Rany w tropiku

11. Data: 2012-05-06 17:57:08

Temat: Re: Rany w tropiku
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 19:27, Szczepan Bialek pisze:
> [...]
> Schneider stosowal kompresy.
> Inni uwazaja ze wystarczy smarowanie (czeste), tak jak innymi plynami
> dezynfekujacymi.
> Sa tacy co maja rozpylacze.
>
> Schneider uwazal ze Epsom salt powinna leczyc tez guzy wewnwtrzne.
>
> Nasz Julian Aleksandrowicz tez leczyl wszystko magnezem. Stosowal chlorek i
> dolomit. Nie stosowal siarczanu bo w jego czasach spalano miliardy ton
> zasiarczanego wegla. Siarki nie brakowalo ani w glebie ani w powietrzu.
> Teraz spaliny sie odsiarcza i siarki brak. Choraby grzybowe atakuja rosliny

To ja juz nie wiem czy to jest na rany czy na grzyba, bo jak nie ma
grzyba to nie można "przedobrzać".

--
animka

12. Data: 2012-05-06 18:04:36

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 19:35, Szczepan Bialek pisze:
> Chyba to byl alun. "Dawniej, jako kamyk po goleniu, był szeroko używany do
> tamowania drobnych krwawień z ranek po zacięciach przy goleniu. Dziś w tym
> celu ałun oferowany jest m.in. w postaci sztyftu[".
> Oczywiscie jest to zwiazek siarki: "Alunit (alumen) lub franc. alun =
> ałun) - nazwa zwyczajowa dwunastowodnego siarczanu glinowo-potasowego."
> Z:http://pl.wikipedia.org/wiki/A%C5%82un_potasowy

Teraz dopiero się zorientowałam, że pomylilam ten ałun z Epsom Salt.
Cały czas myślalam, że to o ten specyfik chodzi :-(

--
animka

13. Data: 2012-05-06 19:06:02

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiscie jest to zwiazek siarki: "Alunit (alumen) lub franc. alun =
> ałun) - nazwa zwyczajowa dwunastowodnego siarczanu glinowo-potasowego."

Przejrzalam teraz artykuły na google i nic ciekawego na temat siarczanu
magnezu nie wyczytałam.
Toszczególnie jest środek przeznaczony do nawożenia gleby i na
przeczyszczenie oraz do mineralizacji wód.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Siarczan_magnezu#Zobacz
_te.C5.BC

--
animka

14. Data: 2012-05-06 19:09:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam łydki aż od kostek pogryzione przez te muszki muchówki, okropnie to
> wygląda. Zawsze się do mnie przypijają. Mało toto widoczne i nie można
> złapać. Żadne maści nie pomagaja, ...
Fenistil też nie działa?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

15. Data: 2012-05-07 16:22:36

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> magnezu nie wyczytałam.
> Toszczególnie jest środek przeznaczony do nawożenia gleby i na
> przeczyszczenie oraz do mineralizacji wód.

Trzeba szukac pod "magnez" i "siarka".

To modne pierwiastki. Mozna je stosowac oddzielnie albo razem.
Razem opisywane sa jako Epsom salt:
http://www.thepeacefamily.force9.co.uk/epsom.html
S*

16. Data: 2012-05-07 16:36:38

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja juz nie wiem czy to jest na rany czy na grzyba, bo jak nie ma grzyba
> to nie można "przedobrzać".

Panuje zgoda ze nowotwory to grzyby.
Jezeli rana nie chce sie zagoic to pewnie "grzybieje".

Przedobrzenie nikomu nie grozi. Brak dzialan ubocznych.
Zastosowan jest sporo: http://www.ehow.com/info_8430043_epsom-salt.html
S*

17. Data: 2012-05-08 00:19:47

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-07 18:22, Szczepan Bialek pisze:
> [...]
_te.C5.BC

> Trzeba szukac pod "magnez" i "siarka".
>
> To modne pierwiastki. Mozna je stosowac oddzielnie albo razem.

Tu przetłumaczone na "kopyto" google:
http://translate.google.pl/translate?sl=en&tl=pl&js=
n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2
F%2Fwww.thepeacefamily.force9.co.uk%2Fepsom.html

--
animka

18. Data: 2012-05-08 00:22:59

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-07 18:36, Szczepan Bialek pisze:
> [...]
> Jezeli rana nie chce sie zagoic to pewnie "grzybieje".
>
> Przedobrzenie nikomu nie grozi. Brak dzialan ubocznych.

To ja w razie czego wolę maść detreomycynę (na rebeptę). Z antybiotykiem
i goi bez blizn.

--
animka

19. Data: 2012-05-08 07:54:16

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu przetłumaczone na "kopyto" google:
> http://translate.google.pl/translate?sl=en&tl=pl&js=
n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2
F%2Fwww.thepeacefamily.force9.co.uk%2Fepsom.html

" Aby złagodzić nieprzyjemne reakcje, takie jak hyperness i agresji, napady
złości, zaburzenia snu, nocne poty, drażliwość, wyprysk, inne choroby skóry"

Czyli nie jest to : "To szczegolnie jest srodek przeznaczony do nawozenia
gleby i na przeczyszczenie oraz do mineralizacji wod."

Ja pisze o: " wyprysk, inne choroby skóry".
S*

Stąpanie po żmijach -- zakwasy
Epidemia przeziębień?
Wada siatkówki a praca z monitorem