RATUNKU !

1. Data: 2001-07-17 21:26:24

Temat: RATUNKU !
Od: "Piotr Kulczyk" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

RATUNKU ! ZYJE W KRAJU W KTORYM:

1. Wiekszosc uwaza ze w rzadzie, ministerstwach i radach gmin oraz powiatow
zasiadaja i maja wladze Zydzi i masoni

2. Od 30% do 60% odpowiedzi na pytania audiotele, teleaudio itp. w rodzaju
"czym jest babka wielkanocna - pocztowka? plackiem? barankiem?" Jest
blednych !

3. W ktorym wiekszosc kobiet czyta czasopisma w ktorych nie ma co czytac a
sieja one jedynie terror optymizmu i sukcesu - natomiast wiekoszosc mezczyzn
nie czyta nic.

4. W ktorym wiekoszsc ludzi woli ogladac Amazonki i Big Brothera niz
cokolwiek innego

5. W ktorym filmy prezentujace jakiekolwiek wartosci moralne i etyczne sa
wyswietlane jedynie na 2 kanale telewizji publicznej PO godzinie 28.59

6. W ktorym wiekoszsc spoleczenstwa NIGDY nie ma racji

7. W ktorym rzad wynajduje fikcyjne afery korupcyjne by sie pograzyc - nawet
tam gdzie ich nie ma.. W ktorym NIK robi afere korupcyjna z przetargu na
umts ktorego NIE BYLO

8. W ktorm pieniadze robi sie glownie na sprzedawaniu ludziom czegos czego
nie rozumieja, lub zmuszaniu ich do placenia za cos co nie istnieje

9. W ktorym Internet bez pornografii i sexu nie moglby na siebie zarabiac

10. W ktorym co roku wydaje sie srednio 80 mln zl na pomoc powidzianom a
jedynie 20 mln na umacnianie walow rzecznych

11. W ktorym Stanislaw Tyminski i SLD poslugujac sie retoryka z elementami
fikcyjnego konkretu i bez jakichkolwiek elementow faktu potrafia podbic 22
mln serc...

12. W ktorym nie mozna zgodnie z prawem wynajac mieszkania na krocej niz 3
lata (od 10 lipca...)

13. W ktorym 98% spoleczenstwa nie jest w stanie zrozumiec prognozy pogody
w calosci (lacznie ze znaczeniem slow takich jak cisnienie atmosferyczne
czy hektopaskal) a 45% nie jest w stanie zrozumiec tejze prognozy nawet w
polowie !! - mimo, iz jest to program o zwyczajowo najwyzszej ogladalnosci i
powtarzalnej frazeologii

14. W ktorym NIEMOZLIWOSCIA jest znalezienie w duzym miescie, w ciagu na
przyklad roku - kilku pracownikow, ktorym mozna zafac, ktorzy beda
inteligentni, obiektywni, sprawiedliwi - nawet oferujac wynagrodzenie
kilkadziesiat razy wyzsze niz srednie wynagrodzenie krajowe.

15. W ktorym statystyczny mieszkaniec chodzi do opery raz na 72 lata a zyje
statystycznie 68 lat

16. W ktorym przy 40 mln mieszkancow sprzedanie ksiazki w ilosci 5 tys
egzemplarzy to juz duzy sukces wydawniczy

17. W ktorym w glownym wydaniu najpopularniejszego serwisu informacyjnego w
telewizji publicznej podaje sie 12 informacji zdecydowanie negatywnych
(pozary, wypadki, lawiny, tragedie samolotowe, afery korupcyjne itp) i jedna
neutralna - bez jakichkolwiek pozytywnych informacji.. (dnia 17.07.01)

18. W ktorym ochrzczonych jest 36.000000 ludzi a jedynie kilka procent z
tychze stara sie kierowac w zyciu takimi wartosciami gloszonymi przez
przedstawicieli swojej sekty jak: zaufanie, tolerancja, milosc do blizniego

19. W ktorym na najwiekszym targowisku w stolicy kraju mozna kupic WSZYSTKO
czym w kraju handlowac nie wolno - od odrzutowcow i glowic jadrowych
poczawszy a skonczywszy na pirackim oprogramowaniu zainstalowanym na 40 %
komputerow w tym kraju..... Byc moze takze na Twoim czytelniku-zlodzieju
wartosci prawnych i umyslowych !

