polip w pęcherzyku żółciowym

1. Data: 2007-10-09 13:19:37

Temat: polip w pęcherzyku żółciowym
Od: "Nika" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

po USG dowiedziałam się że mam polipy w pęcherzyku żółciowym, w tym jeden 6
mm, lekarz mówi że nic nie trzeba z nim robić, tylko monitorować. A może
lepiej wyciąć za wczasu zanim się zezłośliwi? Czy ktoś ma jakieś
doświadczenia z taką przypadłości.ą?

2. Data: 2007-10-10 07:00:38

Temat: Re: polip w pęcherzyku żółciowym
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika pisze:
> po USG dowiedziałam się że mam polipy w pęcherzyku żółciowym, w tym jeden 6
> mm, lekarz mówi że nic nie trzeba z nim robić, tylko monitorować. A może
> lepiej wyciąć za wczasu zanim się zezłośliwi?

Większość polipów pęcherzyka to polipy cholesterolowe, bez żadnej
skłonności do złośliwienia. Jak zwykle wszystko się sprowadza do
zaufania: jak wierzysz, że Twój lekarz postawił prawidłowe rozpoznanie,
rób co Ci radził. Jak masz wątpliwości, to idź się pokazać komuś innemu.

--
Krzysiek
Emulator pracy rządu RP:

Ranking lekarzy