Radość wojujacego ateusza: na co przerobić kościoły...

1. Data: 2013-04-05 08:03:41

Temat: Radość wojujacego ateusza: na co przerobić kościoły...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-luksusowy-koscio
l-swiata-Przerobiony-na-mieszkanie-a54241

2. Data: 2013-04-05 08:25:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 10:03, m...@g...com wrote:
> http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-luksusowy-koscio
l-swiata-Przerobi...

U nas ludzie nie mają gdzie mieszkać ale non stop się kościoły buduje
i Chrystusy ze świebodzina ile to pieniędzy ukradło, a przedszkola,
szkoły zamyka.

3. Data: 2013-04-05 08:34:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 10:25, glob <r...@g...com> wrote:

ol-swiata-Przerobi...

> U nas ludzie nie mają gdzie mieszkać ale non stop się kościoły buduje
> i Chrystusy ze świebodzina ile to pieniędzy ukradło, a przedszkola,
> szkoły zamyka.

9 mln zł na Świątynię Opatrzności Bożej

Centrum Zdrowia Dziecka wstrzymuje przyjęcia, a tu się buduje
pałace.

Dobrze, że naród taki bogaty. Tylko jak mi potem powiedzą, że trzeba
dotować przedszkola, bo biedne rodziny nie mają za co dzieci
kształcić, to może kościół pomoze? Mniej okazałe pałace pobuduje, a
wspomoże rodziny katolickie? Dlaczego ja nigdzie nie widzę nagłowków
KOŚCIÓŁ KOMUŚ POMÓGŁ, tylko ciągle co za ile wybudował?

SZPILTALE BUDUJCIE NIE KOŚCIOŁY!!!

4. Data: 2013-04-05 08:50:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 10:34:21 UTC+2 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> wspomoże rodziny katolickie? Dlaczego ja nigdzie nie widzę nagłowków
>
> KOŚCIÓŁ KOMUŚ POMÓGŁ, tylko ciągle co za ile wybudował?

...w te słowa odezwal się głos wołającego na puszczy...

Globciu -kazda ze stron "sprawujących rząd dusz" -czy to religiantow czy tzw
"jarmulkowych wolnorynkowych liberalow" MUSI wydrenować ludzi z realnej
wolności...inaczej ich plany spelzna na niczym. Dlatego tak bardzo nienawidza i
gnebia nas Polakow, znanych z usilnego czczenia wlasnej "zlotej szlachetnej
wolnosci"... :)
Zaczynam czuć twoj ból. Ty serio mozesz miec racje, pomimo ze czasem zle diagnozujesz
przyczyny i skutki...ale jestem z toba. :)

5. Data: 2013-04-05 08:58:53

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 10:50, m...@g...com wrote:

> [...]
> Zaczynam czuć twoj ból. Ty serio mozesz miec racje, pomimo ze czasem zle
diagnozujesz przyczyny i skutki...ale jestem z toba. :)

Jesteś debilem, w europie masz wolność tu totalitarym który niszczy i
degeneruje cały kraj, to nawet po urbanizacji widać, to co dla ludzi
jak szpitale, szkoły, przedszkola, ulice nie ma wartości bo w krajach
totalitarnych ludzie są dla systemu a nie system dla ludzi, a tam
system jest dla ludzi i masz jak w pierwszym poście.

6. Data: 2013-04-05 09:25:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 10:58:53 UTC+2 użytkownik outside napisał:

> [...]
>
> totalitarnych ludzie są dla systemu a nie system dla ludzi, a tam
>
> system jest dla ludzi i masz jak w pierwszym poście.

