RATUNKU!!!! jak zrobic brokatowe powieki na karnawal???????

1. Data: 2003-02-04 21:36:36

Temat: RATUNKU!!!! jak zrobic brokatowe powieki na karnawal???????
Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
karnawal
wiec pytanie karnawalowe:
mam pomysl by ozdobic na duza impreze przebieraną powieki tak aby z daleka
byly widoczne. chcialabym okleic je brokatem. widzialam takie profesjonalne
makijaze ale nie wiem jak sie do tego zabrać.
jak wykonać taka rzecz?
okleic klejem biurowym i na to polozyc duza ilosc brokatu sypkiego?
wszelkie zele z brokatem sa na to za slabe, chcialabym aby bylo to naprawde
bardzo bardzo intensywne.
please ratujcie, termin sie zbliza!

zobowiazana
malina

1. Data: 2003-02-04 21:57:46

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malina_Słodka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> okleic klejem biurowym i na to polozyc duza ilosc brokatu sypkiego?
> wszelkie zele z brokatem sa na to za slabe, chcialabym aby bylo to

Do żelu do włosów dodaj dużo brokatu i wzmocnij efekt jakimś "gwiezdnym
pyłem", wymieszaj i pomaluj tą mazią powieki - imprezę powinno przetrwać...
Błyszczenie tego wszystkiego i tak będzie zależało od intensywności i kątów
padania światła.
DominikaNM

1. Data: 2003-02-04 22:07:51

Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bedzie to wystarczajaco trwale?
chcialabym zeby bylo na maxa odjechane.
a moze jakis pomysl na wymalowanie twarzy na niebiesto?
w 3 miescie znalazlam tylko matowe farby do malowania twarzy dla dzieci a
chcialabym miec metaliczną skórę wlasnie w niebieskim odcieniu?

please help!

malina

1. Data: 2003-02-05 09:28:59

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okleic klejem biurowym i na to polozyc duza ilosc brokatu sypkiego?
> wszelkie zele z brokatem sa na to za slabe, chcialabym aby bylo to

Witam

ktoras z grupowiczek pisala, ze znalazla zamiast bazy pod cienie z Art Deco
baze na powieki pod brokat (konsystencja mniej wiecej wazeliny). A moze
wazelina bylaby jakims rozwiazaniem?

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-02-05 09:51:59

Od: "Joanna" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byly widoczne. chcialabym okleic je brokatem. widzialam takie
profesjonalne
> makijaze ale nie wiem jak sie do tego zabrać.

może spróbuj z takimi naklejanymi tatuażami na powieki - takie diamenciki
naklejane jak do ciala, sa też specjalne wlaśnie na oczy. Widziałam za ok 10
zł para. Myślę, że będą bardziej widoczne od samego brokatu, zresztą zawsze
możesz go dodać.
Powodzenia

Joanka

1. Data: 2003-02-05 15:04:07

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w 3 miescie znalazlam tylko matowe farby do malowania twarzy dla dzieci a
> chcialabym miec metaliczną skórę wlasnie w niebieskim odcieniu?

Z metaliczną skórą nie przesadzałabym na Twoim miejscu... Srebrzyste powłoki
maja to do siebie że widać na nich każde załamanie i każdy wyprysk czy
pieprzyk. Idealnie gładką srebrzysta cera jest do uzyskania tylko dzięki
obróbce komputerowej na zdjęciach... Na żywo będzie sprawiała wrażenie
nieciekawej maski....
Ale jeśli chcesz to jeszcze sprawdzę co się da zrobić...
DominikaNM

Kosmetyki Eris z folacyną????
solarium
Moda