Qro, zobacz, czy lepiej....

201. Data: 2010-05-10 09:23:30

Temat: Re: Qro, zobacz, czy lepiej....
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> A bo to skomplikowana sekwencja skojarzeń.

Czy to znaczy, że wątek za bardzo się rozrósł?

Ewa

202. Data: 2010-05-10 09:24:48

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Co? To? Po ciemku pod kołdrą i z nieukrywanym obrzydzeniem.

I tylko w celu mienia dzieci!
(Zajrzałam tu znów dziś, Qro. Wszystko aktualne).
--
B.

203. Data: 2010-05-10 09:25:24

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> W takim razie- że spytam niedyskretnie- jak Wy TO z mężem robicie?
> :-)

Pytanie nie: "jak?", ale raczej "gdzie?"
Może chociaż prysznic mają. W każdym razie polecam. ;)

Ewa

204. Data: 2010-05-10 09:28:33

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> A bo to skomplikowana sekwencja skojarzeń.

O nie! Już wiem! Ten zlew to Ty po prostu przewidziałaś!

hint: 10:57 wątek z Wawelem w tytule.

Ewa

205. Data: 2010-05-10 09:45:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> nie śledzę twoich "reklam" nadzbyt uważnie, ale skoro retuszujesz
> swój wirtualny wizerunek

Prostuję ino, czego nasz algorytmik nie zrozumiał.

No może "ogromne" sprostuję :)
Więcej grzechów nie pamiętam.

--
Pozdrawiam - Aicha

206. Data: 2010-05-10 09:47:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ja to nawet zlewu porządnego nie mam.

To w zlewie też można?

(skojarzenia to przekleństwo)

--
Pozdrawiam - Aicha (w każdym razie te najbardziej oczywiste)

207. Data: 2010-05-10 09:49:36

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> (Zajrzałam tu znów dziś

:)

Ewa

208. Data: 2010-05-10 09:52:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Bizony też rozkładają swoje wielkie kolorowe ogony?

Wychodzi na to, że obie mamy równie ubogą wyobraźnię czy cuś ;)

Pozdrawiam - Aicha

209. Data: 2010-05-10 09:54:10

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tam pawie! U nas w kieleckiem są bizony, pawie o ile pamiętam, też, i parę
> innych dziwadeł:

Bizony też rozkładają swoje wielkie kolorowe ogony?

BTW Jak masz ochotę o pawiach i bizonach ze mną pogadać, to naprawdę nie
krępuj się. ;)

Ewa

210. Data: 2010-05-10 09:56:51

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> To w zlewie też można?

Ostatecznie można, ale to bardzo nie po chrześcijańsku.

Ewa

Coś niecoś o mózgu - popularnienaukowo.
Re: SZKODA !!!
Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.
Znowu kara za nienawiść.
Do mamra za klapsa? To juz?