Raport

51. Data: 2003-09-07 15:43:07

Temat: Odp: Raport - OT podwójnie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:005001c3719e$0b9e48c0$5e7e63d9@d3h6c1...

A jeśli kilka osób z grupy poznaję osobiście i potem rozmawiam z nimi na
grupie lub na privie, to jest to tylko internet czy już real ?
--
Pozdrawiam, Kaśka

52. Data: 2003-09-07 17:02:11

Temat: Re: Raport - OT podwójnie
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:VqH6b.27450$3b2.2495553@twister.neo.rr.com...

> ??? Jesli moglas ustwic swojego Outlooka tak, zeby w linii "From"
> pokazywalo sie: "Marta Góra" <m...@m...pl>,
> to dlaczego nie moze tego zrobic ktokolwiek inny? Wtedy roznice
> moze ujawnic dopiero dokladne obejrzenie calego naglowka, ale
> kto to bedzie robil? Poza tym jednak chyba m...@m...pl
> to nie jest Twoj prawdziwy adres :-)

Oczywiście można. Podobnie jak Grzegorz uważam to delikatnie mówiąc za
gierki nie
fair.
Raczej nie chodziło mi tutaj o szczegóły techniczne, ale o to że podpisując
się imieniem i nazwiskiem oraz stałym mailem pod swoimi postami
jednoznacznie identyfikuję się z tym co piszę.
Ujawniając swój adres publicznie
muszę się liczyć że będę dostawać niechcianą pocztę. Mały trick pozwala mi
tego uniknąć.

> A oczywiscie w sprawie przedstawiania sie mam podobne poglady. Z tym,
> ze jesli ktos sie przedstawi, a potem woli uzywac nicka, to czemu nie.
> Na przyklad taki cieply Dziadek.

:-)
Jest tak jak piszesz, ja naprawdę nie mam nic przeciwko nickom jeśli w
jakiś sposób mogę je zidentyfikować z konkretnymi osobami. A nawet twarzami.

Pozdrawiam
Marta

53. Data: 2003-09-07 18:11:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

Nie, ale przypomina mi się piosenka Johnny'ego Casha 'A Boy Named Sue".
:-))))

Pozdrawiam, Basia.

54. Data: 2003-09-07 18:30:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2003-09-07 18:30:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Miałem się nie wypowiadać, ale takie zachowanie uważam za świństwo.
:)
a to akurat nie jest w tym momencie wazne
bo rzecz i sprawa dotyczy Marty
ktora uwaza ze cos takiego jest niemozliwe
:)

55. Data: 2003-09-07 18:30:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli kilka osób z grupy poznaję osobiście i potem rozmawiam z nimi na
> grupie lub na privie, to jest to tylko internet czy już real ?
:)
dla mnie real jest wtedy
kiedy osobe z ktora jestem postrzegam wszystkimi zmyslami
:)
internet to tylko jeden ze sposobow komunikowania sie ludzi z soba
tu postrzegam Ciebie tylko przez to co piszesz
:)
z pozdrowieniami usmiechami
_hehehe

58. Data: 2003-09-07 18:30:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2003-09-07 18:30:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

59. Data: 2003-09-07 18:33:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjft0o$hbv$...@n...news.tpi.pl...
> Nie, ale przypomina mi się piosenka Johnny'ego Casha 'A Boy Named Sue".

Ojej! To jeszcze ktoś Zuzię pamięta???? :-)))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

60. Data: 2003-09-07 19:04:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:009401c371be$1f7cbfa0$ef7c63d9@d3h6c1...
> :)
> no to poprosze gdzie to znalazlas
> ze trzeba podpisywac "prawdziwym" nazwiskiem i imieniem

Wiesz Tadziu, że ta grupa, zanim zaczęła się zaśmiecać, była grupą dobrze
wychownych ludzi? A dobre wychowanie (być może to trochę staroświeckie) każe
wyraźnie przedstawiać się imieniem i nazwiskiem. Swoim. Bo przecież moje
nazwisko to mój honor. I nie mam żadnego powodu by się go wstydzić. No...
chyba, ze takie powody są.
Ale wtedy ja nie bardzo mam chęć miec do czynienia z kimś kto ma jakis
niecny powód by nazwisko swoje ukrywać.
I na nic tu tłumaczenia o komputerowych możliwościach zmiany tożsamości. To
tylko kwestia postępu technicznego.
Oszust zawsze pozostanie oszustem bez względu na technikę oszustwa.
Spróbuj może zajrzeć do archiwum z początków grupy. A jeżeli zajrzysz to
opowiedz tu co stwierdziłeś.

Może znajdziesz, ze Bogusław Radzimierski przedstawiał się jako
"fucktator"?? Może Krzysztof Marusiński jako "shithill" rad udzielał?
Bzdura!!!
Koterba to był zawsze Koterba, Basia Kulesz była zawsze Basią Kulesz, Rafał
Wolski to zawsze był Rafał Wolski... itd.itp.
Wiesz, ze nawet pewien jegomość początkowo wygłupiający się tu jako Misiek,
ponieważ był inteligentny szybko zrozumiał, że warto być sobą i po jakimś
czasie jako Jerzy Nowak brylował intelektem.... :-)))

Tak więc Tadziu doradzałbym Ci bronić raczej dobrych obyczajów niż
usprawiedliwiać złą sprawę.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Noooo.... chyba, że Tadeusz Smal , to jest też jakis pseudonim kogoś kto
wstydzi sie swojego nazwiska.....
J.

kostrzewa ale jaka ?
Drzewo