Rafaello - prosba o powtórke

1. Data: 2001-12-01 19:09:05

Temat: Rafaello - prosba o powtórke
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakis czas temu przegladałam forum i mignał mi przepis na ciacho "rafaello".
Chciałbym go zrobic, ale teraz oczywiscie nie moge odnalezc tego przepisu.
Pamietam, ze w skład wchodziła biała czekolada, wiorki i chyba sniezka.
Mam prosbe o powtorzenie przepisu i instrukcji obsługi. Rady mile widziane.
Z góry dziekuje i pozdrawiam,
M.

1. Data: 2001-12-02 04:54:30

Temat: Re: Rafaello - prosba o powtórke
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie skopiowalam imienia ani nazwiska
osoby ktora podala ten przepis....
Mam tylko kopie samego przepisu a oto on:

"Biszkopt gotowy ze sklepu lub upieczony w3asnorecznie (przepisów na grupie
by3o kilka)

1 litr ?mietany 30%
25 dkg bia3ej czekolady
|mietanfix(lub inny usztywniacz)
wiórki kokosowe
Biszkopt przekroia, jedn? cze?a pokruszya . Czekolade rozpu?cia i dodaa 20
ml ?mietany. Reszte ?mietany ubia ze |mietanfixem, dodaa do niej
rozpuszczon? czekolade i pokruszony biszkopt. Mase wylaa na drug? cze?a
biszkoptu, posypaa wiórkami kokosowymi i wstawia do lodówki"
Sorry za "krzaki" ale tak outlook mi czyta polskie literki.
Ania.

1. Data: 2001-12-03 08:29:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Derejski <a...@v...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> [...]
> rozpuszczon? czekolade i pokruszony biszkopt. Mase wylaa na drug? cze?a
> biszkoptu, posypaa wiórkami kokosowymi i wstawia do lodówki"

Tak sie zastanawiam, jakiej wielkosci powinna byc tortownica na taka
ilosc skladnikow? Ja zrobilam rafaello w malej tortownicy (ok. 24 cm)
i na mase zuzylam 400 g smietany i 100 g czekolady, i bylo w sam raz!
Spod biszkoptowy byl u mnie nasaczany % ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-04 03:37:11

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote in message

> [...]
> i na mase zuzylam 400 g smietany i 100 g czekolady, i bylo w sam raz!
> Spod biszkoptowy byl u mnie nasaczany % ;-)

Moja tortownica jest tej samej wielkosci. Co prawda
jakos zmiescilo mi sie to wszystko ale ciasto bylo kopczykowate.
Polowa porcji z powodzeniem wystarczy.
Ania

Szkockie jedzenie
pycha kanapki z awokado i warzywami
Kurczak w sosie rodzynkowym
Jaka jest różnica między zakwasem a zaczynem?
telewizyjna fasolka po bretonsku czyli..