W europie liberalizm -jak sam piszesz ichnia "wolnosc"- juz osiagnal zalozone cele.
Teraz przyszedl czas na przerobienie na "liberalną" bezmuzgą miazge nas -opornych
programowo w swojej niezaleznosci od wladzy kazdej- nadwislanskich slowian. Stad
metody totalitarne ktore sam slusznie uwazasz za degenerujace. Przeciez ten
totalitaryzm jest na reke "liberalnemu" zachodowi -sami go promuja u nas -wspierajac
grupe rzadzaca a Tuskiemu obiecujac stolek przewodniczacego RE po przykuciu nas
lancuchem euro do kuli sniegowej staczajacej sie europy.
Polska idea solidarnosci w chronieniu wlasnej zlotej wolnosci moze za duzo namieszac
w zamordystycznie rynkowo trzymanym porzadku globalnym promowanym jako "liberalny"
wybor tamtych spoleczenstw. Otwoz oczy zamiast wyzywac od debili...chyba ze sam
jestes funkcjonariuszem owego systemu zamordystycznego wyzwalania od realnej
wolnosci...to rob dalej swoje za eurosrebrniki ;P

7. Data: 2013-04-05 09:26:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 10:58, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> totalitarnych ludzie są dla systemu a nie system dla ludzi, a tam
> system jest dla ludzi i masz jak w pierwszym poście.

Rozumiesz , przyjeżdza obcokrajowiec i pierwsze co widzi , brak
przedszkoli, brak szpitali, zamknięte szkoły, widzi że to co
przedewszystkim znika ,to jest to co dotyczy najbardziej ludzi i ich
bytu. System totalitarny spija z ludzi, oni są mało ważni, ich
przestrzeń bytowa się zawęża , znika, nie funkcjonuje.
Na wierzchu tej rupieciarni ludzkiej, szarych zbiedzonych ludzi,
stoją potworne gmachy , ala pałace kultury, czyli molochy kościoły,
błyszczące złotem i dobrami ze strzelistych wież i cudzoziemiec się
dziwi- rany ile kościołów, jeden nazywa się ministerstwo prawdy ten od
propagandy, drugii ministerstwo wolności ten od zniewolenia, kolejny
ministerstwo oświaty ten od ogłupiania itd..

8. Data: 2013-04-05 09:30:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 11:25, m...@g...com wrote:

> [...]
ze sam jestes funkcjonariuszem owego systemu zamordystycznego wyzwalania od realnej
wolnosci...to rob dalej swoje za eurosrebrniki ;P

To paranoja ala komunistyczna, zły zachód wykorzystujący obywateli, my
socjalizm budujemy dobrobyt, stalinowcy z kościołem non stop uprawiają
taką propagandę i na ten zły zachód, ciągle polacy wieją aż się kurzy
i za komuny i za kleru.

9. Data: 2013-04-05 09:38:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 11:26:23 UTC+2 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> propagandy, drugii ministerstwo wolności ten od zniewolenia, kolejny
>
> ministerstwo oświaty ten od ogłupiania itd..

Ty sie tak glob w cudzoziemca nie wczuwaj,
bo jeszcze cudzoziemcem na wlasnej ziemi zostaniesz ;P

A koscioly? Zawsze mozna je sprzedac szejkom a pieniadze wydac na biedny lud bozy...
;)

10. Data: 2013-04-05 09:48:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 11:38, m...@g...com wrote:

> [...]
> bo jeszcze cudzoziemcem na wlasnej ziemi zostaniesz ;P
>
> A koscioly? Zawsze mozna je sprzedac szejkom a pieniadze wydac na biedny lud

U nas non stop od 45 r zachód jest okrutny, zły, cywilizacja upadku,
rozpadu, koszmaru, straszna francja , straszna belgia, sztraszna
europa. Dlaczego? Bo systeny totalitarne i jego psy ze zniewolonym
umysłem najbardziej boją się WOLNOŚCI. A polacy wieją na potęgę na ten
"zły zachód" i tam rodzą, tam się osiedlają, młodzi aż się trzęsą żeby
jak najszybciej na " zachód zly" się dostać. Dlaczego? Bo tam da się
żyć, biskup nie siedzi w majtkach, można rozwijać się i budować, można
żyć.

Ojcowie nawoczesnego myślenia.
Źle wychowane delfinki?
Dla Fra.
Masz, globciu :-)
A może z ciemnej materii zbudowane jest NIEBO?! ;)