REQ: hity i kity 2002

1. Data: 2003-01-05 05:37:23

Temat: REQ: hity i kity 2002
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak wlasnie sobie pomyslalem, ze poniewaz rok 2002 sie skonczyl, to moge
napisac co bylo wg mnie najwiekszym pozytywnym i negatywnym odkryciem
kosmetycznym ostatniego roku. Chcialbym tez was zapytac o wasze opinie. Rok
2002 jest czysto umowny, bo nie chodzi mi o wprowadzenie produktu na rynek
tylko uzycie "odkrycie produktu" przez uzytkownika. Konkurencja byla ostra.
Proponuje po jednym produkcie z kazdej kategorii z krotkim opisem.

kit 2002 - Lab Series For Men - Tri-gel Extra Shave Formula. Gole sie
zarowno maszynka elektryczna, jak i na mokro. Powyzszy produkt dostalem jako
prezent. Zel do golenia calkiem niezly, ale cena 85 zlotych za 125
mililitrow jest zbijajaca z nog. Zrobilo mi sie przykro, ze ta osoba ktora
mi go kupila wydala tyle pieniedzy na tak przecietny produkt. Jakby ktos
zakleil mi etykiete i zapytal ile moglbym dac za niego powiedzialbym, ze
miedzy 10 a 20 zlotych. Moge wskazac wiele analogicznych produktow ktore w
skali bezwzglednej sa lepsze jakosciowo, a w kategorii cena /jakosc produkt
ten lokuje sie zdecydowanie na szarym koncu stawki. Jeszcze nigdy nie
dostalem tak niewiele za tak wiele wydanych pieniedzy, mimo ze to nie byly
moje pieniadze. Zel ciagle jest w mojej lazience i sterczy tam jak wyrzut
sumienia.

hit 2002 - Yves Rocher - szampon Phyto Reflet au Henne. Mam dosyc ciemne
wlosy, a prawie kazdy szampon mi je rozjasnial, niektore tak bardzo ze
znajome pytaly od kiedy funduje sobie balajaz. Rozumiem, ze rumianek ma
dzialanie lagodzace i wielu producentow pisze tylko malymi literkami na
skladzie produktow, ze ich szampony zawieraja ekstrakt z tego kwiatu lub
inne dodatki powodujace rozjasnianie. Dziekuje im za troske, ale chce miec
naturalny kolor wlosow - i to wszystko. Szampon YR mi to zapewnia. Ma
wszelkie cechy dobrego produktu, a jest pozbawiony wiekszosci wad
konkurencji. Cena 14 zlotych (okolo 10 w czestych promocjach) za 200
mililitrow nie budzi mojego sprzeciwu, tym bardziej ze produkt jest dosyc
wydajny.

Aha, jeszcze pokusze sie o pewna nagrode specjalna, pol zartem - pol serio.
Nagroda za najlepszy makijaz osoby publicznej w 2002 roku przypada Annie
Marii Jopek (koncert z Patem Metheny). Koncert ogladalem w telewizji.
Nastawilem sie na sluchanie magicznych dzwiekow gitar Pata, a po pewnym
czasie zlapalem sie na tym, ze wlasciwie tylko ogladalem AMJ. Niesamowicie
dobrane cienie szafirowe cienie do powiek i rozowa szminka w zestawieniu z
blond wlosami i blekitnymi oczyma sprawily, ze szybko doszedlem do wniosku,
ze Mojzesz odwalil krecia robote przynoszac nam dziewiate przykazanie.
Ciekawe czy jak kupie sobie plyte kompaktowa, to jedyne odczucia estetyczne
bede czarpac z plyty wlasnie, czy co nieco da sie zobaczyc na okladce?

A wy jakie mialybyscie (lub mielibyscie) propozycje?

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-05 16:09:11

Temat: Re: REQ: hity i kity 2002
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

P.Sperling wrote:

> [...]
> tylko uzycie "odkrycie produktu" przez uzytkownika. Konkurencja byla ostra.
> Proponuje po jednym produkcie z kazdej kategorii z krotkim opisem.

hitem zeszlego roku byl dla mnie bezsprzecznie total turnaround clinique
w emulsji. produkt lekki, mily w uzyciu, higienicznie zapakowany
(pompka). swietnie rozjasnia moja skore ( tak jasna, ale mowie o ew.
przebarwieniach), przeciwdziala pojawianiu sie roznych niemilych
niespodzianek, wygladza i rozswietla skore.

kitow nie stwierdzilam, widac mam duze szczescie do kosmetykow;)

poza konkurencja byl dla mnie makijaz halle berry, skadinad niezly,
ktory magicznie pojawil sie na jej twarzy w minute po wyjsciu z morza
(kto ogladal ostatniego Bonda, ten wie, o czym mowie).

xx.

1. Data: 2003-01-05 16:35:47

Temat: Re: hity i kity 2002
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ostra.
> Proponuje po jednym produkcie z kazdej kategorii z krotkim opisem.

