placuszki z ryżem i jogurtem

1. Data: 2001-07-18 06:44:54

Temat: placuszki z ryżem i jogurtem
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedliście kiedys coś takiego? Jest pyyyszne! A oto przepis:

pół szkl. ryżu (ugotować na sypko z dodatkiem soli )
2 jajka
2 cukry waniliowe
szklanka mąki pszennej
łyżeczka proszku do pieczenia (albo dwie płaskie)
jogurt owocowy (jak mały to półtora)
owoce sezonowe, ale najlepsze brzoskwinie, nektarynki, albo morele

żótka rozetrzeć z cukrem, wymieszać z mąką, proszkiem do pieczenia,
jogurtem, dodać pianę z białek, pokrojonymi w malutkie kawałeczki owocami
bez skórki i przestudzonym ryżem. Jeśli jest za luźne, żeby smażyć na
głębszym oleju piękne rumiane placuszki to dodac troszkę mąki.
Gotowe pałaszować na ciepło posmarowane konfiturą albo dżemem (najlepiej
jakimś brzoskwiniowo-maracujowym czy morelowym, mnie najbardziej smakuje
materne w trójkątnych słoiczkach)

objedzona placuszkami
Wkn

1. Data: 2001-07-18 10:02:29

Temat: Re: placuszki z ryżem i jogurtem
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]
Juz mi slinka cieknie i wiem co jutro zrobie na obiad! ;o))
dzieki ;o)
pozdr. Wilma

w sezonie ogórkowym...
Kolobrzeg - gdzie zjesc bez miesa?