Ramadan

11. Data: 2018-05-26 23:19:46

Temat: Re: Ramadan
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ja pierdole, tyle lat mojej cierpliwosci i sie nauczylas, a z klawiszem
> nie klam

Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu)

--
XL

12. Data: 2018-05-27 06:23:01

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 maja 2018 21:01:52 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

-grupy-dyskusyjnej/amp/

> noz ty glupia pizdo, ty napisalas NTG, no zesram sie ze smiechu
> --
> gazebo

faktycznie, NTG bylo przez ikselke nieprzemyślane,
jednak twoje wyzwiska i wulgarnosc tym bardziej.

13. Data: 2018-05-27 06:25:25

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 maja 2018 21:39:14 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> stopami masz przejebane, ze swoim tez, reasumujac masz przejebane, i
> poszlas zla strona, no i chuj, twoj problem

a ktos tu mowil niedawno o upier....... się:)

14. Data: 2018-05-27 13:17:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2018 o 05:23, j...@o...pl pisze:

>>> https://islamistablog.pl/2018/03/02/dolacz-do-naszej
-grupy-dyskusyjnej/amp/

> faktycznie, NTG bylo przez ikselke nieprzemyślane,
> jednak twoje wyzwiska i wulgarnosc tym bardziej.

nie znasz jej

--
gazebo

15. Data: 2018-05-28 09:58:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

-grupy-dyskusyjnej/amp/

> nie znasz jej

Ty za to mnie znasz. ,,Pizdo".

Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu/s+p)

--
XL

16. Data: 2018-05-28 12:46:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/05/2018 o 08:58, XL pisze:

-grupy-dyskusyjnej/amp/

> Ty za to mnie znasz. ,,Pizdo".

ja jestem glupia cipa, tak juz mam

> Spierdalaj. (Iphone/Ustawienia/Ogólne/Klawiatura/Zastępowanie tekstu/s+p)

ale ciebie juz czegos nauczylem, dla spoleczenstwa jestes co prawda
stracona, no ale, moze nie dostaniesz w morde od Piotra na bramce, co
bedziesz zawdzieczala tylko i wylacznie mnie, powolutku walcze z twoja
hipokryzja i nie trace nadziei

--
gazebo

17. Data: 2018-05-28 13:25:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2018 o 05:25, j...@o...pl pisze:

> a ktos tu mowil niedawno o upier....... się:)

ktorys raz z rzedu podchodze do tych kropek, i dalej ich nie rozumiem

--
gazebo

18. Data: 2018-05-30 05:54:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 maja 2018 13:17:28 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

-grupy-dyskusyjnej/amp/

> nie znasz jej
>
> --
> gazebo

znam troche jej poglady...

19. Data: 2018-05-30 05:57:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 09:59:07 UTC+2 użytkownik XL napisał:

-grupy-dyskusyjnej/amp/

> Ty za to mnie znasz. ,,Pizdo".

znaczy, Ty jestes mala, i nie, eee, picka;)

20. Data: 2018-05-30 06:12:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 12:46:36 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> stracona, no ale, moze nie dostaniesz w morde od Piotra na bramce, co
> bedziesz zawdzieczala tylko i wylacznie mnie, powolutku walcze z twoja

moze dokoncze, co juz w poprzednich tematach zaczalem.
pomijahjac i Twego, i Swietego Piotra.

brat noj, Piotr, zmarl calkiem niedawno.
trumne zamknieta hermetycznie do mnie przetransportowali.
w dniu, w ktory rym umarl, zobaczylem go jako doabla-niediabla;
taki niby szaro-niebieskujacy z lopatami losiowymi,

totez piekla juz teraz sA ROZNE, co powinniscie wiedziec.

Służby Specjalne przed SKŚ.
Światłom
Światłom
wagom