Pyzol !!!

1. Data: 2005-02-17 10:26:07

Temat: Pyzol !!!
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam do Ciebie prośbę.
Bardzo chciałabym się z Wami spotkać w piątek 4 marca,
ale czas mam tylko do godz 19.00, ew albo dopiero po 21.00

Gdybyś w miarę możliwości tak ustaliła godzinę spotkania w Lolku,
abym mogła pogodzić swoje zajęcia z wypiciem koli z Wami,
to byłabym bardzo zobowiązana.

Z góry dziękuję
Z poważniem
GABi

1. Data: 2005-02-17 10:53:58

Temat: Re: Pyzol !!!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Gdybyś w miarę możliwości tak ustaliła godzinę spotkania w Lolku,
> abym mogła pogodzić swoje zajęcia z wypiciem koli z Wami,

Tak nieśmiało zaproponuję - nie możemy się spotkać jak normalni ludzie ?
Przy sobocie - kiedy większość ma wolne i nie musi lecieć z pracy na łeb, na
szyję ? Co to za moda, żeby upychać spotkanie grupowe na jakieś piątek ?
Spotkanie PSP to jakaś smutna konieczność, którą trzeba gdzieś "upchać" jak
najmniejszym kosztem ? To po kiego mamy się spotkać, po to tylko by zobaczyć
na żywo ryjofony i oddalić się pod pretekstem zmęczenia tudzież "dzieci
płaczą" ? Bez sensu.
Wyspać się w sobotę. Dziecko do teściowej. Żonę/męża zamknąc w kiblu i
wyłączyć światło. I nie wymigiwać się !! PSP jest wartością dla której warto
wykreślić jedną sobotę z całego swojego parszywego i zasranego zycia !! :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-02-17 11:02:22

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Tak nieśmiało zaproponuję - nie możemy się spotkać jak normalni
> ludzie ? Przy sobocie - kiedy większość ma wolne i nie musi lecieć z
> pracy na łeb, na szyję ?
[...]

Sobota 5.03 to kolejna rocznica śmierci Stalina. Byłaby dodatkowa okazja do
świętowania.

Pyzollę, Twój głośny antykomunizm mógłby się dodatkowo nasycić... hm? ;)

Paff
--
- Co z Koreą Północną?
+ Należy zaprosić Kim Dzong Ila na obiad do Białego Domu, porozmawiać z nim

- rosyjski politolog Michaił Chazin

1. Data: 2005-02-17 11:11:24

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> [...]
>
> Sobota 5.03 to kolejna rocznica śmierci Stalina. Byłaby dodatkowa okazja
do
> świętowania.

I jeszcze tego dnia są imieniny Fryderyka. A od pólnocy będą imieniny Rózy i
Wiktora. Czujesz ? Jednego wieczora Wiktory, Fryderyki ... oklaski, wywiady,
autografy i róże. Taka okazja może się prędko nie powtórzyć.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-02-17 11:22:12

Od: "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wywiady,
> autografy i róże. Taka okazja może się prędko nie powtórzyć.

A co mowią gwiazdy;)?

Aska

1. Data: 2005-02-17 11:22:51

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab<j...@o...wywal.pl>

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A co mowią gwiazdy;)?

Lili de Luna?

P.

1. Data: 2005-02-17 11:28:19

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości

> A co mowią gwiazdy;)?

Tego dnia Wenus przechodzi w konstelację oriona, a mały wóz będzie
niewidoczny z racji corocznego przeglądu. Z tego wzgledu, nalezy rozważyć
możliwość powrotu do domu taksówką. Gwiazdy nie kłamią !! :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-02-17 11:45:44

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Tak nieśmiało zaproponuję - nie możemy się spotkać jak normalni ludzie ?
> Przy sobocie - kiedy większość ma wolne i nie musi lecieć z pracy na łeb, na
> szyję ?

No ja się ucze w sobotę akurat, ew moge wpasc, ale dopiero po 19 z kolegą ;)

--
GABi

1. Data: 2005-02-17 11:46:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja się ucze w sobotę akurat, ew moge wpasc, ale dopiero po 19 z kolegą
;)

Nie wpadaj z kolegą - zepsujesz sobie życie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-02-17 11:50:13

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> wrote in message
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>
> Sobota 5.03 to kolejna rocznica śmierci Stalina. Byłaby dodatkowa okazja
> do świętowania.
>
> Pyzollę, Twój głośny antykomunizm mógłby się dodatkowo nasycić... hm? ;)

Przekonales mnie! Zreszta, ja zaproponowalam piatek, bo mi sie wydawal dla
pracujacych, wlasnie ,najdogodniejszy.

K.

Okoliczności
Kominek - sprawa do Ciebie