co
mogłam mieć, gdybym się nie zadowalała. Niedobrze być minimalistką. :)
Teraz, dla odmiany, zostaję maksymalistką, o. :) Tak w relacjach
interpersonlanych, jak w życia aspektach materialnych. :)) Wszystko
albo nic. :)

Żadnych półśrodków, żadnych resztek. A w pewnych sferach - żadnych
kompromisów.
Zobaczymy, co dostanę. :))) Na razie idzie dobrze. :)

Serdeczności,
Daga

1. Data: 2001-10-18 12:56:33

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo"
> To jest pytanko z garunku tych, na jakie odpowiadal Yossarian w Paragrafie
> 22:

Albo jak ze średniowiecznych "sądów miłości":
- Wolisz widzieć mnie wychodzącego od Twojej dziewczyny, kiedy Ty
przychodzisz, czy przychodzącego, kiedy Ty wychodzisz? ;)))

Mefisto

1. Data: 2001-10-18 13:02:06

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie czy lepiej miec dziewczyne powiedzmy mniej inteligentna, ale
> bardzo ladna czy tez moze bardzo inteligentna, bez wyjatkowej urody?

A na dłużej czy tylko na trochę?
Może zastanów się najpierw, po co Ci dziewczyna. Jak chcesz kogos na całe
życie - inteligentną. Jak chcesz się zabawić - urodziwy głuptasek może dać się
nabrać na czułe słówka.

: )

Pozdrawiam
kohol
--
Każdy sposób jest dobry, by zareklamować swoją stronę : )

1. Data: 2001-10-18 13:30:58

Temat: Re: Minimalizm vs. maksymalizm
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga:

> [...]
> Teraz, dla odmiany, zostaję maksymalistką, o. :) Tak w relacjach
> interpersonlanych, jak w życia aspektach materialnych. :)) Wszystko

*Matko!
To tak można?
"Od jutra jestem inna! Albo nie - o teraz!"
Bach!
Ijuż?

> Żadnych półśrodków, żadnych resztek. A w pewnych sferach - żadnych
> kompromisów.

*Jezusiemaryjo......

> Zobaczymy, co dostanę. :))) Na razie idzie dobrze. :)

*refleksję nad swym postępowaniem?

pozdry
defric ;o)

konferencja naukowa w listopadzie na Uniwersytecie Gdańskim (długie)
Strony internetowe biblioteki UW...
I Gielda Ksiazek Przeczytanych
cześć!!! :)))))
Jak sie skutecznie pozbyc trolla , ktory za kazdym razem odpowiada na moje posty ? Re: Bol to 8-my zmysl czlowieka ?