Raport MAK

321. Data: 2011-01-17 18:20:45

Temat: Re: Raport MAK
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:03:20 +0100, cbnet napisał(a):

> Musiał chyba dużo jabłek spożyć w samolocie albo wcześniej.

Wystarczy, ze zjadł śniadanie prze wylotem, ignorancie.
Poziom cukru we krwi od godziny do dwóch po posiłku jest najwyższy.

322. Data: 2011-01-17 18:21:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-17 18:29, Ikselka pisze:

> Na zachowanie przyrządów - dosyć stonowana...
>
> "W 2008 roku Moskwa poinformowała, że stworzyła najpotężniejsze
> elektromagnetyczną broń wszech czasów, znaną jako EMP (impulsu
> elektromagnetycznego), co ogłosił rosyjska "Prawda" w papierowym wydaniu
> gazety."

Już pominę milczeniem wiarygodność źródła...

Ale rozumiesz konsekwencje zastosowania takiej broni?

Jej zastosowanie spowodowałoby, nie tyle, że piloci zapomnieliby coś
mówić, ale usmażyła wszystkie nie ekranowane w specjalny sposób
urządzenia elektroniczne od zegarków, komórek, laptopów (oczywiście
elektronikę samolotu też) i to nie tylko na pokładzie samolotu, ale w
promieniu pewnie kilometrów dookoła...

Rodzi to oczywiście konieczność ukrycia tego, czyli oczywiście
sfałszowania wszystkiego (od kart SIM po zawartość czarnych skrzynek
włącznie) z odpowiednią precyzją.

Ale rozumiem, że twoja wersja zamachu już to obejmuje?...

Tylko skoro i tak trzeba było wszystko sfałszować żeby ukryć użycie tej
broni, to czemu zostawiać "ślad" w postaci milczących pilotów?

Stalker, kurde ale o co ja pytam? :-) Na pewno świadczy to o przebieg
łości Rosjan

323. Data: 2011-01-17 18:21:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie miałem tu na myśli bezmózgów.
Sorry.

--
CB

324. Data: 2011-01-17 18:21:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:12:42 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> No bo piszesz, że pilot nie miał pojęcia jak obsługuje się wolant.

Stalker ma, więc jak byle pilot mógłby?
3-)

325. Data: 2011-01-17 18:23:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

100 ml cukru.
Racja. ;)

--
CB

326. Data: 2011-01-17 18:25:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-17 19:12, Veronika pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> No bo piszesz, że pilot nie miał pojęcia jak obsługuje się wolant.

Nie tyle jak się obsługuje wolant, co jak przy jego pomocy wyłączyć
autopilota. Wyłączenie wymaga przyłożenia odpowiedniej siły, znaczy
odpowiednio silnego wychylenia. Jeśli tak się nie stanie, automatyczny
pilot w następnej chwili przywróci poprzednie parametry lotu.

Wykresy "pracy wolantu" i komentarz do nich (wolant chwycił drugi pilot)
znajdują się w raporcie

Stalker

327. Data: 2011-01-17 18:32:34

Od: "juda al azan \(*" <g...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> Wykresy "pracy wolantu" i komentarz do nich (wolant chwycił drugi pilot)
> znajdują się w raporcie
-
Czyżby pierwszy zasłabł ? :o/

> Stalker

ju.da

328. Data: 2011-01-17 18:42:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-17 19:32, juda al azan (* pisze:
> -`@'-
>
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> -
> Czyżby pierwszy zasłabł ? :o/

Ja to ujmę inaczej, bo Veronika też nie załapała:

Informacje:

1. Skrzynki zarejestrowały wychylenie wolantu na wys. ok 60 m,
jednak nie na tyle silne, żeby rozłączyć autopilota

2. Powyższe wychylenie to dzieło drugiego pilota

Interpretacje:

No i teraz dopiero można spekulować dlaczego to wychylenie było takie, a
nie inne. Do Veroniki: W moim poście nie ma interpretacji dotyczącej
takiego, a nie innego wychylenia

Stalker

329. Data: 2011-01-17 18:42:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:21:21 +0100, Stalker napisał(a):

> Już pominę milczeniem wiarygodność źródła...

"Giennadij Mesyats, Wiceprezes Rosyjskiej Akademii Nauk i
dyrektor Instytutu Fizyki Lebiediewa. "Taka mała broń nigdy nie została
stworzona w przeszłości, a jednocześnie jest bardzo mocna. Były podobne
urządzenia, wykonane w okresie zimnej wojny, ale ich rozmiar był ogromny.
Nasze urządzenie jest co najmniej 10 razy silniejsze niż jakakolwiek broń
stworzona za granicą, "powiedział Mikhail Yaladin, naukowiec zaangażowany w
rozwój super broni elektromagnetycznej."

No tak, podane nazwiska to mało wiarygodne źródło :->

> [...]
> mówić, ale usmażyła wszystkie nie ekranowane w specjalny sposób
> urządzenia elektroniczne od zegarków, komórek, laptopów (oczywiście

A kto widział elektronikę samolotu po katastrofie prócz Ruskich? Przecież
cały wrak mają u siebie i nie dopuszczają nikogo. I nie przewidują.

> i to nie tylko na pokładzie samolotu, ale w
> promieniu pewnie kilometrów dookoła...

Pewnie? czyli nie wiesz, ilu?
A może od 2008 roku osiągnięto jakiś postęp w precyzji działania broni?
Myślisz, że spoczęli na laurach?
3-/

> Rodzi to oczywiście konieczność ukrycia tego, czyli oczywiście
> sfałszowania wszystkiego (od kart SIM po zawartość czarnych skrzynek
> włącznie) z odpowiednią precyzją.

A GDZIE masz oryginalną zawartość czarnych skrzynek? I w ogóle CO masz do
dyspozycji? Gdzie są telefony dowódców, prezydenta itp?

330. Data: 2011-01-17 18:43:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:23:57 +0100, cbnet napisał(a):

> 100 ml cukru.
> Racja. ;)

Ignorant.

DLA S.