Re: Radiestezja i rak uwaga to juz NTG

From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Radiestezja i rak uwaga to juz NTG
Date: Wed, 12 Jun 2002 22:36:03 +0200
<1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl> <ae7b73$i0p$1@news.tpi.pl>
<7...@p...katowice.sdi.tpnet.pl> <ae7fmi$m1t$1@news.tpi.pl>
<2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>
<ae85rv$hpp$1@flis.man.torun.pl>
<1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>
<ae8aes$l5p$1@flis.man.torun.pl>

Hamuj tajmonie semplerze i to hamuj ostro
chamstwa i agresji jest juz dosyc.

Sajmon Templer wrote:

Odpisuje po raz ostatni na twoje kretynskie posty.
Jak na takiego pentaka, to masz gościu
niesamowite mniemanie o sobie. Nie chce mi sie nawet cie cytowac, bo
cytowac mozna ludzi rozumnych.

> Wytykasz mi, ze prowadze personalne rozgrywki. Zajrzyj pare postow wyzej i zobacz
kto personalnie
> atakował Tichego, który o tym co pisze ma pojecie, a ty najmniejszego.

a co masz z nim wspolnego , dostajesz kase za agresje ?
> Nie zasłaniaj sie nieszczesciem ludzi chorych na raka, bo nie masz o tym
zielonego pojecia,

widze ze masz niebieskie pojecie i dlatego spamujesz
kolejny post offtopikowy.
pewnie potrafisz leczyc raka i masz wizje

po prostu BEŁKOCZESZ.
Udzielasz sie na liscie, na ktorej głos zabierają ludzie
naprawde obeznani w temacie. Nic dziwnego, że prawie każdy ma cie tu za
paprocha i farmazoniarza.

> Na twoim miejscu, po zobaczeniu od tylu ludzi tylu negatywnych opinii na swoj temat
zamknąłbym sie
> w swoim malutkim, pełnym łupieżu i łojotoku jestestwie i wiecej nie dotknąłbym
klawiatury, wielki
> nauczycielu netetykiety.

dokladnie
nie mowi sie "netetykiety" a etykiety

> --
> Sajmon Templer

tajmonie semplerze
naucz sie zasad obowizujacych w spoleczenstwie
i wyhamuj
agresje i chamstwo
90% dyskusji na grupie jest niezgodna z netykieta i offtopickowa
szkodzisz
gdyz place za dostep do internetu a musze czytac te smieci.

Zakazuje ci dyskusji offtopickowych.
Kolejny offtopic i lecisz do abuse.

Nie masz nic do powiedzenia nt. raka. Nie znasz metod leczenia.
Szkodzisz chorym na raka.
Szkodzisz tym wszystkim ktorzy czytaja twoje offtopickowe posty.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@