Raport

61. Data: 2003-09-07 19:13:05

Temat: Re: Raport - OT potrójnie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
news:bjfto8$k6i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bjft0o$hbv$...@n...news.tpi.pl...
>
> Ojej! To jeszcze ktoś Zuzię pamięta???? :-)))))))))

Tylko wiekowe jednostki:-(

Pozdrawiam, Basia.
]
P.S. Co wylądowało na klawiaturze - kawa czy piwo? I ile razy było mówione,
że nie należy niczego konsumować czytając grupę? :-))))))

62. Data: 2003-09-07 19:20:55

Temat: Odp: Raport - OT podwójnie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:008e01c371be$1af080c0$ef7c63d9@d3h6c1...
> hehe
> to moze zalozycie Kolko Rozancowe przy pl_rec_ogrody

Ta cała sprawa nie ma nic wspólnego z katolicyzmem i kółkami różańcowymi.
Natomiast Tadziu chodzi tu, o ile jeszcze tego nie zrozumiałes, po prostu o
dobre obyczaje. Może napiszę to dużymi literami: DOBRE OBYCZAJE!!!!! I dobre
wychowanie! :-)))
Nie wiem z iloma grupami newsowymi probowałeś się zadawać.
Ja mam przegląd nie najgorszy....
Jednak na tle innych grup, ta zawsze imponowała elegancją i dobrym
wychowaniem, i przyjacielskim stosunkiem do każdego kto ma jakiś ogrodowy
problem. Choćby po raz tysięczny to były krety albo zakładanie trawnia,
albo...
Oczywiście od czasu do czasu (taki jest internet) pojawiają się tu też
trolle. Bywają krócej lub dłużej.
Nigdy (to jest zasada) nie występują pod własną twarzą i nazwiskiem.
Jednak zawsze budzą jakiś sprzeciw. I wcześniej czy później znikają.
A więc nie broń Tadziu złej sprawy.
Pozdrawiam :-)
Janusz

63. Data: 2003-09-07 19:27:38

Temat: Re: Raport - OT podwójnie
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> ze jesli ktos sie przedstawi, a potem woli uzywac nicka, to czemu nie.
> Na przyklad taki cieply Dziadek.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Miło mi, Henryk Pisuk

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

64. Data: 2003-09-07 20:02:33

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:HdH6b.27428$3b2.2485939@twister.neo.rr.com...

> Komputer losowo wyrzuca na bruk?

:-)Myślę, że Jankiel uderzył w wysokie C swojego cymbała:-),
stąd ten huk:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

65. Data: 2003-09-07 20:18:21

Temat: GLOSOWANIE
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

66. Data: 2003-09-07 20:23:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> dla mnie real jest wtedy
> kiedy osobe z ktora jestem postrzegam wszystkimi zmyslami

Wliczajac dotyk i smak? Na ogol to sie wtedy nazywa inaczej niz "real" :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

67. Data: 2003-09-07 20:43:22

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nigdy (to jest zasada) nie występują pod własną twarzą i nazwiskiem.
> Jednak zawsze budzą jakiś sprzeciw. I wcześniej czy później znikają.

Przykro Januszu że jedynie w ten przyziemny sposób rozumiesz dobre obyczaje...
...czy jeżeli zacznę podpisywa sie nazwiskiem i równocześnie np: rzucać mięsem,
być chamski to będzie wszystko zgodnie z Twoimi życzeniami ???
Szkoda że widzisz sprawę jedynie ze swojego punktu widzenia
nie przychodzi Ci do głowy ze sa osoby które chcą tu pisac a NAPRAWDE z pewnych
względów nazwisko podawać nie mogą???
wyjaśniam dla trudno łapiących ironię - nie nazywam sie Lepper...;)

Kolko Rozancowe o którym pisze smal to symbol zamykania się grupy, tworzenia
getta...zalezy Ci na tym ???

Pozdro
Jack

68. Data: 2003-09-07 20:44:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

69. Data: 2003-09-07 20:51:13

Temat: Re: Raport - OT podwójnie - moje podsumaowanie przydługie
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam uważnie jeszcze raz wszystkie posty.
Podobnie jak Janusz uważam, że ta grupa wyróżnia się dobrymi obyczajami na
tle innych.
Ta grupa wyróżnia się jeszcze tym, że można się tutaj czegoś sensownego i
interesującego dowiedzieć, pożartować i powygłupiać bez obaw że spadnie na
nas deszcz ordynarnych tekstów.
I tych dobrych obyczajów należy bronić.

