Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu

1. Data: 2002-10-10 00:40:25

Temat: Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ao171q$d7v$1@news.tpi.pl...

> a mozna wiedziec jakie zmiany szykuja sie na kuchni i z jakiego niby powodu?

Oczywiście. Przede wszystkim będzie na pl.soc.wegetarianizm
dodatkowe miejsce w sieci na przepisy, oprócz kuchni.
Oznacza to, że jest ryzyko, że ubędzie ich na pl.rec.kuchnia.
Wprawdzie autorzy propozycji oświadczają w opisie, że będą
one oznaczane i krosowane na pl.rec.kuchnia, ale ich prawdziwe
intencje są zupełnie inne. Wyraził to autor propozycji, Witold,
który zgrywa takiego grzecznego na pl.rec.kuchnia słowami:

"Witold Grabowski" <v...@k...chip.pl> wrote in message

> To ukłon w stronę kochni. Jeśli go nie zrobimy będziemy mieć kuchnię
> przeciw, a tego byśmy nie chcieli.

> Ja wiem... IMHO wystarczy dozwolony. Mamy wtedy furtkę i po jakimś czasie z
> pewnością wszyscy przestana się interesować co na prawdę robi się z
> przepisami...
>
> --
> Vito

Wnioski wyciągnijcie sobie sami z takich lisich podchodów.

1. Data: 2002-10-10 05:29:25

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wprawdzie autorzy propozycji oświadczają w opisie, że będą
> one oznaczane i krosowane na pl.rec.kuchnia, ale ich prawdziwe

E tam, tak jakby teraz tlumy z grup wege walily na kuchnie i wrzucaly bez
przerwy przepisy.
Jest kilka osob dosc regularnie pisujacych na kuchni (jak np. Rena, Peyton,
widuje Wojmata czy Seve) i nie widze powodu dla ktorego nie mieliby dalej
zagladac na kuchnie.
Wydaje mi sie ponadto ze wegetarianie zagladaja czesto nie po to na kuchnie
by podawac przepisy ale po to by znalezc tu jakas ciekawa inspiracje, bo i
miesozercy jadaja tez potrawy bezmiesne i miewaja fajne pomysly, wiec
siedzac tylko na grupie dieta.wege tych pomyslow nie zobacza.

Basia

1. Data: 2002-10-10 06:56:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widuje Wojmata czy Seve) i nie widze powodu dla ktorego nie mieliby dalej

No to masz może problemy z widzeniem, bo właśnie oni biorą udział
w omawianiu zmian do opisu pl.soc.wegetarianizm, w którym dziś są
przepisy ZABRONIONE, i dlatego ich na pl.soc.wegetarianizm nie
pisali, a gdy przeforsują nowy opis to przeniosą się z kuchni na psw.

> [...]
> miesozercy jadaja tez potrawy bezmiesne i miewaja fajne pomysly, wiec
> siedzac tylko na grupie dieta.wege tych pomyslow nie zobacza.

Acha :-) To co napisałaś bardzo mi się podoba więc zacytuję w całości :-0

1. Data: 2002-10-10 14:50:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote in message news:ao3a67$nmj$1@news2.tpi.pl...

> Gdyby to przedzieranie stanowilo tak wielki problem to i teraz nie byloby
> tam wegetarian, przeciez przepisy mozna wrzucac np. do puszkkki i tam szukac
> pomyslow.

Basiu... ja rozumimem że Twoje intencje są czyste i że masz dobrą wolę
i chcesz pomóc. Nie brałaś jednak, jak sama mówisz, udziału w dyskusjach
na pl.soc.wegetarianizm więc nie wiesz z jaką odrazą wegetarianie traktują
ludzi jedzących mięso i takie potrawy miesne. Nie widziałaś jak wiele razy
na pl.soc.wegetarianizm sprzeciwiano się czytaniu grupy pl.rec.kuchnia
właśnie dlatego, że więcej jest tam przepisów mięsnych niż niemięsnych.
Sam udział przepisów wege wśród mięsnych na tamtej grupie jest tak mały,
że przedzieranie się przez tysiące niczym nie oznaczonych postów zakrawa na
rzecz praktycznie niewykonalną. Dlatego zaproponowałem niedawno utworzenie
podgrupy pl.rec.kuchnia.wege, aby ułatwić wyszukiwanie i uchronienie tych
biednych wątłych ludzi, którzy mdleją na widok mięsa, od patrzenia na
przepisy mięsne, których na pl.rec.kuchnia.wege nie byłoby. Spotkałem się
ze stanowczym i zmasowanym oporem uczestników pl.rec.kuchnia i wiem,
że Wam to nie odpowiada aby przepisy wege wypływały stamtąd w inne miejsca.

Teraz wegetarianie próbują przeforsować właśnie między innymi wydzielenie
z pl.rec.kuchnia podgrupki pl.rec.kuchnia.wege i wcielenie jej w obecną
pl.soc.wegetarianizm - bo do tego sprowadza się właśnie nowy opis...
Witold, autor nowej propozycji, doskonale zdaje sobie sprawę, że do tego
się to właściwie sprowadza i bojąc się Waszego sprzeciwu dodał proforma
zapis o krospostach między pl.soc.wegetarianizm na pl.rec.kuchnia
abyście nie głosowali przeciw jego propozycji. Cytowałem Ci jego wypowiedzi
z ich grupy, gdzie knuł po lisiemu i podkładał Wam piękne zapisy w opisie
licząc na to, że Was ułagodzi, mając zupełnie inne intencje w sprawie
przepisów...

> a moze dla niektorych jest misja dzielenie sie wege przepisami z
> miesozercami i z tego powodu zagladaja na te grupe a nie dlatego
> ze na wegetarianskiej grupie nie mozna podawac przepisow? ;-))

Tak. To taktyka Sevy i innych wyznawców Kryszny. Przyciągają do siebie
łakociami i ucztami aby sprzedawać na słodko ich konkurencyjną do
chrześcijaństwa religię. Masz rację - w pełni tłumaczy to Sevy obecność
na pl.rec.kuchnia. Czy Ty może również wyznajesz miłość do Kryszny?

> Widzisz, miesozercy to ludzie przede wszystkim a nie jakies potwory jedzace
> mieso, przynajmniej dla mnie. To, ze ja miesa nie jem, nie skresla dla
> mnie tych ludzi, kilka osob z grupy kuchennej znam osobiscie i bardzo lubie.

No popatrz jak miło że się tak często zgadzamy... :-)
Fajnie się z Tobą rozmawia... :-) Oczywiście że to Cię nie skreśla...

> Ta grupa ma specyficzny, mily klimat i nie tylko dla przepisow sie tam
> zaglada, co nie zmienia faktu ze wiele przepisow tam podawanych to potrawy
> bezmiesne(podawane przez...powiedzmy wszystkozercow) i doprawdy nie wiem kto
> bedzie bardziej stratny gdy wegetarianie przestana tam bywac, bo jednak
> procz Reny inni wegetarianie tak znowu wielu przepisow wege tam nie podaja.

No cóż... oby Twoje przewidywania okazały się prawdziwe... ale wątpię.

Prośba o przepis na ciasto zagniatane!
Debata nad zmiana opisu grupy.pl.soc.wegetariani zm
Zupa kukurydziana
pizza mniamusna
grzybowa w chlebie