20. W ktorym Kosciol Katolicki uznaje homoseksualizm jako 'problem' i jako
'zachowania niemoralne' oraz 'nienaturalne' podczas gdy 18% do 23% ksiezy i
zakonnikow to biseksualisci i homoseksualisci.

21. W ktorym wiekoszosc ludzi takze NAJPRAWDOPODOBNIEJ TY czytelniku nie
wierzy faktom ani dowodom naukowym. Na przyklad w to, iz homoseksualizm jest
"naturalna reakcja obronna na przeludnienie i zageszczenie feromonow w
powietrzu" - co udowodniono jakis czas temu a prace statystyczne i badawcze
potwierdzajace ta teorie trwaja do dzisiaj - takze w Polsce

22. W ktorym jedna partia polityczna po zmianie nazwy na inna zyskuje 4 razy
wieksze poparcie niz poprzednio.

23. W ktorym hip-hop, dance i hard metal wypiera klasyke, pop i poezje
spiewana, z tego powodu iz jest bardziej pouczajacy a slowa ktore sie wsrod
tych halasow czasem ewentualnie pojawiaja ucza zycia i milosci...

24. W ktorym na Gieldzie Papierow Wartosciowych wiekszosc spolek mozna
kupic za 1/3 ich wartosci - co najmniej..

25. W ktorym 85 % ludzi uwaza, ze zarabiam STANOWCZO ZA DUZO - a przy tym
kompletnie nie obchodzi ich jaka prace wykonuje i ile pracuje.

26. W ktorym wiekoszosc ludzi jest za podniesieniem kar dla przestepcow,
ktore to podniesienie oczywiscie nie wniesie nic poza tym, iz koszty
wieziennictwa rocznie zwieksza sie o okolo 600 mln zl - a przy tym odsetek
populacji, ktory jest za realna resocjalizacja wiezniow, taka, ktora dzieki
specjalista pozwoli im powrocic do spoleczenstwa (a jest to wykonywalne w
okolo 80 % przypadkow...) wynosi niecale 2% mieszkancow kraju...

27. W ktorym PANSTWOWA INSPEKCJA PRACY oddala podanie o prace w tejze
instytucji z powodu przekroczenia przez kandydata 40 roku zycia.

28. W ktorym wiekoszosc czytajacych uzna powyzsze przyklady lub wybrane z
nich za nieprawdziwe lub pozbawione sensu a mnie za Zyda i masona zarazem a
przy tym za madrale, ktory zbil kapital na nieczystych interesach a przy tym
jest socjopata - nie radzacym sobie z rzeczywistoscia oraz popaprancem
emocjonalnym a przede wszystkim moralnym.

Pozdrawiam
Piotr Kulczyk

W miare mozliwosci prosze o odpowiedzi takze na adres poczty elektronicznej:
o...@p...com

1. Data: 2001-07-17 21:43:54

Temat: Re: RATUNKU !
Od: "Arraes" <a...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałeś dodać - w kraju, gdzie rządzi uśmiechnięty premier z partii,
która nie wejdzie do nowego sejmu

a o co chodzi z tą zmianą nazwy: PC na PiS? tu wzrost jest nawet z 10 razy
(w zależności od sondaży)

ogólnie - bardzo fajnie to ująłeś z jednym wyjątkiem, ale o tym może
jutro................

dobranoc

1. Data: 2001-07-17 21:51:13

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kulczyk
> 1. Wiekszosc uwaza ze w rzadzie, ministerstwach i radach gmin oraz
powiatow
> zasiadaja i maja wladze Zydzi i masoni

Nie większość, tylko ekstrema złożona z niedouczonych lumpenproletariuszy.

> 9. W ktorym Internet bez pornografii i sexu nie moglby na siebie zarabiac

"Seksu" ;-)

> 15. W ktorym statystyczny mieszkaniec chodzi do opery raz na 72 lata a
zyje
> statystycznie 68 lat

Szybki styl życia nie pozwala ludziom zgłębiać tajniki sztuki, dlatego też
lecą na kulturę masową.

> [...]
> tychze stara sie kierowac w zyciu takimi wartosciami gloszonymi przez
> przedstawicieli swojej sekty jak: zaufanie, tolerancja, milosc do

Fakt.