Najgorzej oceniam krem do ciała Dove - po nałożeniu trzech warstw skóra jest
dalej sucha a produkt już się nie wchłania - pierwszy lepszy balsam za 5zl
jest lepszy dla mnie - wróciłam do używania oliwy z pestek winogron.
Najlepszy zakup to Shisheido Luminizing Color Powder - cena nie powala
zważywszy na jakość produktu i opakowanie (i ten pędzelek w puderniczce).
Zaraz za nim ustawiają się w kolejce Meteoryty Guerlain (za nim bo pomimo ze
nie mam zastrzeżeń do kosmetyku do opakowanie jest beznadziejne).
Co do makijażu to najgorzej według mnie wypadają reklamy l`oreal tuszów do
rzęs - sztuczne rzęsy są na nich bardzo widoczne i w dodatku krzywo
przylepione. Bardzo ciekawy jest fioletowo-zielony makijaż YSL ze względu na
dobór kolorów.
DominikaNM

1. Data: 2003-01-05 16:57:22

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak wlasnie sobie pomyslalem, ze poniewaz rok 2002 sie skonczyl, to moge
>napisac co bylo wg mnie najwiekszym pozytywnym i negatywnym odkryciem
>kosmetycznym ostatniego roku.

Dla mnie hitem sa kosmetyki Ziaji - dlugo omijalam je na polkach, bo nie
wierzylam, ze krem za 5 pln moze byc w ogole sesnowny (zeby nie mowic dobry).
Az w koncu kiedys skusilam sie na krem Kozie mleko - mam atopowa skore, i
polecja dla niej wlasnie takie tluste kremy. I .... zauroczylam sie. Potem
jeszcze troche poczytalam tutaj o Ziaji i teraz mam z Ziaji: z serii Kozie
mleko - krem i krem do rak, z serii Aretina Q - krem na dzien i maseczke, oraz
z serii na celullitis - peeling i balsam. Pewnie przy kolejnej wizycie w
drogerii kupie kolejne rzeczy.
Zas z kolorowki - na pewno baza ArtDeco:)))) (jakze by inaczej), oraz podklad
Chanel Vitalumiere i puder sypki z drobinkami zlota Estee Lauder.

Co do kitow??? HMM??? Chyba seria biospecyfik YR - polecana do cery suchej, na
pewno znacznie gorsze efekty niz Ziaja. To samo z seria Vichy dla skory
majacej problemy z lipidami (jak moja) - efekt jak na te pieniadze bardzo
marny. Oraz podklad Clinique - mila byc nawizlajacy - jak rano nalozylam, to
tylko marzylam w pracy, zebym juz mogla wyjsc i nalozyc krem, bo moja skora
nie wytrzyma tej suchosci. Na szczescie to byl tylko tester z Sephory, wiec
nie wyrzucilam pieniedzy w bloto.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-01-05 19:29:22

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poza konkurencja byl dla mnie makijaz halle berry, skadinad niezly,
> ktory magicznie pojawil sie na jej twarzy w minute po wyjsciu z morza
> (kto ogladal ostatniego Bonda, ten wie, o czym mowie).

Jeszcze nie widzialem tego Bonda, ale czekoladki lubie;-), ta zdaje sie jest
mleczna. Moze jej makijaz byl wyjatkowo wodoodporny LOL.

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-06 10:01:50

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

nie bedzie po jednym produkcie, niestety ;)

hit:
numer jeden niezaprzeczalnie: seria lipidiose vichy, zwlaszcza balsam
lipidiose2;
a dalej: maseczka nawilzajaca mineraly dax cosmetics; podklad hyper
smooth max factora (za caloksztalt); pianka do wlosow wella seria
professionel (volumizer); lysanel active

w kitach: balsam do ust tisane (fatalna konsystencja, szybka
'zuzywalnosc'); balsam do ust neutrogena (zbyt twardy sztyft); szmapon
decros vichy (podraznial mi skore glowy); mikroemulska do ciala ziaja
(fatalne opakowanie, efekty niewidoczne);

i jeszcze zrobie kategorie rzeczy przecietnych, choc wiele obiecujacych
(i zachwalanych)
szampon pomidorowy AA, tusz do rzes YSL effet faux cils,

i to tyle co mi do glowy przychodzi :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-06 10:54:07

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ostra.
> Proponuje po jednym produkcie z kazdej kategorii z krotkim opisem.

Hit: cala seria Dermiki Mat-B (no, moze tylko krem matujacy nie rzucil mnie
na kolana - reszta to calkowicie). Baza Art Deco - bez niej nie wyobrazam
sobie teraz nalozenia cieni!
Kit: Podklad Facefinity Max Factor - tragedia zakonczona wysypka
maseczka zwezajaca pory (Avon) - palila jak diabli
i nie wiem co jeszcze, jak cos mi sie przypomni to dodam.
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-06 15:29:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jan 2003 20:29:22 +0100, "P.Sperling" <s...@w...pl>
wrote:

>Jeszcze nie widzialem tego Bonda, ale czekoladki lubie;-), ta zdaje sie jest
>mleczna.
>z pozdrowieniami,
>Przemo

a to okreslenie to z jakiego lamusa wyjechalo????? myslalam, ze
juz tak ludzie nie mowia....

Trys, Murzynek Bambo w Afryce mieszka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-06 21:03:30

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to okreslenie to z jakiego lamusa wyjechalo????? myslalam, ze
> juz tak ludzie nie mowia....

No niektorzy mowia, i to calkiem ludzkim glosem :-). Opis chyba dosyc
trafny, mimo archaicznosci, wiec chyba spelnil swoja role :-). Chyba lepiej
to brzmi niz "Afroamerykanka z mieszanego zwiazku" ;-).

Z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-06 23:09:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003 22:03:30 +0100, "P.Sperling" <s...@w...pl>
wrote:

> [...]
>trafny, mimo archaicznosci, wiec chyba spelnil swoja role :-). Chyba lepiej
>to brzmi niz "Afroamerykanka z mieszanego zwiazku" ;-).

jednak sie nie zgodze....ale to niewazne
Trys

K.T. - starannie opakowana

blada cera
Shiseido