RH (minus) ojca RH (plus) matki to tez konflikt Hemolityczny?

1. Data: 2005-03-14 13:19:47

Temat: RH (minus) ojca RH (plus) matki to tez konflikt Hemolityczny?
Od: sapart <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytkich

Mam grupe krwi z czynnikiem RH-( minus) moja narzeczona ma z
czynnikiem RH+ Czy w takiej konfiguracji tez może nastapić konflikt
Hemolityczny?
Czy taki konflikt jest tylko gdy matka ma RH -
Jesli jest ryzyko konfliktu to jak uchronić przyszłe maleństwo przed
negatywnymi skutkami tego konfliktu
Pytam bo martwie sie...
Sapart

2. Data: 2005-03-14 14:04:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sapart <s...@g...pl> napisał(a):

> Witam wszytkich
>
> Mam grupe krwi z czynnikiem RH-( minus) moja narzeczona ma z
> czynnikiem RH+ Czy w takiej konfiguracji tez może nastapić konflikt
> Hemolityczny?

Konflikt nazywa się serologiczny. A teraz google-google.

JoP

3. Data: 2005-03-14 14:18:09

Od: sapart <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konflikt nazywa się serologiczny. A teraz google-google.

No wlasciwie to ja caly czas na ten temat googluje.
Wszedzie gdzie czytałem zaczyna sie od zdania matka z RH (minus) z
tego wnioskuje ze tylko wtedy ( gdy matka ma Rh-) mzoe byc konflikt, ale
wolalem zapytac zeby sie upewnic.
To tyle
pozdr
--
Sapart

4. Data: 2005-03-14 14:23:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sapart <s...@g...pl> napisał(a):

> No wlasciwie to ja caly czas na ten temat googluje.

To może jeszcze czytaj, to co wyguglałeś, co?

"nie ma konfliktu serologicznego w sytuacji, gdy mężczyzna ma grupę krwi Rh
ujemną, a kobieta grupę krwi z czynnikiem Rh dodatnim."

(Trzeci link od góry.)

JoP

5. Data: 2005-03-15 06:10:01

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Liczy się tylko rh matki.... jeśli jest ujemne to jest to ugrupowanie
konfliktowe, bo

1. nikt nie zna rh płodu
2. ojcem może być każdy

6. Data: 2005-03-16 04:20:29

Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hemolityczny?
> Czy taki konflikt jest tylko gdy matka ma RH -

Wszystko w porzadku - zadnego konfliktu w zakresie Rh nie bedzie.
Zagrozenie istnieje gdy matka ma Rh ujemny a partner RH dodatni.

wszebor
w...@c...ca

7. Data: 2005-03-18 10:57:53

Od: ulapod <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konflikt serologiczny to wam nie grozi ale jest jescze coś takiego jak
konflikt w grupach głównych (nic nie wiem bliżej,pamiętam to z wizyty u
ginekologa).
Ja miałam badany w ciąży odczyn Coombsa aby to wykluczyć (a mam Rh +).

ula

badanie krwi? jakie
Kraków pilne badanie krwi.
deprejsa a epilepsja