Pyzol? czy psycholog musi mieć współczucie?

1. Data: 2003-06-02 15:35:09

Temat: Pyzol? czy psycholog musi mieć współczucie?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Re: Kasa

"Pyzol" <p...@s...ca> wrote:

> "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Jest biedny z powodu wlasnych wyborow i nie zamierzam mu pomagac w nich
> trwac. Byloby to niemoralne.
>
> Kaska

wynik testu: NIEZALICZONY

KsRobak

--
błazen jest biedny w społeczeństwie które akceptuje biedę
("szympansie stado")

1. Data: 2003-06-02 15:42:47

Temat: Re: Pyzol? czy psycholog musi mieć współczucie?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Re: Kasa

> wynik testu: NIEZALICZONY
>
> KsRobak
>
> --
> błazen jest biedny w społeczeństwie które akceptuje biedę
> ("szympansie stado")

A MOŻE JEST CHORY?

postawiłaś diadnozę przed badaniem?

KsRobak

1. Data: 2003-06-02 15:45:15

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A MOŻE JEST CHORY?
>
> postawiłaś diadnozę przed badaniem?
>
> KsRobak

diagnozę postawiłaś! nie badałaś!
uśmiechnęłaś się chociaż?

KsRobak

1. Data: 2003-06-02 15:49:15

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Robaczyno. Nie zmieniaj adesow, bo nie wrzucilam cie do KF tylko na ogol nie
czytam.

Czym sie cieplo,
Kaska

1. Data: 2003-06-02 15:50:44

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Robaczyno. Nie zmieniaj adesow, bo nie wrzucilam cie do KF tylko na ogol nie
> czytam.
>
> Czym sie cieplo,
> Kaska

zwięźle i na temat

KsRobak

1. Data: 2003-06-02 16:00:27

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy potrzebujesz teraz współczucia ? Bo jeśli się do tego przyznasz, to
brawo. Moim zdaniem, rozpaczliwie potrzebujesz i stąd Twoje wołanie na
wszelakich grupach.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-02 16:09:35

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A czy potrzebujesz teraz współczucia ? Bo jeśli się do tego przyznasz, to
> brawo. Moim zdaniem, rozpaczliwie potrzebujesz i stąd Twoje wołanie na
> [...]

skąd wiesz czego potrzebuje człowiek wołający??
słuchasz? woła o współczucie?
pokaż!

KsRobak

1. Data: 2003-06-02 16:23:00

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl napisał(a):

> skąd wiesz czego potrzebuje człowiek wołający??
> słuchasz? woła o współczucie?
> pokaż!

Nie wiem. Wnioskuje tylko i mogę się mylić. Wnioskuje, że czegoś potrzebujesz.
W swojej ironii, przekazujesz informacje (a przynajmniej ja tak to widzę) o
Twojej ciężkiej chorobie. Najprawdopodobniej nieuleczalnej. Piszesz, że masz
mało czasu. Ja rozumiem że umrzesz już niedługo. To musi być bardzo ciężkie
doświadczenie. Dla mnie niewyobrażalnie ciężkie. Piszesz o współczuciu ...

Ja nie jestem w stanie nic Ci pokazać, nic poza tym co mi się w związku z
Twoją osobą kojarzy, nic poza uczuciami, które we mnie wzbudzasz. Jeżeli
chodzi o mnie to Ci współczuję. Czy to prawdziwy choć w części Ciebie obraz ?
To możesz wiedzieć tylko Ty.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-02 16:27:41

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi o mnie to Ci współczuję. Czy to prawdziwy choć w części Ciebie obraz ?

a czy nie przychodzi Ci do głowy, że rolą postaci literackiej ksRobaka
jest krzewienie "nowego myślenia"?
(być może błazen o którym piszesz już nie żyje?)

KsRobak

1. Data: 2003-06-02 16:43:05

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl napisał(a):

> .

> a czy nie przychodzi Ci do głowy, że rolą postaci literackiej ksRobaka
> jest krzewienie "nowego myślenia"?
> (być może błazen o którym piszesz już nie żyje?)

Jedynie co mi przychodzi na razie do głowy, to to że cierpisz. I jest to tak
bolesne, że musisz uciekać w przeróżne przez siebie wymyślone wymiary T. C.
Ale to jedynie moje domysły.

pozdrawiam,
puciek.

rozwód dla Pań - ciut długie