Rafał Maj

1. Data: 2004-06-05 09:04:51

Temat: Rafał Maj
Od: "Adam Poczekajczyk" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy dobrze go znamy, a jednak jakże
mało o nim wiemy. Któż by podejrzewał, że
ten ... błyskotliwy informatyk, w wolnych
chwilach uganiający się za trollami jest
lekko upośledzony umysłowo? Ludzie, którzy
mieli okazję spotkać się z nim twarzą w
twarz wiedzą o czym mówię. Swoją drogą to
niezmiernie interesujące, jak człowiekowi
w jego stanie udało się dostać na studia.
O schorzeniach będących skutkiem abberacji
chromosomów dowiedziałem się od jednego z
bliskich Rafała. Chłopak w wieku 6 lat został
uznany przez lekarzy za beznadziejny przypadek,
a mimo wszystko udało mu się z tego wykaraskać.
Jedyną pozostałością po przejściach okresu
dzieciństwa jest dziś nieustabilizowany chód,
dysleksja i seplenienie. To całkiem nieźle,
wziąwszy pod uwagę fakt, że ciężki imbecylizm
jest z reguły nieuleczalny.

Pozdrawiam
Adam Poczekajczyk

2. Data: 2004-06-05 10:24:06

Temat: Re: Rafał Maj
Od: "megiddo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Któż by podejrzewał, że
> ten ... błyskotliwy informatyk, w wolnych
> chwilach uganiający się za trollami jest
> lekko upośledzony umysłowo?

podobno wszyscy którzy mają zdolności do komputerów i informatycy są
upośledzeni
mają utrudnione kontakty z innymi ludźmi
wolą przesiadywać z komputerem , lubią grać w sieciowe gry i inne gry
komputerowe

To całkiem nieźle,
> wziąwszy pod uwagę fakt, że ciężki imbecylizm
> jest z reguły nieuleczalny.

no cóż
forrest gump miał iloraz inteligencji 65
a został milionerem i nakręcono o nim film
najlepiej sprawdzał się w wojsku - bardzo nawet awansował i miał medale za
odwagę

w wojsku lubią imbecyli i poza tym w większości wojsko składa się z imbecyli
i trepów

ponad połowa internetowych czatowiczów jest nienormalna i są to prawie
idioci którzy nie radzą sobie w realnym życiu

powodzenia w wyłapywaniu internetowych imbecyli

3. Data: 2004-06-05 10:25:52

Od: "megiddo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> bliskich Rafała. Chłopak w wieku 6 lat został
> uznany przez lekarzy za beznadziejny przypadek,
> a mimo wszystko udało mu się z tego wykaraskać.

eee tam - zbyt naukowe podejście

po prostu na wsi koń go kopnął w głowę i tyle

4. Data: 2004-06-06 12:23:43

Od: "np." <fl-here)nospa(@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "megiddo" napisał:

> po prostu na wsi koń go kopnął w głowę i tyle

jesteś idiotą

nie pozdrawiam
np.

5. Data: 2004-06-06 14:28:27

Temat: Re: Rafa3 Maj (was: Rafał Maj)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Jun 2004 11:04:51 +0200, Adam Poczekajczyk wrote:

[...]

Nie będę cytował.

Masz świadomość tego co zrobiłeś?

Ja ze swojej strony funduję ci PLONKa i posyłam twoje wypociny do abuse
onetu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

6. Data: 2004-06-06 20:44:37

Temat: Re: Rafa3 Maj (was: Rafa3 Maj)
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 1...@a...coca.cola ,
której nadawcą było Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> zostało
napisane:

> [...]
>
> Nie będę cytował.
>
> Masz świadomość tego co zrobiłeś?
>
> Ja ze swojej strony funduję ci PLONKa i posyłam twoje wypociny do

to Słodzik jest, taki niegrozny troll. cos jak dawniej Expierd, tylko on
przynajmniej czasami pisal do rzeczy. no ale czasy sie zmieniaja, i kazda
grupa na takiego ex-pierda na jakiego sobie zasluzyla. :)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

Re: Jak domowo leczyć ból gardła?
Pieprzona opryszczka...co zrobić żeby szybciej zniknęła??
jak zaplanowac płeć dziecka???
Kurcze i żelazo
morfologia 4-latka