> 20. W ktorym Kosciol Katolicki uznaje homoseksualizm jako 'problem' i jako
> 'zachowania niemoralne' oraz 'nienaturalne' podczas gdy 18% do 23% ksiezy
> zakonnikow to biseksualisci i homoseksualisci.

Statystyki są różne, zależy kto je publikuje. W niektórych procenty były
znacznie wyższe.

> [...]
badawcze
> potwierdzajace ta teorie trwaja do dzisiaj - takze w Polsce

Hmmm... ciekawa teoria. Może bliższe dane?

> [...]
wsrod
> tych halasow czasem ewentualnie pojawiaja ucza zycia i milosci...

O nie zgadzam się! Metal jest najbliższym muzyce klasycznej gatunkiem z
obecnie popularnych.
Można rzec, że metal to najukochańszy syn klasyki ;-)
Co do hip-hopu i dance zgadzam się w zupełności. A pop? To papka dla
bezmózgich... Rzygać się chce tymi
britnejo-bratanko-golco-arkonoegofanami...

> 25. W ktorym 85 % ludzi uwaza, ze zarabiam STANOWCZO ZA DUZO - a przy tym
> kompletnie nie obchodzi ich jaka prace wykonuje i ile pracuje.

Zarabiaj ile chcesz ;)

> [...]
> jest socjopata - nie radzacym sobie z rzeczywistoscia oraz popaprancem
> emocjonalnym a przede wszystkim moralnym.

Ty popaprany emocjonalnie Żydomasonie, ty kapitalistyczny wyzyskiwaczu! :-)

1. Data: 2001-07-17 22:09:09

Od: "Ja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak by nie było, zawsze może byc gorzej
óó
pozdrawiam, \-/ ja.
Użytkownik "Piotr Kulczyk" <o...@p...com> napisał w wiadomości
> RATUNKU ! ZYJE W KRAJU W KTORYM:
>

> 5. W ktorym filmy prezentujace jakiekolwiek wartosci moralne i etyczne sa
> wyswietlane jedynie na 2 kanale telewizji publicznej PO godzinie 28.59

zgadzam sie.

> 6. W ktorym wiekoszsc spoleczenstwa NIGDY nie ma racji

a kto ma racje? Ty?

> 7. W ktorym rzad wynajduje fikcyjne afery korupcyjne by sie pograzyc -
nawet
> tam gdzie ich nie ma.. W ktorym NIK robi afere korupcyjna z przetargu na
> umts ktorego NIE BYLO

jestem przekonany ze rzad kwitnie korupcją

> [...]
> polowie !! - mimo, iz jest to program o zwyczajowo najwyzszej ogladalnosci

dla mnie jedyna rzecza ktorej nie kapuje, tzn, kapuje, ale wg mnie ona nic
nie wnosi, to wzmianka w prognozie o frontach atmosferycznych. ludzie i tak
czekaja na interpretacje, a nie wysnuwaja z tej informacji wnioskow.

> [...]
> tychze stara sie kierowac w zyciu takimi wartosciami gloszonymi przez
> przedstawicieli swojej sekty jak: zaufanie, tolerancja, milosc do

czemu Chrzescijan nazywasz sekta?

[...]

WYPRASZAM SOBIE!

> 20. W ktorym Kosciol Katolicki uznaje homoseksualizm jako 'problem' i jako
> 'zachowania niemoralne' oraz 'nienaturalne' podczas gdy 18% do 23% ksiezy
> zakonnikow to biseksualisci i homoseksualisci.

co za dane?!

> [...]
> specjalista pozwoli im powrocic do spoleczenstwa (a jest to wykonywalne w
> okolo 80 % przypadkow...) wynosi niecale 2% mieszkancow kraju...

a wiec co? kara smierci?

1. Data: 2001-07-17 22:15:02

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ja
> blizniego
> >
> czemu Chrzescijan nazywasz sekta?

Każde wyznanie jest sektą i żadne z wyznań nie jest sektą. Wszystko zależy
od definicji.

> co za dane?!

