REHABILITACJA 2003

11. Data: 2003-11-14 16:44:00

Temat: Re: Re[4]: REHABILITACJA 2003
Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jak ja mam to poznac zeby nie dac sie nabic w butelke przedawcy??????

12. Data: 2003-11-14 18:59:59

Temat: Re: REHABILITACJA 2003
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze kilka uwag:

Zauwazylem tez ze na targach na tylu wystawcow jest tylko jedna firma z
opatrunkami przeciwodlezynowymi - to mi sie wydaje troche malo jak na nasze
potrzeby, choc moze to raczej dziedzina lekow i temat na inne targi. Brak
tez stoiska z pomocami do komputerow dla osob niepelnosprawnych tj.
klawiatury specjalistyczne, czytniki dla niewidomych, urzadzenia dla
nieslyszacych, oprogramowanie, itp., szkoda.... moze stworzyc taka firme, bo
skoro jest luka na rynku to trzeba w nia wejsc, tym bardziej ze PFRON nadal
ma program dofinansowania takich rzeczy. Ogolnie po dzisiejszym powrocie z
targow jestem usatysfakcjonowany :-)

pozdrawiam
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

13. Data: 2003-11-14 20:03:59

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
PFRON nadal
> ma program dofinansowania takich rzeczy. Ogolnie po dzisiejszym
--------------------------------
Gdzie Ty widzisz lukę w ofercie sprzętu komputerowego dla niewidomych?
To, że nie ma żadnej takiej firmy na Targach, to wcale nie znaczy, że
jest luka. Poguglaj nieco, to znajdziesz, a że nie przyjechali? Mogę
się domyślać dlaczego. Na Targach w Szczecinie była firma Harpo, która
w tym zakresie ma ofertę najbardziej interesującą jak mi się zdaje.
Ale ceny za urządzenia, to prawdziwa astronomia!
Łupienie skóry jest totalne i bez dofinansowań czy innych akcji
charytatywnych nie ma o czym marzyć niewidomy. Wiele tu pisano na
grupie, że nie trzeba nam litości, że sobie sami damy radę itp. A co
to jest PFRON ? Co to jest Caritas? Nic innego jak tylko organizacje
miłosierdzia państwowego albo kościelnego. Pomału dojrzewam do tego,
by podrzucić Wam temat do dyskusji, ale dzisiaj już nie mam
wystarczającej werwy. Zrobię to w weekend. Tymczasem napiszę tylko, że
będzie to propozycja do twardej, bezpardonowej dyskusji dotyczącej
wszystkich ON.
A przy okazji: Arek, jak otworze tę Twoja stronę to widzę tylko
jasność. Źródło w html-u mogę wyświetlić, ale strona nie pokazuje się
(oprócz tytułu na samej górze ramki), czy coś robię źle? IdN otwiera
sie bez problemow, ale stamtąd nie ma linku do Twojej strony (póki
co).
Zbig A G

14. Data: 2003-11-14 23:45:47

Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak
> tez stoiska z pomocami do komputerow dla osob niepelnosprawnych tj.
> klawiatury specjalistyczne,

Wypożyczyłem myszONkę do kafejki - widziałem - leżała...

> czytniki dla niewidomych, urzadzenia dla nieslyszacych,
> oprogramowanie

Był jakiś gadacz z własną klawiaturą, niestety na razie gada
ze szwedzkim akcentem... ;-)
Widziałem jakieś oprogramowanie udźwiękawiające komputer,
ale nie pomnę nazwy, czestowali CD-ROM-em z okrojoną wersją.

