papa

1. Data: 2003-11-13 08:57:44

Temat: papa
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorę życie w swoje ręce i... wyprowadzam się. Będe mieszkać sama,
samodzielnie, w nowym mieście. Bez sieci. :( Być może koleżanka
pozwoli mi skorzystać czasem z Internetu u siebie, ale czy i jak
to będzie możliwe - na razie nie wiem. Na razie więc chciałam się
z wszystkimi na grupie pożegnać i poprosić o trzymanie kciuków.
:-)

Trzymajcie się ciepło. Papa.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

2. Data: 2003-11-13 09:53:53

Temat: Re: papa
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i świetnie, że tak robisz, nie pal tylko mostów za sobą :-))) Powodzenia
w nowym miejscu, szczęścia do fajnych ludzi, dużo zdrówka i troche
pueniązkow... Mnie w każdm razie będziesz mieć pod bokiem, z czego, nie
ukrywam, bardzo się cieszę. Ja kiedyś zrobiłam, postąpiłam identycznie i
ani trochę nie żałuję. Pa!
Powodzenia Dorota

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w
wiadomości news:20031113095406.7118.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...

3. Data: 2003-11-13 10:02:18

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara pisze w news:bovkeh$lu8$1@nemesis.news.tpi.pl

> No i ?wietnie, że tak robisz, nie pal tylko mostów za sob+- :-)))

Nie palę, same się pewnie zwalą - bo to bardziej brak wyboru niż
podjęta decyzja. :(
Ale ten brak wyboru tam bardziej mi się podoba niż brak wyboru tu.
:-)

Pracy będę szukać...

A na spotkania liczę!! Z tym, że nie w weekendy - busy nie
kursują wtedy, więc się z Huty nie ruszę. ;((

> Ja kiedy? zrobiłam, post+-piłam identycznie i
> ani trochę nie żałuję. Pa!

Ściskam pionierkę. :-)))

4. Data: 2003-11-13 10:11:16

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to będzie możliwe - na razie nie wiem. Na razie więc chciałam się
> z wszystkimi na grupie pożegnać i poprosić o trzymanie kciuków.

Witaj Dagmaro

Do zobaczenia znowu z nowego miasta trzymaj się ciepło i czekamy ....
na wieści
Piotr
--
upominajcie błądzących, pocieszajcie małodusznych, przygarniajcie
słabszych, dla wszystkich bądźcie cierpliwi (por. 1 Tes 5, 14).

5. Data: 2003-11-13 10:11:32

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-11-13 10:11:56

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-11-13 10:36:26

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> [...]
> to będzie możliwe - na razie nie wiem. Na razie więc chciałam się
> z wszystkimi na grupie pożegnać i poprosić o trzymanie kciuków.

Bardzo się cieszę i życzę Ci powodzenia i wytrzymalości w trudach życia.
Czasam pomyśl o gromadce ludzi tutaj i nietylko, ludzi których poznałaś
dzięki medium nazwanego internetam.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

8. Data: 2003-11-13 12:03:18

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca wrote:

> Biorę życie w swoje ręce i... wyprowadzam się. Będe mieszkać sama,
(...)

Trzymam kciuki, bądź dzielna. Do zobaczenia/ usłyszenia.

Z poważaniem
PZ

--
..jeśli chcesz hodować diabła
w głębokim dole trzymaj go!

9. Data: 2003-11-13 12:16:14

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to będzie możliwe - na razie nie wiem. Na razie więc chciałam się
> z wszystkimi na grupie pożegnać i poprosić o trzymanie kciuków.
-----------------------------------
Przepraszam Scally, że piszę na grupę, ale mam nadzieję, że będziesz
miała jeszcze okazję przeczytać to, co piszę. Przede wszystkim
przepraszam Cię, że nie odpowiedziałem na Twój dość dawny list, a
także ten ostatni. Po Twoich zapowiedziach zgłupiałem nieco i nie
byłem pewny, na który adres pisać do Ciebie. Mam nadzieję, że jakoś
pomyślnie urządzisz się wreszcie w jednym miejscu i możliwy będzie z
Tobą kontakt internetowy. Póki co, życzę Ci zdrowia i pomyślności w
realizacji Twoich planów.
--
Zbig A G

10. Data: 2003-11-13 12:51:26

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M:) pisze w news:3FB358C4.5030506@poczta.onet.pl

> Do zobaczenia znowu z nowego miasta trzymaj się ciepło i czekamy ....
> na wieści

Na pewno się odezwę, jak tylko będe mogła. :-)
Dzięki za wszystkie ciepłe słowa, tutaj i na priva...

A czy są tu jacy tacy krakowiacy? ;-)

--

REHABILITACJA 2003
proszę o opinie...