Czy uważasz, że ksiądz nie mógłby być gejem?
Do kogoś czuć popęd musi... Albo panny albo dzieci albo chłopcy albo
zwierzaczki... Nie ma innej drogi.
Ponadto zawód kleryka to niezła fucha dla pederastów. Dlaczego? Bo pozwala
ukryć swoją przypadłość...

1. Data: 2001-07-17 23:24:08

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 6. W ktorym wiekoszsc spoleczenstwa NIGDY nie ma racji

To akurat najmniej mnie niepokoi. Już setki lat temu jakis filozof mówił, że
racja jest zawsze po stronie mniejszości.
Tak jak czytam to zdanie widze, ze chyba jednak nie o to Ci chodziło.

1. Data: 2001-07-17 23:26:14

Temat: Odp: RATUNKU !
Od: "Alexander" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie PC na PISia tylko UW na POtop.

Użytkownik Arraes <a...@e...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b54b121$...@n...astercity.net...

1. Data: 2001-07-17 23:52:42

Od: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

On Wt 17 lip 2001 11:26:24p "Piotr Kulczyk" <o...@p...com> wrote in

> 1. Wiekszosc uwaza ze w rzadzie, ministerstwach i radach gmin oraz
> powiatow zasiadaja i maja wladze Zydzi i masoni

Czy wiekszosc? Ja mysle, ze wiekszosci to nic nie obchodzi. Sfory
radiomaryjnych dewot nie mozna nazywac "wiekszoscia". One po prostu
najglosniej krzycza.

> 2. Od 30% do 60% odpowiedzi na pytania audiotele, teleaudio itp. w
> rodzaju "czym jest babka wielkanocna - pocztowka? plackiem?
> barankiem?" Jest blednych !

No to zadzwon i podaj poprawna.

> 3. W ktorym wiekszosc kobiet czyta czasopisma w ktorych nie ma co
> czytac a sieja one jedynie terror optymizmu i sukcesu - natomiast
> wiekoszosc mezczyzn nie czyta nic.

Bo dzisiaj nie tak latwo znalezc wolny czas.

> 4. W ktorym wiekoszsc ludzi woli ogladac Amazonki i Big Brothera niz
> cokolwiek innego

No to niech sobie ogladaja. Ich sprawa.

> 5. W ktorym filmy prezentujace jakiekolwiek wartosci moralne i
> etyczne sa wyswietlane jedynie na 2 kanale telewizji publicznej PO
> godzinie 28.59

Bo z reguly takie filmy przeznaczone sa glownie dla doroslych.
Niestety, nie da sie pokazac problemow tego swiata unikajac przemocy i
sexu.

> 6. W ktorym wiekoszsc spoleczenstwa NIGDY nie ma racji

Ale przeciez TY masz ;)

> 7. W ktorym rzad wynajduje fikcyjne afery korupcyjne by sie pograzyc
> - nawet tam gdzie ich nie ma.. W ktorym NIK robi afere korupcyjna z
> przetargu na umts ktorego NIE BYLO

Konczy sie kadencja. Ci, ktorzy jeszcze czegos nie ukradli staraja sie
nadrobic zaleglosci do wyborow. Sam przyznasz, ze musza sie spieszyc bo
malo czasu im zostalo? :)

> 8. W ktorm pieniadze robi sie glownie na sprzedawaniu ludziom czegos
> czego nie rozumieja, lub zmuszaniu ich do placenia za cos co nie
> istnieje

Mozesz rozwinac?

> 9. W ktorym Internet bez pornografii i sexu nie moglby na siebie
> zarabiac

Jak nie chcesz to nie ogladaj pornografii i sexu.

> 11. W ktorym Stanislaw Tyminski i SLD poslugujac sie retoryka z
> elementami fikcyjnego konkretu i bez jakichkolwiek elementow faktu
> potrafia podbic 22 mln serc...

Ach, te wredne SLD. Przeciez inne partie to takie oazy uczciwosci...

> [...]
> tejze prognozy nawet w polowie !! - mimo, iz jest to program o
> zwyczajowo najwyzszej ogladalnosci i powtarzalnej frazeologii

Ale przeciez TY znalazles sie w tych 2% strasznie madrych ludzi co
potrafia zrozumiec pogode. Powinienes sie cieszyc, a nie marudzic ;)

> 15. W ktorym statystyczny mieszkaniec chodzi do opery raz na 72 lata
> a zyje statystycznie 68 lat

Ale TY oczywiscie chodzisz do opery codziennie i to pewnie z tego
powodu czujesz sie taki "mundry"?