Efektów nowomody i luzu w zachowaniu daleko szukać nie trzeba, wystarczy
wejść na byle forum lub do jakiejkolwiek kawiarenki. Bluzg i chamstwo to
chleb powszedni.
Ja nie wstydzę się ani swojego nazwiska ani swoich poglądów. Nie widzę więc
powodów by je ukrywać szczególnie wśród ludzi mi życzliwych. Uważam też , że
nie nalezy demonizować Internetu i na każdym kroku obawiać się psychopatów.
Bardziej się boję, że na mojej ulicy ktoś mi walnie w łeb dla paru złotych i
tel. komórkowego. Nie wydaje mi się by Internet przyciągał wszelkie
wypaaczenia i fobie.
Zidentyfikowanie kogoś w Inernecie w przypadku takiego małego kraju jak
Polska i tak ograniczonego dostępu do Internetu dla wprawnego użytkownika
nie stanowi problemu.
Nie neguję tez prawa do używania nicka, jeśli ktoś uważa to za słuszne
proszę bardzo, ale nalezy pamiętać od czego się zaczęła ta dyskusja.
Czasami te nicki bardzo trafnie określają daną osobę.
Ale jeśli na grupę pisze Janusz Czapski, Rafał Wolski itd (przepraszam za
nadużycie) to przynajmniej mogę te osoby jakoś zidentyfikowac z poglądami i
wyrobić sobie jakieś zdanie o nich. Subiektywne i zapewne niepełne, ale
zawsze. Natomiast jeśli ktoś podpisuje się raz Kicia, potem Myszka a potem
jeszcze Żabcia - to ja przepraszam bardzo ale nie wiem z kim mam do
czynienia.
Daleko mi też do negowania czyichś poglądów, obrażania się że są różne od
moich - w końcu taka była idea Internetu by każdy miał prawo do swojego
zdania i wyrażania myśli.
W jaki sposób to robi, to już inna bajka i kwestia dobrego wychowania.
Internet stał się już tak powszednim medium iż naturalnym się wydaje
stosowanie zasad ogólnie przyjętych przy innych formach kontaktu.
Dzwoniąc do kogoś kogo słabo znam, piszac list lub podając pierwszy raz ręke
zawsze przedstawiam się tak samo. Chociaż nie wiem czy ta osoba potem nie
wykorzysta tego przeciwko mnie - w końcu moje nazwisko i adres jest w byle
książce telefonicznej.

Pozdrawiam
Marta
która znowu robi za chłopca do bicia:-(

PS do Tadzia (Tadeusza) nie rozumiem dlaczego mam nie używać Twojego imienia
tutaj skoro jest w stopce, według mnie to chyba pewien rodzaj przyzwolenia
skoro je tam sam umieściłeś. Stąd zresztą je znam. Jak i reszta tej grupy.

70. Data: 2003-09-07 20:57:20

Temat: Odp: GLOSOWANIE
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:011e01c371cd$208f4340$ef7c63d9@d3h6c1...

> aby sie nie zagubic i nie dzielic przy byle okazji wlosa na cztery
> przyjalem i stosuje kilka zasad > na te okolicznosc zasdtosowanie ma
przyslowie > jesli wlazles miedzy wrony > to kracz tak jak i ony

To jest bardzo dobra zasada :-)))) Dlatego wspomniałem o pradziejach
grupy.... I de facto chodzi w tym całym sporze wyłącznie o najzwyklejsze ,
dobre wychowanie....

> :)
> nie bede szukal w archiwum > od zalozenia grupy minal juz jakis czas >
moze czas na pewne zmiany

Jeżeli myślisz o zmianach na gorsze to się robi mimochodem i chyba przeciw
temu Marta głos dała. Prawo Kopernika działa, niestety.

> [...]
> CZY POSTY ZAMIESZCZANE NA GRUPIE
> ABY BYLY ZGODNE Z NETYKIETA PL_REC-OGRODY
> 1. zawierac prawdziewe imie i nazwisko ( w podpisie i sygnaturze)

Bez sensu. Żadne głosowanie niczego tu nie załatwi. Jak można przegłosowac
dobre wychowanie albo elegancję??? Natomiast rozumiem, że masz nadzieję, że
nie zechce się nam odzywac i będziesz mógł ogłosić zwycięstwo zwykłego
prostactwa i chamstwa...

> a o dobrych obyczajach nie swiadczy Jasiu > sformulowanie od ktorego
zaczales:
> ".. ta grupa, zanim zaczęła się zaśmiecać, była grupą dobrze

Hm! Czyżby prawda, ktora jest w tym zdaniu świadczyła wg Ciebie o moich
złych obyczajach??? Prawda może być złem? Osobliwe....

> wiec gdyby zlozylo sie > ze grupa zdecydowalaby ze wszystkie posty
podpisujemy tylko > PRAWDZIWYM nazwiskiem i imieniem
> to ja osobiscie z dniem 14 > nadmieniem > ze z wielkim zalem ale przestane
tu bywac > ABY NIE ZASMIECAC grupy

Spokojnie..., nie znikniesz.... Przeciez nikt poważny nie będzie się bawił
w jakieś zdumiewające głosowania czy lepsza jest elegancja czy jej brak.
I z pewnością dwoma głosami tzn Twoim i boletusa okaże się, ze
cwaniaczkowata anonimowość będzie górą....
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Twoja pasja ogrodnicza jest fajna i za nią Cię cenię. Jednak niekiedy jestes
łaskaw wyrażać zupełnie zdumiewające poglądy Tobie nie przystojące. I wtedy
niestety muszę zareagować...
J.

kostrzewa ale jaka ?
Drzewo