Re: Rafał Pietrzak :(

From: puchaty <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Rafał Pietrzak :(
Date: Fri, 12 Sep 2003 10:53:40 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@po20.neoplus.adsl.tpnet.pl

Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> a prosze bardzo ,nie wiesz o co chodzi,nie znasz prawdy a juz uważasz ,że
> nie warto poznac tej prawdy lub przynajnajmnie o co chodzi.

Po pierwsze: nie mam wpływu na losy tego człowieka.
Po drugie (i IMO ważniejsze): Zarówno Ty jak i (jak czytam) Mrówka macie z
powodu tej informacji nieprzespaną noc. Podejrzewam, że dlatego (a opieram
to na swoich odczuciach w tego typu sytuacjach), że pojawiło się w was
poczucie bezradności, bezsensu, niesprawiedliwości... Źródłem tych uczuć
jest (u mnie) strach, że n.p. mi też się może się coś takiego zdażyć (w
końcu głupi system to głupi system). Ten strach ma wpływ na Wasze
dzisiejsze wybory, na wasze dzisiejsze zachowanie. Powiem górnolotnie -
dzisiaj nie macie większych szans na to, by emanować w swoim otoczeniu
miłością, pozytywami etc.. bo jest w was strach. Tą dzisiejszą postawą nie
zmienicie raczej świata na lepsze...
Wolę nie wiedzieć i ze spokojem i miłością (bo bez strachu) zmieniać siebie
i swoje otoczenie na lepsze niż oglądać informacje, w których jestem
atakowany (najlepiej się przecież sprzedającymi) informacjami, jakie to
nieszczęścia spotkały innych ludzi. Nie chcę się dać sterować za pomocą
strachu, od którego ciągle jeszcze wolny niestety nie jestem.

> po jedny zdaniu oceniasz człowieka.>

A gdzie ja go oceniłem???

puchaty