Ten wstrętny deszcz!

1. Data: 2001-07-18 07:47:51

Temat: Ten wstrętny deszcz!
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wieczorem odwoziłam mojego mezczyzne na pociag. Po powrocie
,wstawiając auto do garazu zobaczylam plywajaca po ogrodzie ogromna ropuche!
Nie mialam skojarzen z kuchnia francuska. Nawet pies nie chcial wyjsc na
wieczorna toalete! Bajoro jakos wsiaklo w trawe i znow swieci slonce,
huraaa!!!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-07-18 07:55:51

Temat: Re: Ten wstrętny deszcz!
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@z...legnica.tpsa.pl> napisał w wiadomości

> No tak, ledwie facet z domu, a tu od razu książe zaklęty w ropuchę pysk
> do całowania nadstawia.

No widzisz, a Agata sie sfrajerowała (jak to mówią ) i książe to innej
poszedł ;-)))

Basia

1. Data: 2001-07-18 07:57:28

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon napisał(a):

> [...]

No tak, ledwie facet z domu, a tu od razu książe zaklęty w ropuchę pysk

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-07-18 08:37:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Nie mialam skojarzen z kuchnia francuska. Nawet pies nie chcial wyjsc na
>wieczorna toalete! Bajoro jakos wsiaklo w trawe i znow swieci slonce,

a ropucha?

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-18 08:39:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ropuche!

>No widzisz, a Agata sie sfrajerowa?a (jak to mówi? ) i ksi??e to innej
>poszed? ;-)))
>
>Basia

POPLYNAL a nie poszedl z reszta, czy my wiemy? Juz sie zapytalam
wczesniej - "a ropucha"? Ale moze zostawmy to w spokoju, bo
jeszcze bedzie rozwod

Krysia

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-18 08:47:32

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, a Agata sie sfrajerowała (jak to mówią ) i książe to innej
> poszedł ;-)))
>
> Basia

hehe teraz bedzie wyczekiwac z utesknieniem nastepnej ulewy:)

Monika

1. Data: 2001-07-18 17:28:11

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maua piegowata <m...@b...artcom.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9j3id3$sdk$...@n...tpi.pl...

> hehe teraz bedzie wyczekiwac z utesknieniem nastepnej ulewy:)
>
> Monika

haha, juz pada! Ide po kalosze i parasol i do ogrodu! Szukac ksiecia! Zanim
sąsiadka mi go sprzatnie!:o))))))))))))

Agata

1. Data: 2001-07-18 22:03:20

Temat: R: Ten wstrętny deszcz!
Od: "Terry" <e...@f...ch> szukaj wiadomości tego autora

> POPLYNAL a nie poszedl z reszta, czy my wiemy? Juz sie zapytalam
> wczesniej - "a ropucha"? Ale moze zostawmy to w spokoju, bo
> [...]

Czyj rozwod? Ropucha z ropuchowa?

1. Data: 2001-07-19 06:17:27

Temat: Re: R: Ten wstrętny deszcz!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

raczej tego, co to go Agata z domu w deszcz wypchnela. Jasne -
fatygant jej kumkal w sadzie!
Potem czlowiek wroci i zobaczy, ze ona zainstalowala staw w
sypialni, a przed drzwiami - zamiast kapci, sa kalosze.

Krysia

P.S. A Ropuchowa...wole nie myslec

1. Data: 2001-07-19 07:58:34

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:6nucltcfgsp25ih2gjcjcq77lobaapkkph@4ax.com...
> raczej tego, co to go Agata z domu w deszcz wypchnela. Jasne -
> fatygant jej kumkal w sadzie!
> Potem czlowiek wroci i zobaczy, ze ona zainstalowala staw w
> sypialni,

...i oczywiscie lozko wodne.

Jader

placuszki z ryżem i jogurtem