REZONAS MAGNETYCZNY a STAW KOLANOWY

1. Data: 2003-05-28 20:22:39

Temat: REZONAS MAGNETYCZNY a STAW KOLANOWY
Od: e...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

4 tyg. temu skrecilem kolano grajac w pilke nozna, ból co prawda sie zmniejszyl
moge zginac kolano lecz odczuwam przy tym ból, bylem juz u ortopedy gosc mi
sciagnal "wode" z kolana ale tak jak napisalem wczesniej ból jest odczuwalny do
teraz. Ortopeda mowi ze albo artroskopia aby sie upewnic co dolega mi
konkretnie albo tytułowy REZONAS MAGNETYCZNY. Jedyne info na ten temat jakie
znalazłem w i-necie było tu: http://medtech.eti.pg.gda.pl/pakiet7/pakiet7.html
Jednak jestem laikiem w tych sprawach a chcialbym wiedziec czy taki rezonas
magnetyczny wykaze co mi jest w kolanie na tyle dokładnie że bede mógł albo
poddac sie z czystym sumieniem artroskopii albo poczekac aż mi samo przejdzie.

2. Data: 2003-06-02 16:15:23

Temat: Re: REZONAS MAGNETYCZNY a STAW KOLANOWY
Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
albo
> poddac sie z czystym sumieniem artroskopii albo poczekac aż mi samo
rezonans magnetyczny kolana jest badaniem nieinwazyjnym i miare dokladnie
obrazuje tkanki miekki, natomiast artroskopia jest inwazyjna... w zasadzie
badaniem fizykalnym nie zawsze mozna dokladnie stwierdzic co ci dolega,
dlatego wykonuje sie MRI (rezonans).
pozdrawiam
monika

EKG