Rafaello - pyszne z kokosem

1. Data: 2002-12-16 07:00:52

Temat: Rafaello - pyszne z kokosem
Od: "Gosiunia" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam pięknie wczesnym rankiem:)) Czytam was już od dłuższego
czasu i także chciałam się podzielić moim sprawdzonym przepisem na pyszne
ciasto:

1.Upiec biszkopt z 6 jajek i odkroić z niego około 5 cm.
2. Krem: 1 śmietana kremówka
2 białe czekolady
250 gramów kokosu
2 śnieżki
Śmietanę ubić z dwoma śnieżkami, dodać roztopioną czekoladę - wymieszać.
Odkrojony biszkopt porozrywać palcami i dodać do masy. Na końcu dodać kokos
(troszkę zostawić) - wszystko wymieszać i wyłożyć na biszkopt. Posypać
resztą kokosu.
Smacznego!!!

Myślę,że będzie smakować, a tak swoją drogą, czy ktoś ma przepis na
zapiekane kapelusze z pieczarek z farszem?

1. Data: 2002-12-16 08:23:33

Temat: pieczarki
Od: "Flora" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak swoją drogą, czy ktoś ma przepis na
> zapiekane kapelusze z pieczarek z farszem?

Poszukaj w archiwum faszerowanych pieczarek, jest sporo przepisów.

Pozdrawiam
Flora

1. Data: 2002-12-16 10:02:30

Temat: Re: Rafaello - pyszne z kokosem
Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapiekane kapelusze z pieczarek z farszem?
>

>Ktoś już dawno podawał ten przepis potwierdzam że te rafaello jest
pyszne
pozdrawiam Aga

1. Data: 2002-12-16 12:06:04

Temat: Nadziewane pieczarki (P)
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiunia" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Myślę,że będzie smakować, a tak swoją drogą, czy ktoś ma przepis na
> zapiekane kapelusze z pieczarek z farszem?

Kiedyś podawałam ten przepis. Ktoś go robił, modyfikował i chwalił ;-) więc
podaję ponownie:

"Nadziewane pieczarki

dość spore pieczarki
1-2 cebule
masło
ser żółty
papryka, sól, pieprz

Pieczarki umyć, obrać, wykroić nóżki. Na maśle podsmażyć drobno posiekaną
cebulkę i nóżki z pieczarek. Doprawić do smaku przyprawami. Farszu nałożyć
do kapeluszy i przykryć plasterkiem sera. wstawić do piekarnika i zapiekać
aż ser się roztopi. Podawać na ciepło

Udało mi się uzyskać przepisik. Mam zamiar zrobić je w domku już wkrótce,
ale najpierw podsyłam przepis Wam. Dodam, że składniki farszu można zmieniać
wedle uznania. Można dodać natkę pietruszki albo surowe jajko (po
podsmażeniu, a przed nałożeniem do kapeluszy). Można też do podsmażanego
farszu dodać kilka plasterków drobno pokrojonego boczku.
Polecam gorąco, bo pieczarki można przygotować dzień-dwa wcześniej i
zapiekać dopiero przed podaniem. A co do pieczarkowych cud, to powiem, że
smażnone pieczarki jak kotleciki są pyszne - Wycinamy nóżki albo i nie,
solimy, pieprzymy (tylko nie wypieprzymy za okno ;>), obtaczamy w mące,
jajku i bułce tartej i smażymy na patelni na oliwie albo maśle. Można
podawać do ziemniaczków na obiad lub z chlebkiem na kolację (są pyszne z
świeżutkim chlebem z masełkiem)."

Smacznego

Pozdrawiam, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-12-16 14:49:28

Temat: Re: Nadziewane pieczarki (P)
Od: "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja tesciowa te kapelusze nadziane tacza w ciescie nalesnikowym i smazy na
patelni-pychotka

Ania

1. Data: 2002-12-16 14:51:00

Od: "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam rozumiec ze wystudzona czekolade mieszam z bita smietana?
i nie trzeba dodawac zelatyny do tej masy?
z gory dziekuje za odpowiedz
Ania

1. Data: 2002-12-16 14:53:15

Od: "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha jeszcze jedno pytanko jak duza ta smietanka-250ml?

1. Data: 2002-12-17 09:57:26

Od: "Gosiunia" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> aha jeszcze jedno pytanko jak duza ta smietanka-250ml?

Tak 250 ml, ale możesz dać więcej to będzie bardziej miękkie (ale nie
spłynie) - ja na początku dawałam 0,5 l.

Czrkoladę daj tylko troszkę przestudzoną,bo inaczej od razu stwardnieje. I
bez żelatyny.

1. Data: 2002-12-17 10:13:18

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> aha jeszcze jedno pytanko jak duza ta smietanka-250ml?
>
>Najlepsza taka w butelce kremówka.
Aga
> Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16ab

WIADOMOSCI minuta po minucie... >>> http://link.interia.pl/f16a8

Kargule - jak sie to cholerstwo nazywa ?
mrozenie drobiu z rusztu
Kwas za...?
fondue - jaki zestaw?
barszcz kiszony