> [...]
> samolotowe, afery korupcyjne itp) i jedna neutralna - bez
> jakichkolwiek pozytywnych informacji.. (dnia 17.07.01)

A wolisz dziennik a'la TVN, czyli uparte informowanie o urodzeniu sie
kazdych x-raczkow we wsi Wygwizdow Dolny?

> [...]
> procent z tychze stara sie kierowac w zyciu takimi wartosciami
> gloszonymi przez przedstawicieli swojej sekty jak: zaufanie,

Rozumiem, ze mozna nie lubic KK, ale sam w ten sposob pokazales, ze
wcale nie jestes lepszy od tych, o ktorych napisales.

> [...]
> zainstalowanym na 40 % komputerow w tym kraju..... Byc moze takze
> na Twoim czytelniku-zlodzieju wartosci prawnych i umyslowych !

Wara od Stadionu.

> 20. W ktorym Kosciol Katolicki uznaje homoseksualizm jako 'problem' i
> jako 'zachowania niemoralne' oraz 'nienaturalne' podczas gdy 18% do
> 23% ksiezy i zakonnikow to biseksualisci i homoseksualisci.

Chyba nie bardzo rozumiesz stanowiska KK w tej sprawie. I jak to sie ma
do Twojej niebywalej madrosci?

> [...]
> poezje spiewana, z tego powodu iz jest bardziej pouczajacy a slowa
> ktore sie wsrod tych halasow czasem ewentualnie pojawiaja ucza zycia

Taa. Myslisz, ze jak posluchasz sobie muzyki klasycznej to odrazu
staniesz sie wielkim inteligentem? Niestety...

> 25. W ktorym 85 % ludzi uwaza, ze zarabiam STANOWCZO ZA DUZO - a przy
> tym kompletnie nie obchodzi ich jaka prace wykonuje i ile pracuje.

Pytales ich? Bo np. mnie guzik obchodzi ile zarabiasz. I nie znam
nikogo, kto mialby inne zdanie w tej kwestii.

[=] http://www.ufo.fr.pl <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar[@]data.pl <=> GG: 174363 [=]

1. Data: 2001-07-18 01:40:13

Od: "panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałeś o jednym, że opozycja w najbliższych wyborach ma dokładnie taki
sam program, jak rządzący obecnie, tak samo wyniszczający kraj i budżet i co
jest najbardziej deprymujące jej cynizm jest największym ze wszystkich
ugrupowań. Wróci do starej metody łatania budżetu przez nowe zadłużenia i
dodruk pieniędzy, a więc hiperinflację, którą załatwi firmy jeszcze dobrze
prosperujące i ukradnie resztki jakie zostały 90% społeczenstwa.

1. Data: 2001-07-18 04:20:01

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kulczyk wylistował

> RATUNKU ! ZYJE W KRAJU W KTORYM:

Taaa....
Mam taką listę tylko zawierającą 746 pkt i dogłębniej dotyczącą społeczeństwa.
Stworzoną 14 miesięcy po 13 grudnia 89 tylko wtedy, była krótsza zaledwie 54pkt.
Przez lata pisania różnych wypocin na te tematy, dopisywałem kolejne pkt.
Po drodze skreśliłem tylko parę. Nie znam w moim otoczeniu Polaka, pow.25tki
Który nie zgodziłby się z tymi pkt. z mojej listy. Mogę Cię wziąć za rękę,
zaprowadzić
pokazać. Nawet paluchem sobie dotkniesz. I co? Myślisz, że wśród setek poznanych
przeze mnie ludzi, ktoś kiwnął palcem? Taka cecha narodowa. Każdy musi się na tym
poślizgnąć osobiście wtedy mu fetor w nozdrza bije.

Nawet dokładnie mogę Ci opisać co się wydarzyło, a co powinno, a się nie stało i
dlaczego.

Jeśli wołasz ratunku, w tej sprawie to, albo politykujesz jak "polaczek", albo Ci
bozia
rozum odebrała.
Gdzieś Ty był przez ostatnie lata?
Chcesz nas obrazić?
Amerykę odkryłeś?
Co się tak dziwisz jakbyś wczoraj z drzewa spadł?
Tu ludzie w tym gównie taplają się od lat.

