Ranking lekarzy

1. Data: 2007-10-09 11:25:00

Temat: Ranking lekarzy
Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej przychodni czesto jest tak ze idac do ortopedy czy dermatologa
pacjent jest traktowany jako przedmiot a nie podmiot. Ten sam lekarz
majacy prywatna praktyke za odpowiednie pieniadze zaczyna sie
pacjentem interesowac. Sa tez lekarze ktorze zdaje sie sa tylko od
wypisywania recept. Przydalaby sie baza danych - taki ranking lekarzy
aby uniknac marnowania czasu na nic nie wnoszace wizyty. Na razie
pozostaje geste szukanie w sieci.

2. Data: 2007-10-09 11:54:44

Temat: Re: Ranking lekarzy
Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Zagaja pisze:
> [...]
> wypisywania recept. Przydalaby sie baza danych - taki ranking lekarzy
> aby uniknac marnowania czasu na nic nie wnoszace wizyty. Na razie

Problem moze nie jest z lekarzami?
Kiedys chodzilem do specjalisty,przyjmowal przez 2 godziny w szpitalu
prawie 40 pacjentow.
Raczej przez 3 minuty trudno leczyc czlowieka,wypisac jakies papierki i
recepty.

3. Data: 2007-10-09 16:12:17

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Zagaja wrote:

> [...]
> wypisywania recept. Przydalaby sie baza danych - taki ranking lekarzy
> aby uniknac marnowania czasu na nic nie wnoszace wizyty. Na razie

głosujcie dalej na lewactwo... chociaż w sumie w tym kabaretowym kraju nie
ma liberalnej partii.

--
www.vegie.pl

4. Data: 2007-10-09 18:41:34

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> głosujcie dalej na lewactwo... chociaż w sumie w tym kabaretowym kraju nie
> ma liberalnej partii.

Ale oni gwarantuja darmowa sluzbe zdrowia ;)

5. Data: 2007-10-10 06:59:18

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) pisze:

> Liberalnej?? Nawet prawicowej.

Jak to nie ma? Mamy jedna, aż skrajnie konserwatywno-liberalną

--
Blog: http://blog.stalica.info

6. Data: 2007-10-10 07:02:53

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> głosujcie dalej na lewactwo... chociaż w sumie w tym kabaretowym kraju nie
> ma liberalnej partii.

Liberalnej?? Nawet prawicowej.

--
Krzysiek
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

7. Data: 2007-10-13 14:52:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Oct 2007, Jacek Zagaja wrote:

> W mojej przychodni czesto jest tak ze idac do ortopedy czy dermatologa
> pacjent jest traktowany jako przedmiot a nie podmiot. Ten sam lekarz

być może jest tak, że w przychodni w ciągu godziny musi przyjąć
30 pacjentów a w praktyce prywatnej sam reguluje. Wyjściem jest
prywatyzacja opieki zdrowotnej. Tam gdzie działają przychodnie
niepubliczne jest lepiej nawet jeśli pacjent nie płaci sam ale
przychodnia taka podpisuje umowę z NFZ-tem i jako prywatna
placówka leczy za darmo w ramach umowy NFZ. Tak jest np.
w moim województwie, gdzie jest niewiele przychodni publicznych
a pacjenci mniej narzekają chyba niż w Warszawie. Oczywiście,
że nie jest idealnie ale także proszę zwrócić uwagę, że nie
ma konkurencji na rynku ubezpieczeń zdrowotnych a to jest
drugi niezbędny warunek poprawy. Dopóki była jedna słuszna
instucja zawiadująca telefonią komórkową ceny były duże
a usługi bardzo słabo dostępne. A jak jest teraz. Nie wiem
dlaczego w mediach straszy się ludzi prywatyzacją i takimi
przekształceniami opieki zdrowotnej która bez wyciągania
pieniędzy bezpośrednio z kieszeni pacjenta a poprzez system
bardziej racjonalnych ubezpieczeń zdrowotnych poprawiła
by sytuację. Póki co musisz się cieszyć tym, co jest.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2007-10-13 14:53:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Oct 2007, kuba wrote:

> Raczej przez 3 minuty trudno leczyc czlowieka,wypisac jakies papierki i
> recepty.

tak, lekarzy pielęgniarek co raz mniej a żądają od nas co raz większej
biurokracji czyli wypisywania co raz większych ilości danych na
receptach, papierów itp. aby dostać te marne grosze z NFZ-tu w ramach
refundacji.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
http://www.am.torun.pl
http://medycyna-i-filozofia.blog.onet.pl/
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

wyniki badan...
Palec się nie zgina
Co na odleżyny?
Ile kosztuje zabieg ....
Wylew osocza jak po oparzeniu ale podobno ugryzienie owada - 4 lata dziewczynka