Ranking dobrych kosmetyków

1. Data: 2002-10-25 22:27:46

Temat: Ranking dobrych kosmetyków
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakieś odkrycia drogie, tanie nie istotne. Takie które możecie polecać
w ciemno?
Kosmetyki idealne..eh (są takie wogóle oprócz snu?).....uwielbiam spać!
Zastanowię się nad swoją listą, i jestem ciekawa waszych.
Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-10-28 13:00:54

Temat: Re: Ranking dobrych kosmetyków
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" napisał:
...Macie jakieś odkrycia drogie, tanie nie istotne. Takie które możecie
polecać w ciemno? Kosmetyki idealne..

NUMER 1
olejek dla dzieci aloesowy (ten zielonej butelce) i o zapachu migdałów(?w
różowej ) Johnson&Johnson jako nawilżacz po kąpieli - super sie wchłania
skóra jest gładziutka po nim. I pięknie pachnie.

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-10-28 19:50:38

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Zastanowię się nad swoją listą

Już się zastanowiłam, jest kilka kosmetyków które wpisze na swoją listę. A
swoją drogą, ten wiatr mnie dziś dobija.
Nie znoszę takiej pogody. Już nie marudzę, wracam do sedna...moja lista
wygląda tak:
L'Oreal Shock Resist- lakier do paznokci wpakowałam go tu za trwałość, wręcz
niewiarygodna.
Bourjois Pastel - róż. Od kiedy się maluje (Eh ...to już troszke lat) jestem
mu wierna, próbowalam innych, ale ten jest, the best!
Lancome -Extencils, Magnificils- to też miłość od lat. Troche uciążliwa dla
kieszeni...ale czego się nie robi dla dobrego tuszu. Te dwa, są dla mnie
idealne.
Tyle dziś przyszlo mi do głowy:))).

Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-10-28 19:52:44

Od: "Asia" <N...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest u Was nowa i czytam sobie już troszkę i dziś pytanie
a jak Wam się podoba nowy tusz Lancoma ?
pozdrawiam ASia

> [...]
dla
> kieszeni...ale czego się nie robi dla dobrego tuszu. Te dwa, są dla mnie

Prosaki
Patent na prezent...
czym zmyc lakier?
Wroclaw - po spotkaniu