Ja dodam do Twojej listy, byś też z tego szamba zaczerpnął.

x0 - W 40 milionowym kraju nie znalazło się 12 uczciwych sędziów do
weryfikacji kumpli z komuny. Gorzej jeden się znalazł. Zgnoili go w dwa
tygodnie.
To jest wierzchołek góry, bez niego, ani rusz. Co byś sobie nie wykrzykiwał.

xx0 - Najbardziej mnie gwizdło po resztkach "Polskości", jak usłyszałem, że już nic
im
do sprzedania nie zostało, tylko NBP. I co gorsza kombinują jak to sprzedać!

xxx0 - UE ma nas w.. głębokim poszanowaniu. (muszę się opanować-kobiety i dzieci)
Większej ściemy nie widziałem już od Stalina. Władowali nam cały swój
śmietnik.
Wiesz, co jest ich największym osiągnięciem? Zdjęcie strzałek na
skrzyżowaniach.
A co może nie wiesz, jakie są zależności? Nowość to dla ciebie? To co
rocznie
na pseudo integracje idzie, to emeryci nie mogą wyżebrać przez ostanie
pięć lat

Mam Ci dać więcej? Po co Ci to?
Weź swą listę i agituj przekupki, one i tak swoje wiedzą, ale się uśmieją
Im kitu nie wciśniesz.
Chcesz coś zrobić to krzycz nie do nas, tylko na NICH!

Nie będę się dalej wymądrzał, ale w tamtym roku powiedziałem i podtrzymuje (obym się
mylił)
dwa lata i to wszystko gruchnie, aż wióry polecą.
Jeszcze w tym roku utrzymują sztucznie kurs złotego - pewnie pakują walizki : )

No dobra zrobie poprawki w Twojej liście i spadam.

> 1. Wiekszosc uwaza - ze w rzadzie, ministerstwach i radach gmin oraz powiatow
> zasiadaja i maja wladze Zydzi i masoni.
Tak to prawda są pracują siedziba masońska od mojego domu 80metrów, żydowska 47.
Czyli lud się nie myli. Gdybyś napisał "sami masoni i Żydzi" - to lud by się mylił.

> 2. Od 30% do 60% odpowiedzi na pytania audiotele, teleaudio itp. w rodzaju
> "czym jest babka wielkanocna - pocztowka? plackiem? barankiem?" Jest
> blednych !

To specyfika audiotele i tu nie brak wiedzy powoduje te dane. Choć przygłupów
nie brakuje w Polsce i na Świecie.

> 3. W ktorym wiekszosc kobiet czyta czasopisma w ktorych nie ma co czytac a
> sieja one jedynie terror optymizmu i sukcesu - natomiast wiekoszosc mezczyzn
> nie czyta nic.

Tu dużo racji, ale to nie ich wina. Prześledź sobie historię ostatnich 10lat i
wyprzedaży
oraz dołowania polskiej prasy.

> 4. W ktorym wiekoszsc ludzi woli ogladac Amazonki i Big Brothera niz
> cokolwiek innego

BB tak, Amazonki nie - ale co Ci będę psychologią głowę zawracał.

> 5. W ktorym filmy prezentujace jakiekolwiek wartosci moralne i etyczne sa
> wyswietlane jedynie na 2 kanale telewizji publicznej PO godzinie 28.59

Tak tu dużo racji!
Jednak w zeszłym tygodniu, wyjechali odemnie Polacy z Ameryki. I byli szczęśliwi.
Jakbyś słyszał te peany piane na temat naszej TV. Jaka różnorodność, jakie ciekawe.
No cóż.

> 6. W ktorym wiekoszsc spoleczenstwa NIGDY nie ma racji

Chodzi pewnie o nie przyznawanie racji większości? Tego nie zauważam.
Postkomuna nadal w sile, czyli większość.

