Data: 2011-01-18 15:05:00
Temat: Re: Raport MAK
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Jest pewien kłopot w takim stwierdzeniu.
Otóż przycisk auto-odejścia znajduje się na wolancie
1-pilota oraz 2-pilota i jest to "guzik" rosyjski, montowany
w TU-154 zanim jeszcze wynaleziono ILS-a (który nie
jest systemem rosyjskim).
A zatem auto-odejście w TU-154 to system "od zawsze"
działający niezależnie od ILS-a.
Testy pokażą dokładniej o co chodzi, bo wg niektórych
głosów nawet piloci oblatani na tej maszynie nie potrafią
wyjaśnić jednoznacznie jak działa ten przycisk.
--
CB
Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ih3qm4$i77$1@news.onet.pl...
> Dzisiaj w radiu Klich mówił, że automatyczne odejście w tym samolocie musi
> współdziałać z jakimiś ILS-ami (pewnie wiesz, co to jest, ja nie bardzo),
> których przecież na lotnisku w Smoleńsku nie było. Piloci mogli nie wziąć
> w pierwszej chwili na to poprawki. Powinni byli od razu odchodzić na
> ręcznym (o ile dobrze zrozumiałam to, co mówił).
|