nerw strzalkowy

1. Data: 2003-05-28 19:22:00

Temat: nerw strzalkowy
Od: "apollyonm" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam uszkodzony nerw strzalkowy, w stopie mam czucie na gorze stopy troche
slabe, stopa mnie boli te nerwy, nie moge ruszac palcami ani stopa do gory
ani w prawo
lekarze mowia ze sie naciagnal

mam obawy co do tego zebym mogl ruszac ta stopa gory pozniej stad moje
pytanie ile taki nerw sie goi jakie jest prawdopodobienstwo wyleczenia

pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2003-05-31 09:24:21

Temat: Re: nerw strzalkowy
Od: "lablador1977" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> slabe, stopa mnie boli te nerwy, nie moge ruszac palcami ani stopa do gory

Mam podobny problem ale u mnie przyczyna tkwi w kregoslupie-przycisnelo
kregi do siebie i zlapalo nerwa. Noga mnie nie boli ale nie moge nia ruszyc
do gory (na boki i na dol normalnie).Narazie neurochirurdzy kazali wstrzymac
sie z operacja kregoslupa chyba ze sprawa sie pogorszy. Lekarz mowil ze
regeneracja trwa miesiacami bo nerw musi sie odbudowac na calej dlugosci od
stopy do kregoslupa i nie zawsze to nastepuje:(

nadmiar zelaza
Jak odchudzić 10-letnie dziecko?
Witamina C i jej wpływ na szczelność naczyń krwionośnych
PTSD - kategorie?
LECZENIE NIEPŁODNOŚCI