> 7. W ktorym rząd wynajduje fikcyjne afery korupcyjne by sie pograzyc - nawet
> tam gdzie ich nie ma.. W ktorym NIK robi afere korupcyjna z przetargu na
> umts ktorego NIE BYLO

Nie było bo nie zdążyło : )

> 8. W ktorm pieniadze robi sie glownie na sprzedawaniu ludziom czegos czego
> nie rozumieja, lub zmuszaniu ich do placenia za cos co nie istnieje

Tak racja durny ten lud, ale swojski! Stary nie zdążył się przeedukować.
A młody się edukuje. Ale co z tego będzie? Pewnie już nie zdąży.

Tak... Mnie się tak pisze text jak tobie sex. To kwestia przyzwyczajenia : )

> 10. W ktorym co roku wydaje sie srednio 80 mln zl na pomoc powidzianom a
> jedynie 20 mln na umacnianie walow rzecznych

O to to...racyja!

> 11. W ktorym Stanislaw Tyminski i SLD poslugujac sie retoryka z elementami
> fikcyjnego konkretu i bez jakichkolwiek elementow faktu potrafia podbic 22
> mln serc...

Nie? Fajny Kraj. Rzekłbym Rad że coś nowego. Lud jest spragniony.
Trochę mnie wyluzowało, to odpowiadanie na dziecinne pytania.
Więc Ci powiem, że największą panikę wyborczą przeżyłem nie w 89,
Tylko jak lud zdecydował że chce Tymińskiego. Jezu ugięły się pode mną nogi.
Na rękach biegłem głosować, przeciwko. Nie, za.

> 12. W ktorym nie mozna zgodnie z prawem wynajac mieszkania na krocej niz 3
> lata (od 10 lipca...)

O to ciekawostka, ale głupota urzędnicza nie zna umiaru.

> [...]
> polowie !! - mimo, iz jest to program o zwyczajowo najwyzszej ogladalnosci i

A żesz się przyczepił do ludu! I co z tego. To nie on ma być inteligentny. On (czyli
lud)
powinien być mądry!

> [...]
> inteligentni, obiektywni, sprawiedliwi - nawet oferujac wynagrodzenie
> kilkadziesiat razy wyzsze niz srednie wynagrodzenie krajowe.

Tego nie sprawdzałem, ale się zgłaszam do tej piątki na milion mieszkańców.

> 15. W ktorym statystyczny mieszkaniec chodzi do opery raz na 72 lata a zyje
> statystycznie 68 lat

Taaa... Ja trochę za nich nadrabiam, ale ostatni nic ciekawego.
Lub tzw.zajęcia śmietankowe i nikt ludu nie zapraszał.

> 16. W ktorym przy 40 mln mieszkancow sprzedanie ksiazki w ilosci 5 tys
> egzemplarzy to juz duzy sukces wydawniczy

To jest ból. Prawda! Ale jak wydasz 40 złotych z 800miesięcznie na gazety,
a tytułów na rynku tyle co obywateli. To można niezłe statystyki opracować.
Tu się kłania polityka wydawnicza. Innym razem.

> [...]
> neutralna - bez jakichkolwiek pozytywnych informacji.. (dnia 17.07.01)

Policzyłeś? Dzielny jesteś. Zwykła ściema informacyjna. Dajesz ludowi krew,
przestaje pytać na co idą pieniądze.
Acha! Ciekawi mnie zjawisko: dajesz ludowi seks i też przestaje pytać : )

> 18. W ktorym ochrzczonych jest 36.000000 ludzi a jedynie kilka procent z
> tychze stara sie kierowac w zyciu takimi wartosciami gloszonymi przez
> przedstawicieli swojej sekty jak: zaufanie, tolerancja, milosc do blizniego

Tu mógłbym pisać godzinami, ale klawiatura zaczyna trzeszczeć i czcionki się
zacinają.
Sekta czy religia nazywaj jak chcesz. W coś trzeba wierzyć. Lud wierzy, że granie
na minimum dwa fronty, daje dwa razy większą szansę przeżycia.
Może to mądrość ludowa? Bo dawniej to się zupełnie inaczej nazywało.

