Rada Rodziców

1. Data: 2008-11-25 08:29:27

Temat: Rada Rodziców
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak z ciekawości: czy wiecie (i możecie się tą wiedzą podzielić ;-)) ile w
szkołach i przedszkolach waszych dzieci kosztuje obsługa księgowa rady
rodziców? I ewentualnie jak się to ma do całego budżetu rady ;-)

Agnieszka

2. Data: 2008-11-25 08:36:43

Temat: Re: Rada Rodziców
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
| Tak z ciekawości: czy wiecie (i możecie się tą wiedzą podzielić ;-)) ile w
| szkołach i przedszkolach waszych dzieci kosztuje obsługa księgowa rady
| rodziców? I ewentualnie jak się to ma do całego budżetu rady ;-)

a to wogóle płatne jest ?
U nas jedna z mam zajmuje się tym i nie słyszałam o odpłatności.

--
Kasia ( po kolejnym bezsenensownym spotakniu RR )+ Weronika (7-latka)
gg 181718

3. Data: 2008-11-25 08:46:32

Od: "Vicky S." <v...@a...tylko.onet.bez.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> a to wogóle płatne jest ?
> U nas jedna z mam zajmuje się tym i nie słyszałam o odpłatności.

A tego co wiem to u nas podobnie - deklaracja i dobra wola rodziców. Żaden płatny
etat.

Pozdrawiam,
Vicky S.

4. Data: 2008-11-25 08:53:34

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
> |
> a to wogóle płatne jest ?
> U nas jedna z mam zajmuje się tym i nie słyszałam o odpłatności.

Czyli w całej strukturze wydatków RR nie ma pozycji obsługa
konta/rozliczanie wydatków/obsługa księgowa albo coś w ten deseń?

Agnieszka

5. Data: 2008-11-25 08:59:24

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> [...]
>>

> Czyli w całej strukturze wydatków RR nie ma pozycji obsługa
> konta/rozliczanie wydatków/obsługa księgowa albo coś w ten deseń?

W przedszkolu przez cztery lata nie było.
W szkole... nawet mi do głowy nie przyszło że powinno być.
A powinno?!

--
pzdr

6. Data: 2008-11-25 09:00:54

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> szkołach i przedszkolach waszych dzieci kosztuje obsługa księgowa rady
> rodziców? I ewentualnie jak się to ma do całego budżetu rady ;-)

Nie wiem czy o to Ci chodzi ... ale w przedszkolu moich dzieciarów Panie
zbierające opłaty za RR (są to pracownice przedszkola - zbierają je razem z
opłatami za obiady itd) dostają (znaczy jest potrącane z budżetu RR) 200 pln
miesięcznie.

IMO granda ale tak jest.

Pozdrawiam
MOLNARka

7. Data: 2008-11-25 09:08:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> Tak z ciekawości: czy wiecie (i możecie się tą wiedzą podzielić ;-)) ile
> w szkołach i przedszkolach waszych dzieci kosztuje obsługa księgowa rady
> rodziców? I ewentualnie jak się to ma do całego budżetu rady ;-)

Nie wiem, jak jest w przedszkolu mojej córki, ale nawet nie przyszło mi
do głowy, że to płatne. W każdym razie my od niedawna płacimy tę składkę
na to samo konto, na które się płaci za przedszkole.

Ewa

8. Data: 2008-11-25 09:11:14

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W przedszkolu przez cztery lata nie było.
> W szkole... nawet mi do głowy nie przyszło że powinno być.
> A powinno?!

Nie wiem czy powinno. Zajrzałam sobie w projekt wydatków RR u mojego dziecka
i pozycja dotycząca obsługi konta (na pierwszym miejscu w wydatkach, to się
rzuca w oczy) zwaliła mnie z nóg. Dlatego pytam jak jest u innych ;-)

Agnieszka

9. Data: 2008-11-25 09:15:56

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z opłatami za obiady itd) dostają (znaczy jest potrącane z budżetu RR) 200

Granda powiadasz... No to ja się może wyłuszczę z moim problemem ;-)
Zakładany budżet RR (zakłada się, ze wpłąt dokona ok 35% rodziców, podobno
na postawie obserwacji z lat poprzednich) - ok 30 tysięcy, "obsługa konta,
rozliczanie wydatków, zbieranie składek, uproszczona obsługa księgowa" - 12
tysięcy. Czyli prawie połowę kasy ktoś sobie bierze do kieszeni. Tak mi
jakoś dziwnie się zrobiło, dlatego chciałam się dowiedzieć czy to ja jestem
dziwna, czy RR...

Agnieszka

10. Data: 2008-11-25 09:22:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> podobno na postawie obserwacji z lat poprzednich) - ok 30 tysięcy,
> "obsługa konta, rozliczanie wydatków, zbieranie składek, uproszczona
> obsługa księgowa" - 12 tysięcy.

To faktycznie granda! Koszty obsługi zjadają prawie połowę składek. Kto
się na to godzi? Zlikwidować taką Radę.

Ewa

Internauci o przestępstwach wobec dzieci
Krół Maciuś I (kino) czy Lucky Luke na Dzikim Zachodzie
Jak nie wychować córki na dziwkę
liczenie
Drzewo genealogiczne