> Ogolnie po dzisiejszym powrocie z targow jestem usatysfakcjonowany :-)

A ja nie! :-(
Mogłem wpaść tylko na chwilę a i tak dopiero teraz wróciłem.
W dodatku zanim znalazłem właściwe wejście na targi, spora
częśc tej "chwili" już przepadła.
Zdążyłem tylko przemknąć przez hale porywając ze stoisk prospekty,
ulotki, itp. do późniejszej lektury.
W sumie pierwszy raz spotkałem targi sprzętu rehabilitacyjnego
takie z prawdziwego zdarzenia - kawał dobrej roboty.
Gdyby tak te targi jeszcze urosły i... przeniosły się do Poznania ;-)
TG

15. Data: 2003-11-15 08:35:17

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Zbigniewie ja pisalem o targach i ze zadna firma tej branzy sie nie pojawila
choc jak wspomniales zdzieraja z nas skore. Ja potrafie sie poslugiwac
internetem ale nie wszyscy. A sprawa specjalistycznej klawiatury wynikla
calkiem przypadkiem, kiedy to pewna kobieta zapytala mnie o cos takiego jak
krecilem sie po targach. I tu uklon w strone kawiarenki internetowej
poniewaz podjechalem z ta pania do kawiarenki i mila pani ktora ja
obslugiwala wyszukala kilka linkow. Co do strony to jezeli Ci chodzi o
strone stowarzyszenia to musisz wpisac adres: arka.idn.org.pl (ale bez
www). Z niecierpliwoscia czekam na rozpoczecie twojego nowego tematu do
dyskusji.

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

16. Data: 2003-11-15 08:35:26

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

>Wypożyczyłem myszONkę do kafejki - widziałem - leżała...

- lezala bo nie bylo odpowiedniej osoby do jej zareklamowania :-) ludzie
siadali obok i przesuwali myszonke jak nie potrzebne i zbedne urzadzenie.
Gdyby ktos odpowiednio ta sprawe poprowadzil to moze zebrala by sie grupka
osob wokol niej.

>W dodatku zanim znalazłem właściwe wejście na targi, spora
>częśc tej "chwili" już przepadła.

- tak, byly dwa wejscia jedno dla tych od strony al.Ploitechniki i drugie
dla tych od strony ks.Skorupki.

>Gdyby tak te targi jeszcze urosły i... przeniosły się do Poznania ;-)

- o nie!!! zaden Poznan!!! jak bym tak dojechal?! byly kiedys w Poznaniu ale
w Lodzi lepiej wyszly ;-)

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

17. Data: 2003-11-15 14:08:01

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
bez
> www). Z niecierpliwoscia czekam na rozpoczecie twojego nowego tematu
--------------------------------
Arek, wiem, że adres jest bez www. Strona się otwiera z tytułem u góry
na niebieskim pasku, ale jest pusta jak licho! Pewnie moja
przeglądarka czegosi nie chce obsłużyć... Czasem bywa, że przy
stosowaniu "wodotrysków" trzeba poczekać aż wszystko się wczyta. Ale w
tym przypadku nic nie pomaga.
Zbig A G

18. Data: 2003-11-16 07:21:32

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Zbig,

Teraz na glownej stronie wstawilem normalne kodowanie i usunelem zbedny
"balast", sprobuj jeszcze raz, a jak nic Ci nie wyjdzie to juz bedzie wina
zegarka w Javie i nic na to juz nie poradze, przykro mi.

pozdrawiam
Arek

19. Data: 2003-11-16 08:47:59

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
bedzie wina
> zegarka w Javie i nic na to juz nie poradze, przykro mi.
----------------------------------
Witaj Arek, nie musi Ci być przykro, bo teraz wszystko "chodzi" jak
trzeba. Strona jest zrobiona ładnie i wielu, którzy po takich stronach
chadzają, nie będą mieli kłopotu z dotarciem. Podejrzewam, że inne
osoby z grupy miały takie same problemy jak ja, ale (z wyjątkiem
Dorotki) "zaniemówiły".
Zbig A G

20. Data: 2003-11-16 18:39:06

Od: "Paweł Walak" <p...@a...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też byłem w sobotę na targach (jeśli ktoś widział jakiegoś popaprańca na
poziomym rowerze firmy DRAISIN to byłem ja ;-) ). No i musze przyznać że
były one dużo, dużo większe niż w tamtym roku.
--

Pawel Walak GG: 2050857;
ICQ: 68842336; p...@i...pl

proszę o opinie...
O wieściach z UE
nowa strona
Problem z Jawsem i polskimi literami
WROCŁAW Czy inwalidzi mają jakieś ulgi w TPSA?