> [...]
> komputerow w tym kraju..... Byc moze takze na Twoim czytelniku-zlodzieju

No tu żeś przesadził, ze swoją ignorancją i włażeniem nie wiem komu do tyłka.
pl.comp.nowe-programy post z g.14.43 dnia 01.07.17 czytaj
Jak wykorzystać polskie władze i służby na koszt podatnika, w celu uzyskania
korzyści.
Żeby była jasność sam pisze programy, mam świadomość praw autorskich
i powiem Ci, że mam głęboko gdzieś Twoje wartości prawno- umysłowe!
Zawalony rynek chłamem, zniszczone polskie oprogramowanie, zarzucenie rynku
źle i niekompetentnie wykonanym g... Taaaaa Tylko spokojnie.Chwila.
Dziecko kochane, cóżesz w Twej głowie taki brak świadomości. Odkąd to można
sprzedawać bubel bez ponoszenia konsekwencji? Od Microsoftu. Dziecinko.
Nigdy i nigdzie, żadna firma wcześniej nie mogła sprzedać bubla. To jest prawo?
To jest siła! Wartości umysłowe? Taaa... "umysłowe inaczej".

> 20. W ktorym Kosciol Katolicki uznaje homoseksualizm jako 'problem' i jako
> 'zachowania niemoralne' oraz 'nienaturalne' podczas gdy 18% do 23% ksiezy i
> zakonnikow to biseksualisci i homoseksualisci.

A to żeś wymyślił 2000lat minęło, a Ty to odkrywasz!

> [...]
> powietrzu" - co udowodniono jakis czas temu a prace statystyczne i badawcze
> potwierdzajace ta teorie trwaja do dzisiaj - takze w Polsce

Ty już mnie nie tykaj, bo mi się kończą zatyczki.
I nie myśl tak intensywnie za nas. Powiększ dziurę ozonową.Wywieje.

> 22. W ktorym jedna partia polityczna po zmianie nazwy na inna zyskuje 4 razy
> wieksze poparcie niz poprzednio.

To Cud nad Wisłą. Patrz wyżej.

> 23. W ktorym hip-hop, dance i hard metal wypiera klasyke, pop i poezje
> spiewana, z tego powodu iz jest bardziej pouczajacy a slowa ktore sie wsrod
> tych halasow czasem ewentualnie pojawiaja ucza zycia i milosci...

Tu jestem również zdegustowany to też zamyka się w powyższych.
Czyli się powtarzasz.

> [...]

> 25. W ktorym 85 % ludzi uwaza, ze zarabiam STANOWCZO ZA DUZO - a przy tym
> kompletnie nie obchodzi ich jaka prace wykonuje i ile pracuje.

A to Ciekawe. Ile zarabiasz? Nie wiem do której grupy się przyłączyć? : )
Zazdrosny ten lud. Też, by chciał, by się jego finansami ktoś przejął.
Nie tylko US.

> [...]
> specjalista pozwoli im powrocic do spoleczenstwa (a jest to wykonywalne w
> okolo 80 % przypadkow...) wynosi niecale 2% mieszkancow kraju...

Tu się zgadzam, kiedyś nawet opracowaliśmy program wyjścia z zapaści
więziennictwa i oczym nie wspomniałeś inwalidztwa. Ale w kraju brak
polityka z jajami. I już.

> 27. W ktorym PANSTWOWA INSPEKCJA PRACY oddala podanie o prace w tejze
> instytucji z powodu przekroczenia przez kandydata 40 roku zycia.

PIPa jest młoda i gniewna. No cóż, starcy na rozwałkę to demokracja, każdy może
każdego rozwalić. Byle dyskretnie.

> [...]
> jest socjopata - nie radzacym sobie z rzeczywistoscia oraz popaprancem
> emocjonalnym a przede wszystkim moralnym.

No to weźmy jeśli nie Żyd, nie mason, nie mędrkuje, nie socjopata, emocjonalnie
i moralnie wszystko. ok. To wszystko w porządku. Nie mam nic przeciw gejom.

> W miare mozliwosci prosze o odpowiedzi takze na adres poczty elektronicznej:
> o...@p...com

Nie omieszkam zduplikować bo za dużo kawy i fajek w to włożyłem.

Pozdrowienia za dobre chęci uczynienia czegoś.
Lepiej zawsze spróbować, niż później żałować.

eTaTa

PS. Jeśli obraziłem to przepraszam. Ale tyle spraw nie da się za jednym razem
obgadać.
Stąd nerwy. Mam nadzieję, że też trochę adrealiny wytoczyłem i podniosłem ciśnienie :
)
eTT

Test !!!
NOWA STRONA