ciagle te narkotyki gdzie sie nie rusze !!!!

1. Data: 2003-06-01 21:08:47

Temat: ciagle te narkotyki gdzie sie nie rusze !!!!
Od: "zaq20" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rano wychodze z domu, na ławce widze zjaranych gości.
wsiadam do tramwaju, a tam gatka: "stary weźmiemy połówke, niebędzie
paranoi, po kwasie jest spoko ..."
ide do galerii, jacyś goscie fifke nabijają.
w koncu niewytrzymałem kupiłem RNS ;-)
poszedłem na łąke i zaczełem sie inhalować.
Po 30 sekundach, przed oczami pokazały mi sie tak jak zawsze dwoje jakiś
maskotek (uśmiechnięte buziaczki)
tak jak emotkikony w gadu gadu. Zaczeły sie ze mnie
śmiać i pokazał mi się po prawej stronie oczu wskaźnik
ile już zużyłem. Wychodze na polane spod przejscia tunelowego a tam
radiowozy: poddaj sie, a ja paranoja.
i uciekam dalej, ale sie skapowałem ze to faza.
Zaraz ukazał mi się sierżant i kazał kosić trawnik no i kosiłem kosiarką
której nie było ! potem uczesniczyłem
w zawodach w skoku w zwyż, skoczyłem 2m !! haha
zastopowałem na chwile zasysanie (ronson) i przeszło mi.
Potem pokazały sie dziwne lasery i kazały mi uczestniczyć
w chińskiej jodze czy coś takiego usiadłem i rozłożyłem ręce, ludzie sie
smieli a ja nic niekapowałem (tzn ludzie z psami na spacerze) no i to był
koniec fazy.
co tu pisać, poszedłem do kościoła i sie pomodliłem, wziełem opłatek i żyje
dalej.

ale meczy mnie to ze kradne starym czasem kase na coś,
papierosy i rns. Bo pytają po co mi, lepsze to niz THC
bo ma sie naprawde halucynacje ogromne i realne !
to kosztuje 6,90zł a thc 15zł.
wiec jasne.
Co to niszczy dokładniej, bo butapren mózg,płuca i wątrobę.

to było coś niesamowitego!

Zaq

1. Data: 2003-06-01 21:19:22

Temat: Re: ciagle te narkotyki gdzie sie nie rusze !!!!
Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@...to.skasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaq20" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
| rano wychodze z domu, na ławce widze zjaranych gości.
| wsiadam do tramwaju, a tam gatka: "stary weźmiemy połówke, niebędzie
| paranoi, po kwasie jest spoko ..."
| [...]

Świadome śnienie. Tu się ludzie z Ciebie nabijają, nie wiesz czy to faza
czy nie. A tam dokładnie wiesz co jest grane i nikt nie patrzy. Możesz
latać, możesz sie kochać z M Monrow, możesz robić co tylko chcesz. Za darmo.
I zamiast niszczyć, rozbudza umysł. Nie lepsze ?

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

1. Data: 2003-06-01 21:23:10

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaq20 wrote:
> rano wychodze z domu, na ławce widze zjaranych gości.

No - ekstra. Tu na PSP człowiek uczy się myśleć (np. analitycznie).
Dobrze, że wpadłeś - "jutro" wyjdziesz i dodatkowo zobaczysz jeszcze dębowe
trumienki.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-06-01 22:15:39

Od: Jakub Andrzejak <e...@N...tk> szukaj wiadomości tego autora

Kacper Cieśla (COMBOY) wrote:
> [...]
> latać, możesz sie kochać z M Monrow, możesz robić co tylko chcesz. Za darmo.
> I zamiast niszczyć, rozbudza umysł. Nie lepsze ?

http://lucidity.com/

PS. Swoją drogą, pomysł na ciekawy wątek o świadomym śnieniu i jego
zastosowaniu :)

--
Jakub Andrzejak

1. Data: 2003-06-04 23:00:26

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaq20" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

Ale ty jestes podjarany tym wszystkim... no coz jak Ci dobrze, to dobrze,
byle jak nadluuużej :)
Duch

sprzedam ksiazki
Do Robaka