Pomoc w badaniu psychologicznym

1. Data: 2003-06-02 09:35:13

Temat: Pomoc w badaniu psychologicznym
Od: " Joanna" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Jestem studentka psychologii, pisze prace magisterska i potrzebuje pomocy w
badaniu psychologicznym. Musze przebadac jak najwiecej dziewczyn i kobiet.
Gdyby ktoras z Was, zechciala mi pomoc, bylabym bardzo wdzieczna.
Mam test, ktory nalezy wypelnic.
Jesli ktos sie zdecyduje,bardzo prosze o podanie adresu mailowego, na ktory
przesle test.
Mam rowniez prosbe o podanie wieku przy rozwiazywaniu.
Chcialabym rowniez uprzedzic, ze test jest niestety dosc dlugi.
Jest to dla mnie bardzo wazne, bo od tego zalezy moja praca magisterska, wiec
bardzo prosze o wyrozumialosc i o pomoc.
Dziekuje
Joanna

1. Data: 2003-06-02 11:25:27

Temat: Re: Pomoc w badaniu psychologicznym
Od: "fiona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy możesz podac nazwę tego testu i temat pracy mgr czy to nie tajemnica?

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-06-02 12:41:33

Od: " Joanna" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiona <a...@o...pl> napisał(a):

> A czy możesz podac nazwę tego testu i temat pracy mgr czy to nie tajemnica?

Temat pracy to analiza psychologiczna forow internetowych poswieconych
anoreksji i bulimii.
A test to kwestionariusz Murraya.

1. Data: 2003-06-03 08:24:50

Od: "fiona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uuuuu ... to długi .... ja moge wziąc udział w badaniu ...
pozdrawiam fiona

1. Data: 2003-06-05 15:19:01

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

przysylaj;-)

polska mentalność
ciagle te narkotyki gdzie sie nie rusze !!!!
sprzedam ksiazki
Do Robaka
rozwod