Raj bez jaj

11. Data: 2014-06-21 19:36:08

Temat: Re: Raj bez jaj
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 19:30, zdumiony pisze:

> Czyżby odezwał się znawca? To wskaż różnice

Prześpij się z kobietą oziębłą to sam różnice wychwycisz ;)

Dębska

12. Data: 2014-06-21 19:37:05

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 19:36, Przemysłąw Dębski pisze:
> Prześpij się z kobietą oziębłą to sam różnice wychwycisz ;)

Polecasz według swoich doświadczeń?
Ja wolę kobiety nie oziębłe

13. Data: 2014-06-21 19:41:38

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 19:37, zdumiony pisze:

> Polecasz według swoich doświadczeń?
> Ja wolę kobiety nie oziębłe

Ale może ci wystarczy by płot był nieheblowany ? ;)

Dębska

14. Data: 2014-06-21 19:43:29

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 19:41, Przemysłąw Dębski pisze:
> Ale może ci wystarczy by płot był nieheblowany ? ;)

Mam większe wymagania, wolę kobiety nie oziębłe, czy ty lubisz seks z
oziębłymi? Jeżeli chodzi o masturbację, to lepiej się masturbować ręką
niż kobietą oziębłą.

15. Data: 2014-06-21 19:50:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Ale co ty wypisujesz katoliczek unikaj jak nie lubisz kobiet oziębłych, bo przy
katoliccze prostytutka to wulgan erotyzmu i dlatego jak ktoś ma żone dewotkę, to łazi
po burdelach, bo prostytutka nie jest pruderyjna i tylko w taki sposób taki facet
dowiaduje się co to seks.

16. Data: 2014-06-21 19:51:50

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 19:50, glob pisze:
> Zdumiony
> Ale co ty wypisujesz katoliczek unikaj jak nie lubisz kobiet oziębłych, bo przy
katoliccze prostytutka to

Nie chodzi o technikę. Nawet Katoliczka to prawdziwa, żywa kobieta, a
nie jak prostytutka, gumowy worek. ;-)

17. Data: 2014-06-21 19:54:40

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-21 19:43, zdumiony pisze:

> Mam większe wymagania, wolę kobiety nie oziębłe, czy ty lubisz seks z
> oziębłymi? Jeżeli chodzi o masturbację, to lepiej się masturbować ręką
> niż kobietą oziębłą.

Wszystko się zgadza, ale nie o tym była mowa. Mowa była o seksie z
oziębłą vs dziurą w płocie - stwierdziłeś że żadnych różnic nie ma. Co
jak na feministę jest dosyć dziwnym poglądem ;)

Dębska

18. Data: 2014-06-21 20:01:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Ale katoliczka ma awersje seksualną, odczuwa wstręt do seksu i obrzydzenie do
partnera, więc prostytutka lepsza patrz:

Oziębłość a awersja seksualna

Oziębłość seksualna, według przyjętej terminologii, określana jest jako "brak albo
utrata potrzeb seksualnych". Oznacza osłabienie zainteresowania życiem seksualnym,
zmniejszenie fantazji seksualnych i reakcji pożądania. Dotyczy to zarówno aktywności
seksualnej w parze, jak i masturbacji. Efektem jest rzadsze podejmowanie współżycia,
zainicjowanie kontaktu seksualnego staje się mniej prawdopodobne. Istotny jest
dyskomfort, jaki kobieta odczuwa z powodu zmniejszonych potrzeb seksualnych i
pragnienie zmiany. Odczuwanie wstrętu do partnera i do uprawiania z nim seksu

Przyczyny:

fobie seksualne, ambiwalentna postawa wobec seksualności, negatywne postrzeganie
własnego ciała, poczucie winy wiążące się z aktywnością seksualną, rygoryzm
religijny.

19. Data: 2014-06-21 21:53:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2014 19:12:11 +0200, zdumiony napisał(a):

> którą nie robi tego co chce, ale
> nadstawia dziurę dla pieniędzy.

No właśnie tego CHCE 33333-()

20. Data: 2014-06-21 21:55:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jun 2014 19:28:53 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> Ile stosunków odbyłeś z kobietą oziębłą oraz ile z dziurą w płocie, że
> tak kategorycznie się wypowiadasz ? ;)

:-D

Współczesną konserwatywną teologię seksualną
Oficjalny Katolicki Regulamin Odbywania Stosunków Płciowych Z Osobami Wierzącymi
Jakim trzeba być człowiekiem aby tam chodzić?
Plan obalenia rządu przez Wprost
Ktoś przetłumaczy?