Pytanko???

1. Data: 2005-01-27 20:28:59

Temat: Pytanko???
Od: "svojak" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów i mam małe pytanko.
Otóż gdzie można zakupić lub otrzymać nasiona kawy oczywiście nie suszone ;)
Chciałbym wychodować sobie takową roślinkę w domu...
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-01-27 20:36:23

Temat: Re: Pytanko???
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

svojak wrote:
> Witam grupowiczów i mam małe pytanko.
> Otóż gdzie można zakupić lub otrzymać nasiona kawy oczywiście nie
> suszone ;) Chciałbym wychodować sobie takową roślinkę w domu...
> Pozdrawiam.
:)
na allegro
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-01-27 21:36:31

Od: "Jerrry" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svojak" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ;)
> Chciałbym wychodować sobie takową roślinkę w domu...

Ja widziałem w KAUFLANDZIE

4. Data: 2005-01-28 10:53:51

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mala szansa - kawe trzeba wysiac natychmiast po zbiorze - trzeba wiec szukac
dojrzalego owocu natychmiast po zerwaniu (czerwony jak wisnia z dwoma zielonymi
nasionami)
pozdrawiam
Antoni Konitz

5. Data: 2005-01-28 11:46:43

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svojak" <s...@g...pl>
> Witam grupowiczów i mam małe pytanko.
> Otóż gdzie można zakupić lub otrzymać nasiona kawy oczywiście nie
suszone ;)
> Chciałbym wychodować sobie takową roślinkę w domu...

Idź do kwiaciarni i kup małą kawę w doniczce.
--
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2005-01-29 05:16:46

Od: Slawek C. <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

hi svojak,
wydaje mi sie ze dorada jerzego jest bardzo rozsadna. dostalismy
ukorzeniona rosline przed trzema laty, w zeszle lato zakwitla i do
dzisiaj wisza na niej dwa owoce - jeden czerwony drugi zielony.
z mojego krotkiego doswiadczenia z ta roslina wynika ze jest ona dosc
trudna w uprawie. musisz dobrac odpowiednia glebe, naswietlenie, i
odpowiednio podlewac zeby nie zabic. za to satysfakcja duza jesli
bedzie ci rosla. nie moge sie doczekac zeby sie napic wlasnorecznie
wyhodowanej kawy ;-)
zycze powodzenia.
slawek

7. Data: 2005-01-29 13:15:23

Od: "svojak" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wszystkim za te podpowiedzi i rady teraz wiem przynajmniej jak sie
poruszać i szukać a to już jest bardzo dużo.
Dziękuję
Pozdrawiam - Bogusław.

kobea pnąca - coś zepsułem?
kiedy sadzic czarna rzodkiew?