rozwod

1. Data: 2003-06-01 18:01:12

Temat: rozwod
Od: "Agenda" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze temat poruszany byl pewnie setki razy. Czy mozecie polecic jakies
strony w necie (poza google.pl) gdzie znajde cos n/t przygotowania rodziny
do rozwodu? Sytuacja wyglada tak: dwie dziewczynki (7 i 5lat), rodzice
ktorzy sie rozwodza (28 i 29 lat) chodzi o to, ze rodzice rodzicow
(dziadkowie) o niczym nie wiedza i to bedzie dla nich wielki szok. W sumie
wie tylko siostra (z rodzina). Dziadkowie nie zauwazali, ze cos jest nie tak
zawsze mysleli, ze wszystko jest OK. W rodzinie, tej blizszej i dalszej,
nigdy nie bylo zadnych patologii, rozwodow. Bylo prawie sielankowo, wszyscy
sie kochali.

Agenda

mailto: a...@N...gazeta.pl

1. Data: 2003-06-02 07:31:23

Temat: Re: rozwod
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-01 Agenda napisał(a)

> [...]
> mysleli, ze wszystko jest OK. W rodzinie, tej blizszej i dalszej,
> nigdy nie bylo zadnych patologii, rozwodow.

Moze wrto byloby skierowac ich do jakiegos psychologa zajmujacego sie
mediacjami malzenskimi, zajmuja sie takze rozwodami.

>Bylo prawie sielankowo,
> wszyscy sie kochali.

A co podaja jako przyczyne? Niezgodnosc charakterow?
Pozdraiam.

--
zielsko (niedojrzale)
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-06-02 10:56:29

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-01 Agenda napisał(a)

> Wiem, ze temat poruszany byl pewnie setki razy. Czy mozecie polecic
> jakies strony w necie (poza google.pl) gdzie znajde cos n/t

Zajrzyj tu :
http://www.wstroneojca.ngo.pl/mediacje.htm
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-06-02 11:05:42

Od: "Agenda" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko wrote:
> A co podaja jako przyczyne? Niezgodnosc charakterow?
> Pozdraiam.

W sumie nie podawali przyczyny mam ta "przyjemnosc" obserwowac ten zwiazek
od poczatku. Bylo niedopasowanie jeszcze przed slubem :( a teraz facet
znalazl sobie druga, ale nie szukal jej (chyba, ze gdzies w
podswiadomosci...) - to wyszlo raczej od tej drugiej kobiety (ze sa razem).
I zona o tym wiedziala od poczatku, on niczego nie ukrywal. Moze troche
zagmatwalam :) tak, pomoc psychologa jest raczej niezbedna.

Agenda

mailto: a...@N...gazeta.pl

1. Data: 2003-06-02 11:20:04

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-02 Agenda napisał(a)

> [...]
> razem). I zona o tym wiedziala od poczatku, on niczego nie ukrywal.
> Moze troche zagmatwalam :) tak, pomoc psychologa jest raczej

Czyli obeszlo sie bez awantur? Bo czasem to jest taka jadka ze mediator
musialby z polichja przyjsc.

Smutne takie historie. Eh a jka sie mowi ze malzenstwo moze sie rozpasc
jeszcze przed jego zawarciem to ludziska kreca glowami.

Moze Ty zostaniesz mediatorem w tej sprawie ? :)

1. Data: 2003-06-02 14:30:13

Od: "Agenda" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko wrote:
> Czyli obeszlo sie bez awantur? Bo czasem to jest taka jadka ze
> mediator musialby z polichja przyjsc.

Caly czas jest spokojnie, kazdy zyje swoim zyciem. Dziecmi zajmuja sie na
zmiane ona w ciagu tygodnia (nie pracuje), on w weekendy i wtedy ona ma
"wolne".

> Smutne takie historie. Eh a jka sie mowi ze malzenstwo moze sie
> rozpasc jeszcze przed jego zawarciem to ludziska kreca glowami.
>
> Moze Ty zostaniesz mediatorem w tej sprawie ? :)

Nie, ja sie do tego nie nadaje :) a poza tym...za mloda jestem...

Agenda

mailto: a...@N...gazeta.pl

1. Data: 2003-06-03 07:01:58

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-02 Agenda napisał(a)

> Caly czas jest spokojnie, kazdy zyje swoim zyciem. Dziecmi zajmuja
> sie na zmiane ona w ciagu tygodnia (nie pracuje), on w weekendy i
> wtedy ona ma "wolne".

Czyli spokojna separacja? Jak dzieciaki? Moze przydlaoby sie zeby
poobserwowac jaki wplym ma ta sytuacja na ich psychike?

> Nie, ja sie do tego nie nadaje :) a poza tym...za mloda jestem...
Hihi wiek nie jest az tak wazny, wazniejsze sa umiejetnosci rozmowy,
spostrzegawczosc, umiejetnosc dostrzegania mechanizmown i odwaga ;)

No chyba ze nalezysz do rodziny?

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-06-04 23:02:55

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agenda" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

W zyciu sa spokojne momenty i szoki.
Ciekawe ze chcemy tych szokow unikac,
nie potrafimy ich udzwignac, najlepiej gdyby byla na to jakas tabletka.
A ja mysle ze one sa i beda - to skladnik zycia, nieznosny ale takie to
zycie jest
Duch

1. Data: 2003-06-06 17:25:52

Od: "Agenda" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko wrote:

> No chyba ze nalezysz do rodziny?

Dokladnie. Jestem kims z rodziny, wiec trzeba poszukac kogos innego.

Agenda

mailto: a...@N...gazeta.pl

1. Data: 2003-06-06 17:32:42

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-06-06 Agenda napisał(a)

> Dokladnie. Jestem kims z rodziny, wiec trzeba poszukac kogos innego.

Tak coś mnie w kościach łamalo że masz związek z opisywaną parą. :)
Może będzie ze mnie kiedyś psycholog ;))

Jak sprawa dzieję sie na ślasku to znam specjalistkę od mediacji
(zazwyczaj przedrozwodowych :( )
Pozdrawiam.
Trzymaj się.

--