Re: Rafał Pietrzak :(

From: Snajper <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Rafał Pietrzak :(
Date: Fri, 12 Sep 2003 11:01:08 +0200

pamana wrote:

> oglądałam wczoraj Cele na TVN, jestem wstrząśnięta .
> myslałam ze tylko nasz kraj jest nienormalny ale okazuje sie ze nie tylko.

USA sa nienormalne tak samo, jak Polska. W jednym miejscu sa
madrzejsi, w innym glupsi. Ten akurat przepis prawny jest durny i
krzywdzacy w tym konkretnym przypadku, w innym moze uratowac jakies
dziecko przed skrzywdzeniem.

Proces wygladal tak, jak wygladal, bo Rafal byl na tyle pewien swojej
niewinnosci, ze zrezygnowal z adwokata (tak przynajmniej mowili w
radio), co przy niezbyt dobrej znajomosci angielskiego bylo czystym
kretynizmem. Nie wzial pod uwage roznic kulturowych, roznic prawnych
no i oczywiscie tego, ze nie dogada sie ani z prokuratorem, ani z
sedzia, ani z lawnikami.

Polaczenie niewiedzy, ignorancji, glupoty, pewnosci siebie,
nieprzyjaznosci osob trzecich (niestety, decyzyjnych) i nieszczescie
gotowe. :(

A zupelnie inna sprawa jest sensacja robiona przez TVN. Jedni
powiedza, ze to dobrze, bo moze cos sie ruszy. A wedlug mnie jest to
po prostu taniocha nastawiona na widza, ktory bedzie sie slinil przed
TV do "niesamowitej historii"... Dla mnie dno. Ale jesli cokolwiek
pomoze (w co watpie), to OK.

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski